Kolegij
Studiji
PsihologijaKomunikologija
Povijest
Sestrinstvo
Sociologija
Sestrinstvo
Studijska godina
3ISVU ID
248066ECTS
4
Cilj ovog predmeta je pružiti studentima snažnu osnovu u statističkim
konceptima i tehnikama, te im omogućiti primjenu ovih alata na
stvarnim problemima i situacijama. To uključuje učenje kako
prikupljati, analizirati i interpretirati podatke, kao i kako koristiti
statističke programe i programske jezike u kontekstu statistike. Putem
upotrebe primjera iz stvarnog svijeta, vježbi i projekata temeljenih na
podacima, studenti će naučiti kako koristiti statističke metode za
rješavanje problema u području informacijskih i komunikacijskih
znanosti ali i drugim društvenim znanostima.
Razlikovati statističke metode za analizu i tumačenje podataka
povezanih s komunikacijskim fenomenima, kao što su uporaba
medija, javno mnijenje i društvene interakcije. Primijeniti statističku
analizu za prepoznavanje trendova, obrazaca i odnosa u
komunikacijskim podacima i izvlačenje valjanih zaključaka iz njih.
Primijeniti statistički softver za analizu i vizualizaciju komunikacijskih
podataka. Povezati statističke tehnike na širok raspon istraživačkih
pitanja i različitih disciplina. Demonstrirati rezultate statističkih
analiza raznolikoj publici, uključujući istraživače, kreatore politike i
širu javnost. Pratiti razvoj statističke metodologije i alata relevantnih
za komunikacijske znanosti.
Navarro, D (2018). Learning Statistics with R. University of Adelaide
Petz, B. (1997). Osnovne statističke metode za nematematičare.
Jatrebarsko: Naklada Slap: 29-206, 237-299, 321-341.
Stevens, J. (2006). Applied Multivariate Statistics for the Social
Sciences. Fifth Edition. Lawrence Erlbaum Associates.
Aron, A., Aron, E. N., & Coups, E. J. (2017). Statistics for the
Behavioral and Social Sciences: A Brief Course. Seventh Edition.
Taylor & Francis.
Jackson, S. L. (2016). Research Methods and Statistics: A Critical
Thinking Approach. Fourth Edition. Cengage Learning.
Gravetter, F. J., & Wallnau, L. B. (2017). Data Analysis for the Social
Sciences: Integrating Theory and Practice. Second Edition. SAGE
Publications.
Paolillo, J. C., & Watt, J. H. (2009). Statistics for Communication: A
First Course in Applied Statistics. Routledge.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu.
2. Uredno izvršene nastavnih obveza u okviru vježbi.
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti kroz vježbe i kolokvije.
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti.
2. Završni pismeni i usmeni ispit (minimum za prolaz na
pismenom ispitu je 50% točne riješenosti).
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) Vježbe – max. 20 %;
2) 1. kolokvij – max. 25 %;
3) 2. kolokvij – max. 25 %;
b) Završni ispit
4) Pismeni ispit – max. 30 % (za prolaz je nužno točno
odgovoriti na 50 % postavljenih pitanja).
dovoljan (2) – 50-64,9 %
dobar (3) – 65-79,9 %
vrlo dobar (4) – 80-89,9 %
izvrstan (5) – 90-100 %
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.56 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Cilj ovog predmeta je pružiti studentima snažnu osnovu u statističkim
konceptima i tehnikama, te im omogućiti primjenu ovih alata na
stvarnim problemima i situacijama. To uključuje učenje kako
prikupljati, analizirati i interpretirati podatke, kao i kako koristiti
statističke programe i programske jezike u kontekstu statistike. Putem
upotrebe primjera iz stvarnog svijeta, vježbi i projekata temeljenih na
podacima, studenti će naučiti kako koristiti statističke metode za
rješavanje problema u području informacijskih i komunikacijskih
znanosti ali i drugim društvenim znanostima.
Razlikovati statističke metode za analizu i tumačenje podataka
povezanih s komunikacijskim fenomenima, kao što su uporaba
medija, javno mnijenje i društvene interakcije. Primijeniti statističku
analizu za prepoznavanje trendova, obrazaca i odnosa u
komunikacijskim podacima i izvlačenje valjanih zaključaka iz njih.
Primijeniti statistički softver za analizu i vizualizaciju komunikacijskih
podataka. Povezati statističke tehnike na širok raspon istraživačkih
pitanja i različitih disciplina. Demonstrirati rezultate statističkih
analiza raznolikoj publici, uključujući istraživače, kreatore politike i
širu javnost. Pratiti razvoj statističke metodologije i alata relevantnih
za komunikacijske znanosti.
Navarro, D (2018). Learning Statistics with R. University of Adelaide
Petz, B. (1997). Osnovne statističke metode za nematematičare.
