Kolegij
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s osnovnim pojmovima
psihopatologije, specifičnim vokabularom i leksikom kojim se
definiraju i opisuju psihopatološke pojave, dijagnostičkim sustavima u
području psihopatologije.
Sadržaj predmeta: Definicija psihopatologije i osnovni klinički
pojmovi, razlika između psihijatrije i kliničke psihologije, definicije
psihičkog zdravlja, dijagnoza i klasifikacija psihičkih poremećaja,
klasifikacijski sustavi u psihijatriji MKB 10 i DSM 5, psihijatrijska
propedeutika – anamneza i status u psihijatriji, psihijatrijski interviju,
poremećaji svijesti, poremećaji orijentacije, poremećaji psihomotorike,
poremećaj volje, poremećaj afektivnosti, poremećaj mišljenja,
poremećaj pamćenja, poremećaj pažnje, poremećaj opažanja,
poremećaj nagona.
Definirati psihopatološke pojmove. Usporediti psihopatološke pojave.
Primjeniti dijagnostičke sustave na primjerima. Primjeniti vještine
uzimanja anamneze i statusa u psihijatriji. Definirati psihopatološke
pojmove. Primjeniti dijagnostičke sustav. Usporediti psihopatološke
pojave
Američka psihijatrijska udruga (2014). Dijagnostički i statistički
priručnik za duševne poremećaje (5 izdanje). Jastrebarsko: Naklada
Slap.
Karlovic D. (2017.). Psihijatrija. Jastrebarsko: Naklada slap (u
tisku).
Karlović D., Glavina Jelaš I. (2016). Teorije ličnosti i genetička
istraživanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Svjetska zdravstvena organizacija (2001). MKB 10 mentalni
poremećaji. Zagreb: Medicinska naklada.
Glaser J. (2017). Opća psihopatologija. Jastrebarsko: Naklada slap
Davison, G. i Neale, J. (2002). Psihologija abnormalnog ponašanja i
doživljavanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni usmeni ispit (minimum za prolaz na ispitu je
50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
seminarski rad – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Seminarski rad | 0.7 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 4 | 70 |
Završni ispit | 1 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s osnovnim pojmovima
psihopatologije, specifičnim vokabularom i leksikom kojim se
definiraju i opisuju psihopatološke pojave, dijagnostičkim sustavima u
području psihopatologije.
Sadržaj predmeta: Definicija psihopatologije i osnovni klinički
pojmovi, razlika između psihijatrije i kliničke psihologije, definicije
psihičkog zdravlja, dijagnoza i klasifikacija psihičkih poremećaja,
klasifikacijski sustavi u psihijatriji MKB 10 i DSM 5, psihijatrijska
propedeutika – anamneza i status u psihijatriji, psihijatrijski interviju,
poremećaji svijesti, poremećaji orijentacije, poremećaji psihomotorike,
poremećaj volje, poremećaj afektivnosti, poremećaj mišljenja,
poremećaj pamćenja, poremećaj pažnje, poremećaj opažanja,
poremećaj nagona.
Definirati psihopatološke pojmove. Usporediti psihopatološke pojave.
Primjeniti dijagnostičke sustave na primjerima. Primjeniti vještine
uzimanja anamneze i statusa u psihijatriji. Definirati psihopatološke
pojmove. Primjeniti dijagnostičke sustav. Usporediti psihopatološke
pojave
Američka psihijatrijska udruga (2014). Dijagnostički i statistički
priručnik za duševne poremećaje (5 izdanje). Jastrebarsko: Naklada
Slap.
Karlovic D. (2017.). Psihijatrija. Jastrebarsko: Naklada slap (u
tisku).
Karlović D., Glavina Jelaš I. (2016). Teorije ličnosti i genetička
istraživanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Svjetska zdravstvena organizacija (2001). MKB 10 mentalni
poremećaji. Zagreb: Medicinska naklada.
Glaser J. (2017). Opća psihopatologija. Jastrebarsko: Naklada slap
Davison, G. i Neale, J. (2002). Psihologija abnormalnog ponašanja i
doživljavanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni usmeni ispit (minimum za prolaz na ispitu je
50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
seminarski rad – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Seminarski rad | 0.7 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 4 | 70 |
Završni ispit | 1 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s osnovnim pojmovima
psihopatologije, specifičnim vokabularom i leksikom kojim se
definiraju i opisuju psihopatološke pojave, dijagnostičkim sustavima u
području psihopatologije.
Sadržaj predmeta: Definicija psihopatologije i osnovni klinički
pojmovi, razlika između psihijatrije i kliničke psihologije, definicije
psihičkog zdravlja, dijagnoza i klasifikacija psihičkih poremećaja,
klasifikacijski sustavi u psihijatriji MKB 10 i DSM 5, psihijatrijska
propedeutika – anamneza i status u psihijatriji, psihijatrijski interviju,
poremećaji svijesti, poremećaji orijentacije, poremećaji psihomotorike,
poremećaj volje, poremećaj afektivnosti, poremećaj mišljenja,
poremećaj pamćenja, poremećaj pažnje, poremećaj opažanja,
poremećaj nagona.
Definirati psihopatološke pojmove. Usporediti psihopatološke pojave.
Primjeniti dijagnostičke sustave na primjerima. Primjeniti vještine
uzimanja anamneze i statusa u psihijatriji. Definirati psihopatološke
pojmove. Primjeniti dijagnostičke sustav. Usporediti psihopatološke
pojave
Američka psihijatrijska udruga (2014). Dijagnostički i statistički
priručnik za duševne poremećaje (5 izdanje). Jastrebarsko: Naklada
Slap.
Karlovic D. (2017.). Psihijatrija. Jastrebarsko: Naklada slap (u
tisku).
Karlović D., Glavina Jelaš I. (2016). Teorije ličnosti i genetička
istraživanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Svjetska zdravstvena organizacija (2001). MKB 10 mentalni
poremećaji. Zagreb: Medicinska naklada.
Glaser J. (2017). Opća psihopatologija. Jastrebarsko: Naklada slap
Davison, G. i Neale, J. (2002). Psihologija abnormalnog ponašanja i
doživljavanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni usmeni ispit (minimum za prolaz na ispitu je
50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
seminarski rad – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Seminarski rad | 0.7 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 4 | 70 |
Završni ispit | 1 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |