Kolegij
Studiji
PsihologijaKomunikologija
Povijest
Sestrinstvo
Sociologija
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
225594ECTS
4
Predmet se bavi definiranjem prirodnih i antropogenih izvoraonečišćenja, distribucijom onečišćujućih tvari u okolišu, načinimaunošenja toksičnih onečišćujućih tvari u organizam te posljedicama nazdravlje ljudi i ekosustav. Definiraju se metode monitoringaonečišćenja u okolišu te upoznaje s procjenom rizika. Tijekom nastavestudenti će se upoznati s osnovnim načelima ekotoksikologije ipotencijalnim zdravstvenim rizicima uslijed izloženosti toksičnim iotrovnim onečišćujućim tvarima u okolišu. Studenti će dobiti uvid uklasifikaciju onečišćujućih tvari, njihovu distribuciju u ekosustavu temetode monitoringa i analize.
1. Definirati osnovne onečišćujuće tvari u okolišu. 2. Analizirati načineprijenosa onečišćujućih tvari u ekosustavima. 3. Procijeniti povezanostekoloških i zdrastvenih rizika. 4. Prepoznati oznake otrovnih itoksičnih tvari prema zakonskoj regulativi. 5. Definirati utjecaj štetnihtvari na organizam. 6. Procijeniti ekotoksikološki rizik.
1.
Gross, J. Garric, (2019.), Ecotoxicology-New Challenges and NewApproaches, Elsevier, Oxford, UK
2.
Sofilić, (2014.), Ekotoksikologija, Sveučilište u Zagrebu, Metalurškifakultet, Sisak
3.
S.E.Jorgensen, (2010.), Ecotoxicology, Elsevier, Oxford, UK
1.
Sofilić, Z. Špirić, (2016.), Opasne tvari u okolišu, Sveučilište uZagrebu, Metalurški fakultet, Sisak
2.
D.W. Connell, (1999.), Introduction to Ecotoxicology, BlackwellScience Ltd., Oxford, UK
1.
Redovito pohađanje nastave: prisutnost na najmanje 70%nastave.
2.
Uredno izvršene seminarske obveze: predaja seminarskograda i prezentacija seminara. Pisani kolokvij.
3. Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastaveunutar zadanih nastavnih aktivnosti
1.
Kontinuirano vrednovanje nastavnih aktivnosti(kontinuirana provjera znanja, kolokviji, seminari) kojeiznose 70% ocjene, završnog ispita iz predmeta koji iznosi30% ocjene. Završni ispit
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se doukupne ocjene koja je temeljena na bazi 100 bodova.
1.
Nastavne aktivnosti – 70% ukupne ocjene
1 kolokvija (50%)
Seminarske obveze (20%)
2.
Završni ispit – 30% ocjene
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.3 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.3 | 10 |
Kolokvij-međuispit | 0.5 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 2.1 | 30 |
Završni ispit | 1.9 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Predmet se bavi definiranjem prirodnih i antropogenih izvoraonečišćenja, distribucijom onečišćujućih tvari u okolišu, načinimaunošenja toksičnih onečišćujućih tvari u organizam te posljedicama nazdravlje ljudi i ekosustav. Definiraju se metode monitoringaonečišćenja u okolišu te upoznaje s procjenom rizika. Tijekom nastavestudenti će se upoznati s osnovnim načelima ekotoksikologije ipotencijalnim zdravstvenim rizicima uslijed izloženosti toksičnim iotrovnim onečišćujućim tvarima u okolišu. Studenti će dobiti uvid uklasifikaciju onečišćujućih tvari, njihovu distribuciju u ekosustavu temetode monitoringa i analize.
1. Definirati osnovne onečišćujuće tvari u okolišu. 2. Analizirati načineprijenosa onečišćujućih tvari u ekosustavima. 3. Procijeniti povezanostekoloških i zdrastvenih rizika. 4. Prepoznati oznake otrovnih itoksičnih tvari prema zakonskoj regulativi. 5. Definirati utjecaj štetnihtvari na organizam. 6. Procijeniti ekotoksikološki rizik.
1.
Gross, J. Garric, (2019.), Ecotoxicology-New Challenges and NewApproaches, Elsevier, Oxford, UK
2.
