Kolegij
Studiji
PsihologijaKomunikologija
Povijest
Sestrinstvo
Sociologija
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
267699ECTS
4
Cilj je kolegija omogućiti studentima da razumiju osnovne
marketinške pojmove, analiziraju elemente marketinškog spleta.
Studenti će biti sposobni procijeniti marketinške strategije i taktike s
dubljim razumijevanjem tržišnih okolnosti. Na temelju specifičnosti,
važnosti i značenja pojedinih oblika promocijskog miksa studenti će
moći sami preporučiti različite marketinške strategije s obzirom na
uvjete okruženja te uočiti prednosti i nedostatke pojedinih medija za
marketinšku komunikaciju.
1. Prepoznati i objasniti ulogu marketinga u strateškom planiranju. 2.
Analizirati i uspoređivati odgovarajuće marketinške procese prema
vrstama tržišta, sudionicima i ostalim tržišnim čimbenicima. 3.
Kritički procijeniti kvalitetu provedbe određenih elemenata
marketinškog miksa. 4. Preporučiti razne komunikacijske aktivnosti s
obzirom na potrebe ciljne skupine.
1. Kotler P., Keller K.L., (2008), Upravljanje marketingom, 14. izdanje
2. Vranešević, Tihomir; Došen Ozretić, Đurđana; Pavičić, Jurica; i
ostali autori (2021), Osnove marketinga, Zagreb
3. Kotler, P., Armstrong, G, Wong, V. and Saunders, J. (2020),
Principles of Marketing 8th European edn, Harlow: Pearson
Education Limited.
1. P. Kotler, V. Wong, J. Saunders, G. Armstrong (2006), Osnove
Marketinga – Četvrto europsko izdanje, Zagreb, Mate d.o.o.
2. Rowles, D. (2020), Digital Branding: A Complete Step-by-Step Guide
to Strategy, Tactics, Tools and Measurement. 2nd edn. London:
Kogan Page Limited.
3. Ryan, D. and Jones, C.: Understanding Digital Marketing:
Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje
70% nastave prema studijskomu programu i
izvedbenomu nastavnomu planu.
2. Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
1. Nastavne aktivnosti – sudjelovanje u vježbama.
2. Pisanje dva kolokvija tijekom semestra.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50 – 64
dobar (3) – 65 – 79,9%
vrlo dobar (4) – 80 – 89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 1.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Cilj je kolegija omogućiti studentima da razumiju osnovne
marketinške pojmove, analiziraju elemente marketinškog spleta.
Studenti će biti sposobni procijeniti marketinške strategije i taktike s
dubljim razumijevanjem tržišnih okolnosti. Na temelju specifičnosti,
važnosti i značenja pojedinih oblika promocijskog miksa studenti će
moći sami preporučiti različite marketinške strategije s obzirom na
uvjete okruženja te uočiti prednosti i nedostatke pojedinih medija za
marketinšku komunikaciju.
1. Prepoznati i objasniti ulogu marketinga u strateškom planiranju. 2.
Analizirati i uspoređivati odgovarajuće marketinške procese prema
vrstama tržišta, sudionicima i ostalim tržišnim čimbenicima. 3.
Kritički procijeniti kvalitetu provedbe određenih elemenata
marketinškog miksa. 4. Preporučiti razne komunikacijske aktivnosti s
obzirom na potrebe ciljne skupine.
1. Kotler P., Keller K.L., (2008), Upravljanje marketingom, 14. izdanje
2. Vranešević, Tihomir; Došen Ozretić, Đurđana; Pavičić, Jurica; i
ostali autori (2021), Osnove marketinga, Zagreb
3. Kotler, P., Armstrong, G, Wong, V. and Saunders, J. (2020),
Principles of Marketing 8th European edn, Harlow: Pearson
Education Limited.
1. P. Kotler, V. Wong, J. Saunders, G. Armstrong (2006), Osnove
Marketinga – Četvrto europsko izdanje, Zagreb, Mate d.o.o.
2. Rowles, D. (2020), Digital Branding: A Complete Step-by-Step Guide
to Strategy, Tactics, Tools and Measurement. 2nd edn. London:
Kogan Page Limited.
3. Ryan, D. and Jones, C.: Understanding Digital Marketing:
Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje
70% nastave prema studijskomu programu i
izvedbenomu nastavnomu planu.
2. Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
1. Nastavne aktivnosti – sudjelovanje u vježbama.
2. Pisanje dva kolokvija tijekom semestra.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50 – 64
dobar (3) – 65 – 79,9%
vrlo dobar (4) – 80 – 89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 1.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Cilj je kolegija omogućiti studentima da razumiju osnovne
marketinške pojmove, analiziraju elemente marketinškog spleta.
Studenti će biti sposobni procijeniti marketinške strategije i taktike s
dubljim razumijevanjem tržišnih okolnosti. Na temelju specifičnosti,
važnosti i značenja pojedinih oblika promocijskog miksa studenti će
moći sami preporučiti različite marketinške strategije s obzirom na
uvjete okruženja te uočiti prednosti i nedostatke pojedinih medija za
marketinšku komunikaciju.
1. Prepoznati i objasniti ulogu marketinga u strateškom planiranju. 2.
Analizirati i uspoređivati odgovarajuće marketinške procese prema
vrstama tržišta, sudionicima i ostalim tržišnim čimbenicima. 3.
Kritički procijeniti kvalitetu provedbe određenih elemenata
marketinškog miksa. 4. Preporučiti razne komunikacijske aktivnosti s
obzirom na potrebe ciljne skupine.
1. Kotler P., Keller K.L., (2008), Upravljanje marketingom, 14. izdanje
2. Vranešević, Tihomir; Došen Ozretić, Đurđana; Pavičić, Jurica; i
ostali autori (2021), Osnove marketinga, Zagreb
3. Kotler, P., Armstrong, G, Wong, V. and Saunders, J. (2020),
Principles of Marketing 8th European edn, Harlow: Pearson
Education Limited.
1. P. Kotler, V. Wong, J. Saunders, G. Armstrong (2006), Osnove
Marketinga – Četvrto europsko izdanje, Zagreb, Mate d.o.o.
2. Rowles, D. (2020), Digital Branding: A Complete Step-by-Step Guide
to Strategy, Tactics, Tools and Measurement. 2nd edn. London:
Kogan Page Limited.
3. Ryan, D. and Jones, C.: Understanding Digital Marketing:
Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje
70% nastave prema studijskomu programu i
izvedbenomu nastavnomu planu.
2. Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
1. Nastavne aktivnosti – sudjelovanje u vježbama.
2. Pisanje dva kolokvija tijekom semestra.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50 – 64
dobar (3) – 65 – 79,9%
vrlo dobar (4) – 80 – 89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 1.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |