Kolegij
Studiji
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Psihologija
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Povijest - usmjerenje Stari vijek i srednji vijek
Povijest - usmjerenje Suvremena povijest
Sveučilišni diplomski studij Povijest (nastavnički)
Povijest
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
267708ECTS
4
Uvod u strateško komuniciranje i određenje temeljnih pojmova; Uloga medija i društvenih mreža u strateškom komuniciranju; Strateško komuniciranje i institucionalna promjena; Planiranje i izrada ciljeva strateškog komuniciranja; Komunikacijski akcijski plan, Modeli i vrednovanje komunikacijskih akcijskih planova. Studenti će se upoznati sa specifičnostima strateškog komuniciranja u javnim institucijama, oružanim snagama, zdravstvenim institucijama, vjerskim zajednicama i organizacijama civilnog društva. Upoznat će se i s načinima i metodama vrednovanja strateškog komuniciranja, a dobit će temeljni pregled istraživanja stavova javnosti u osmišljavanju strateškog komuniciranja.
Studenti će moći: 1. objasniti pojam strateškog komuniciranja; 2. opisati sličnosti i razlike u postojećim definicijama strateškog komuniciranja; 3. samostalno izraditi komunikacijski akcijski plan; 4. opisati specifičnosti strateškog komuniciranja u komunikacijskom okružju; 5. provesti vrednovanje komunikacijskog akcijskog plana; 6. opisati važnost strateškog komuniciranja u organizacijskim promjenama; 7. pojasniti ulogu medija i društvenih mreža prilikom osmišljavanja i provedbe strateškog komuniciranja; 8. navesti sličnosti i razlike u strateškom komuniciranju odabranih organizacija.
- Car, Viktorija; Kanižaj Igor (2019) Mediji u Hrvatskoj, Hrvatska na drugi pogled, Udier, Sanda Lucija (ur.) Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Croaticum, str. 303-339, Zagreb.
- Engelstad, Fredrik (2017). Strategic Communication and Institutional Change. I Engelstad, Fredrik; Larsen, Håkon; Rogstad, Jon & Steen-Johnsen, Kari (Red.), Institutional Change in the Public Sphere: Views on the Nordic Model. De Gruyter Open. (odabrana poglavlja)
- Falkheimer, Jesper (2014) The power of strategic communication in organizational development. International Journal of Quality and Service Sciences 6(2/3): 124-133.
- Jugo, Damir (2013) Strategije odnosa s javnošću. Zagreb: Profil (odabrana poglavlja)
- Mazzei, A. (2014), "A multidisciplinary approach for a new understanding of corporate communication", Corporate Communications: An International Journal, Vol. 19 No. 2, pp. 216-230.
- Potter L. (2007) Komunikacijski plan – srž strateških komunikacija, Zagreb, HUOJ
- Steyn, B. (2003), "From strategy to corporate communication strategy: A conceptualisation", Journal of Communication Management, Vol. 8 No. 2, str. 168-183
- Ciboci L., Kanižaj I., Labaš D. (2015): Public Opinion Research as a Prerequisite for Media Education Strategies and Policies, u: Reflections on Media Education Futures, Sirrku Kotilainen & Reijo Kupiainen (ur), 171-182, The International Clearinghouse on CHILDREN, YOUTH & MEDIA Nordicom, University of Gothenburg
- Jugo, D. (2017) Menadžment kriznog komuniciranja. Zagreb: Školska knjiga.
- Kanižaj I, Skoko B. (2012): Media and Public Relations as a Bridge Between Patients and Health Care Institutions, Person in Medicine and Healthcare – From Bench to Bedside to Community, Dorđević Veljko, Braš Marijana; Miličić Davor (ur.), Medicinska naklada, Zagreb, str. 427-436.
- Skoko B. (2021), Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću, Zagreb: Synopsis d.o.o. (odabrana poglavlja)
- Skoko, B. (2017) “Communication Strategies and Branding Attempts of Selected Countries Created upon the Disintegration of the Former Yugoslavia”, Sociologija i prostor, Vol. 55, br. 1 (207), str. 5-31.
- Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu 2. Uredno izvršavanje seminarske obveze – pripremljeno i izloženo seminarsko izlaganje unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno na seminarskom izlaganju i na dva kolokvija
- Nastavne aktivnosti – seminarsko izlaganje; 1. kolokvij (pisani) i 2. kolokvij (pisani)
- Završni ispit (usmeni)
Ishodi učenja
Studenti će moći opisati važnost strateškog komuniciranja u organizacijskim promjenama
Ishodi učenja
Studenti će moći navesti sličnosti i razlike u strateškom komuniciranju odabranih organizacija.
Ishodi učenja
Studenti će moći navesti sličnosti i razlike u strateškom komuniciranju odabranih organizacija.
Ishodi učenja
Studenti će moći navesti sličnosti i razlike u strateškom komuniciranju odabranih organizacija.
Ishodi učenja
Studenti će moći opisati važnost strateškog komuniciranja u organizacijskim promjenama
Ishodi učenja
Studenti će moći objasniti sličnosti i razlike u strateškom komuniciranju odabranih organizacija.