Sofilić, (2014.), Ekotoksikologija, Sveučilište u Zagrebu, Metalurškifakultet, Sisak
3.
S.E.Jorgensen, (2010.), Ecotoxicology, Elsevier, Oxford, UK
1.
Sofilić, Z. Špirić, (2016.), Opasne tvari u okolišu, Sveučilište uZagrebu, Metalurški fakultet, Sisak
2.
D.W. Connell, (1999.), Introduction to Ecotoxicology, BlackwellScience Ltd., Oxford, UK
1.
Redovito pohađanje nastave: prisutnost na najmanje 70%nastave.
2.
Uredno izvršene seminarske obveze: predaja seminarskograda i prezentacija seminara. Pisani kolokvij.
3. Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastaveunutar zadanih nastavnih aktivnosti
1.
Kontinuirano vrednovanje nastavnih aktivnosti(kontinuirana provjera znanja, kolokviji, seminari) kojeiznose 70% ocjene, završnog ispita iz predmeta koji iznosi30% ocjene. Završni ispit
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se doukupne ocjene koja je temeljena na bazi 100 bodova.
1.
Nastavne aktivnosti – 70% ukupne ocjene
1 kolokvija (50%)
Seminarske obveze (20%)
2.
Završni ispit – 30% ocjene
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.3 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.3 | 10 |
Kolokvij-međuispit | 0.5 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 2.1 | 30 |
Završni ispit | 1.9 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Predmet se bavi definiranjem prirodnih i antropogenih izvoraonečišćenja, distribucijom onečišćujućih tvari u okolišu, načinimaunošenja toksičnih onečišćujućih tvari u organizam te posljedicama nazdravlje ljudi i ekosustav. Definiraju se metode monitoringaonečišćenja u okolišu te upoznaje s procjenom rizika. Tijekom nastavestudenti će se upoznati s osnovnim načelima ekotoksikologije ipotencijalnim zdravstvenim rizicima uslijed izloženosti toksičnim iotrovnim onečišćujućim tvarima u okolišu. Studenti će dobiti uvid uklasifikaciju onečišćujućih tvari, njihovu distribuciju u ekosustavu temetode monitoringa i analize.
1. Definirati osnovne onečišćujuće tvari u okolišu. 2. Analizirati načineprijenosa onečišćujućih tvari u ekosustavima. 3. Procijeniti povezanostekoloških i zdrastvenih rizika. 4. Prepoznati oznake otrovnih itoksičnih tvari prema zakonskoj regulativi. 5. Definirati utjecaj štetnihtvari na organizam. 6. Procijeniti ekotoksikološki rizik.
1.
Gross, J. Garric, (2019.), Ecotoxicology-New Challenges and NewApproaches, Elsevier, Oxford, UK
2.
Sofilić, (2014.), Ekotoksikologija, Sveučilište u Zagrebu, Metalurškifakultet, Sisak
3.
S.E.Jorgensen, (2010.), Ecotoxicology, Elsevier, Oxford, UK
1.
Sofilić, Z. Špirić, (2016.), Opasne tvari u okolišu, Sveučilište uZagrebu, Metalurški fakultet, Sisak
2.
D.W. Connell, (1999.), Introduction to Ecotoxicology, BlackwellScience Ltd., Oxford, UK
1.
Redovito pohađanje nastave: prisutnost na najmanje 70%nastave.
2.
Uredno izvršene seminarske obveze: predaja seminarskograda i prezentacija seminara. Pisani kolokvij.
3. Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastaveunutar zadanih nastavnih aktivnosti
1.
Kontinuirano vrednovanje nastavnih aktivnosti(kontinuirana provjera znanja, kolokviji, seminari) kojeiznose 70% ocjene, završnog ispita iz predmeta koji iznosi30% ocjene. Završni ispit
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se doukupne ocjene koja je temeljena na bazi 100 bodova.
1.
Nastavne aktivnosti – 70% ukupne ocjene
1 kolokvija (50%)
Seminarske obveze (20%)
2.
Završni ispit – 30% ocjene
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.3 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.3 | 10 |
Kolokvij-međuispit | 0.5 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 2.1 | 30 |
Završni ispit | 1.9 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |