Kolegij
Studiji
PsihologijaDiplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Povijest - usmjerenje Stari vijek i srednji vijek
Povijest - usmjerenje Suvremena povijest
Sveučilišni diplomski studij Povijest (nastavnički)
Povijest
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
235183ECTS
3
U okviru kolegija studenti će se upoznati s teorijskim istraživanjima u multimedijskoj didaktici, kao i primjenom didaktičkih i psiholoških teorija učenja u implementaciji pojedinih medija u nastavi.
Matijević, M., Topolovčan, T. (2017), Multimedijska didaktika. Školska knjiga, Zagreb.
Ally, M. (2008), Foundations of education theory in online education. U: Anderson, T. (ur.), The theory and practice of online learning (str. 15-44), Au Press, Edmunton.
Miliša Z., Tolić M., Vertovšek N. (2009). Mediji i mladi: prevencija ovisnosti o medijskoj manipulaciji. Zagreb: Sveučilišna knjižara; Velički, V., Topolovčan, T. (2017), Neuroznanost, nastava, učenje i razvoj govora. U: M. Matijević (ur.), Nastava i škola za net-generacije. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 77-114; Topolovčan,T. (2015), Uloga novih medija i računalna samodjelotvornost u individualiziranoj i konstruktivističkoj nastavi (Doktorska disertacija). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu; Issing, L. J. (1994), From Instructional Technology to Multimedia Didactics. Educational Media International, 31:3, str. 171-182; Geake, J. G. (2009), The brain at school: Educational neuroscience in the classroom. Berkshire: The McGraw-Hill & Open University Press.
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom planu nastave;
Uredno izvršene seminarske i nastavne obveze – pripremljeno i održano izlaganje, aktivnost na nastavi, samostalan rad;
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35 % tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – ostvareno kumulativno.
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) pismeni rad – 20%
2) kolokvij – 50%
b) Završni ispit – 30% ocjene
usmeni ispit