Kolegij
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s neeksperimentalnom
metodologijom. Razvijanje znanstvene kritičnosti. Razvijanje
sposobnosti provođenja istraživanja i pisanja znanstvenih radova.
Sadržaj predmeta: Eksperimentalne i neeksperimentalne metode;
Opažanje; Korelacijska istraživanja; Nacrti korelacijskih istraživanja;
Anketno istraživanje; Uzorkovanje; Izvori greške u anketnom
istraživanju; Nacrti korelacijskih i anketnih istraživanja; Nenametljivo
istraživanje ponašanja; Analiza sadržaja.
Milas, G. (2005 ili novija). Istraživačke metode u psihologiji i drugim
društvenim znanostima. Naklada Slap. (str. 335-499)
Groves, R. M. (1989). Survey errors and survey costs. Wiley & Sons.
Groves, R. M., Fowler, F. J., Couper, M. P., Lepkowski, J. M.,
Singer, E. i Tourangeau, R. (2004). Survey methodology. Wiley &
Sons.
Goodwin, C. J. (2010). Research in psychology: Methods and design
(6th ed). Wiley & Sons.
Kish, L. (1965). Survey sampling. Wiley & Sons.
Lamza-Posavec, V. (2015). Mjerenje javnosti: Metodologijski i
analitički pristupi istraživanju javnoga mnijenja. Institut Pilar.
Menard, S. (2008). Handbook of longitudinal research: Design,
measurement, and analysis. Elsevier.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, zadaci na vježbama,
istraživački izvještaj)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)