Jatrebarsko: Naklada Slap: 29-206, 237-299, 321-341.
Stevens, J. (2006). Applied Multivariate Statistics for the Social
Sciences. Fifth Edition. Lawrence Erlbaum Associates.
Aron, A., Aron, E. N., & Coups, E. J. (2017). Statistics for the
Behavioral and Social Sciences: A Brief Course. Seventh Edition.
Taylor & Francis.
Jackson, S. L. (2016). Research Methods and Statistics: A Critical
Thinking Approach. Fourth Edition. Cengage Learning.
Gravetter, F. J., & Wallnau, L. B. (2017). Data Analysis for the Social
Sciences: Integrating Theory and Practice. Second Edition. SAGE
Publications.
Paolillo, J. C., & Watt, J. H. (2009). Statistics for Communication: A
First Course in Applied Statistics. Routledge.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu.
2. Uredno izvršene nastavnih obveza u okviru vježbi.
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti kroz vježbe i kolokvije.
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti.
2. Završni pismeni i usmeni ispit (minimum za prolaz na
pismenom ispitu je 50% točne riješenosti).
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) Vježbe – max. 20 %;
2) 1. kolokvij – max. 25 %;
3) 2. kolokvij – max. 25 %;
b) Završni ispit
4) Pismeni ispit – max. 30 % (za prolaz je nužno točno
odgovoriti na 50 % postavljenih pitanja).
dovoljan (2) – 50-64,9 %
dobar (3) – 65-79,9 %
vrlo dobar (4) – 80-89,9 %
izvrstan (5) – 90-100 %
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.56 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Cilj ovog predmeta je pružiti studentima snažnu osnovu u statističkim
konceptima i tehnikama, te im omogućiti primjenu ovih alata na
stvarnim problemima i situacijama. To uključuje učenje kako
prikupljati, analizirati i interpretirati podatke, kao i kako koristiti
statističke programe i programske jezike u kontekstu statistike. Putem
upotrebe primjera iz stvarnog svijeta, vježbi i projekata temeljenih na
podacima, studenti će naučiti kako koristiti statističke metode za
rješavanje problema u području informacijskih i komunikacijskih
znanosti ali i drugim društvenim znanostima.
Razlikovati statističke metode za analizu i tumačenje podataka
povezanih s komunikacijskim fenomenima, kao što su uporaba
medija, javno mnijenje i društvene interakcije. Primijeniti statističku
analizu za prepoznavanje trendova, obrazaca i odnosa u
komunikacijskim podacima i izvlačenje valjanih zaključaka iz njih.
Primijeniti statistički softver za analizu i vizualizaciju komunikacijskih
podataka. Povezati statističke tehnike na širok raspon istraživačkih
pitanja i različitih disciplina. Demonstrirati rezultate statističkih
analiza raznolikoj publici, uključujući istraživače, kreatore politike i
širu javnost. Pratiti razvoj statističke metodologije i alata relevantnih
za komunikacijske znanosti.
Navarro, D (2018). Learning Statistics with R. University of Adelaide
Petz, B. (1997). Osnovne statističke metode za nematematičare.
Jatrebarsko: Naklada Slap: 29-206, 237-299, 321-341.
Stevens, J. (2006). Applied Multivariate Statistics for the Social
Sciences. Fifth Edition. Lawrence Erlbaum Associates.
Aron, A., Aron, E. N., & Coups, E. J. (2017). Statistics for the
Behavioral and Social Sciences: A Brief Course. Seventh Edition.
Taylor & Francis.
Jackson, S. L. (2016). Research Methods and Statistics: A Critical
Thinking Approach. Fourth Edition. Cengage Learning.
Gravetter, F. J., & Wallnau, L. B. (2017). Data Analysis for the Social
Sciences: Integrating Theory and Practice. Second Edition. SAGE
Publications.
Paolillo, J. C., & Watt, J. H. (2009). Statistics for Communication: A
First Course in Applied Statistics. Routledge.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu.
2. Uredno izvršene nastavnih obveza u okviru vježbi.
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti kroz vježbe i kolokvije.
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti.
2. Završni pismeni i usmeni ispit (minimum za prolaz na
pismenom ispitu je 50% točne riješenosti).
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) Vježbe – max. 20 %;
2) 1. kolokvij – max. 25 %;
3) 2. kolokvij – max. 25 %;
b) Završni ispit
4) Pismeni ispit – max. 30 % (za prolaz je nužno točno
odgovoriti na 50 % postavljenih pitanja).
dovoljan (2) – 50-64,9 %
dobar (3) – 65-79,9 %
vrlo dobar (4) – 80-89,9 %
izvrstan (5) – 90-100 %
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.56 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |