Studenti trebaju steći detaljno znanje i sve nužne vještine za praktičnu primjenu postupaka medicine utemeljene na dokazima: sposobnost postavljanja pitanja o definiranom kliničkom problemu, pretraživanja literature i pronalaženja najboljih dokaza, sposobnost procjene snage tih dokaza i donošenja odgovora na postavljeno pitanje. Studenti će razviti sposobnosti primjene stečenih znanja i vještina u klinički relevantnim situacijama, posebice usmjerenih prema izvođenju i tumačenju kliničkih istraživanja. Nakon stjecanja osnovnih znanja i vještina medicine utemeljene na dokazima, studenti će ih primijeniti na konkretnim problemima koje susreću tijekom kliničke nastave. Kao i na prethodnoj godini, u nastavi će biti i časopisni klubovi na kojima će se zajednički raspravljati o znanstvenom članku (tj. dokazu) povezanim s konkretnim kliničkim problemom – terapija, prevencija, dijagnoza, prognoza, fenomen. Obradit će se i članci koji evaluiraju intervencije u području kvalitete zdravstvene skrbi. Na ovom će kolegiju studenti učiti o odgovornoj provedbi istraživanja, etičkim principima znanosti i znanstvenoj čestitosti, a sve kroz loše i dobre primjere. Naučiti će i što je to otpad u istraživanjima te koji su uvjeti zasluženog autorstva.
Marušić M. i sur. (2019.) Uvod u znanstveni rad u medicini, 6. izdanje. Zagreb: Medicinska naklada.
Gamulin S. (2017.). Klinička istraživanja – klinička epidemiologija. Zagreb: Medicinska naklada.
Pravo pristupa završnom ispitu iz kolegija ostvaruje redoviti student kojem je nositelj kolegija ovjerio izvršenje svih propisanih nastavnih obveza iz kolegija sukladno Pravilniku o studijima i studiranju.
Svaki ispit i konačnu ocjenu čine tri dijela: kontinuirano usmeno i pismeno ispitivanja znanja i vještina za vrijeme nastave (20% konačne ocjene), te praktični (30% konačne ocjene) i pismeni ispit (50% konačne ocjene) koji se održavaju na kraju nastave.