Kolegij
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s osnovama specifičnih
psihopatoloških pojava odnosno s pojednim psihijatrijskim
poremećajima, etiologijom, dijagnostikom i terapijom istih.
Sadržaj predemta: Studenti se upoznaju s etiologijom i terapijom
različitih psihopatoloških entiteta kao što su psihoorganski sindromi i
kognitivni poremećaji, bolesti ovisnosti, shizofrenija i ostali psihotični
poremećaji, poremećaji raspoloženja, anksiozni poremećaji,
somatoformni, disocijativni poremećaji, poremećaji hranjenja, nagona i
seksualni poremećaji poremećaji spolnog identiteta i poremećaji
ličnosti te diječijim i adolescentnim psihijatrijskim dijagnostičkim
kategorijama. Pojedinim psihijatrijskim subspecijalinostima kao što je:
osnove forenzičke psihijatrije te zakonom o zaštiti osoba s duševnim
smetnjama, socijalna psihijatrija i organizacijom psihijatrijske službe,
konzultativnom psihijatrijom i psihosomatskom medicinom,
biološkom psihijatrijom i psihofarmakoterapijom, psihoterapijsim
metodama liječenja.
Definirati forenzičku psihijatriju i zakon o zaštiti osoba s duševnim
smetnjama. Definirati socijalnu psihijatriju, konzultativnu psihijatriju i
psihosomatsku medicinu. Usporediti psihoterapijske metode i
biološke metode liječenja. Opisati psihopatološke poremećaje i
dijagnostičke kategorije.
Američka psihijatrijska udruga (2014). Dijagnostički i statistički
priručnik za duševne poremećaje (5 izdanje). Jastrebarsko: Naklada
Slap.
Glaser J. (2017). Opća psihopatologija. Jastrebarsko: Naklada slap
Karlović D., Glavina Jelaš I. (2016). Teorije ličnosti i genetička
istraživanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Svjetska zdravstvena organizacija (2001). MKB 10 mentalni
poremećaji. Zagreb: Medicinska naklada.
Karlović D., Psihijatrija. Jastrebarsko: Naklada Slap (u tisku).
Davison, G. i Neale, J. (2002). Psihologija abnormalnog ponašanja i
doživljavanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni usmeni ispit (minimum za prolaz na ispitu je
50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
seminarski rad – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Seminarski rad | 0.7 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 4 | 70 |
Završni ispit | 1 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s osnovama specifičnih
psihopatoloških pojava odnosno s pojednim psihijatrijskim
poremećajima, etiologijom, dijagnostikom i terapijom istih.
Sadržaj predemta: Studenti se upoznaju s etiologijom i terapijom
različitih psihopatoloških entiteta kao što su psihoorganski sindromi i
kognitivni poremećaji, bolesti ovisnosti, shizofrenija i ostali psihotični
poremećaji, poremećaji raspoloženja, anksiozni poremećaji,
somatoformni, disocijativni poremećaji, poremećaji hranjenja, nagona i
seksualni poremećaji poremećaji spolnog identiteta i poremećaji
ličnosti te diječijim i adolescentnim psihijatrijskim dijagnostičkim
kategorijama. Pojedinim psihijatrijskim subspecijalinostima kao što je:
osnove forenzičke psihijatrije te zakonom o zaštiti osoba s duševnim
smetnjama, socijalna psihijatrija i organizacijom psihijatrijske službe,
konzultativnom psihijatrijom i psihosomatskom medicinom,
biološkom psihijatrijom i psihofarmakoterapijom, psihoterapijsim
metodama liječenja.
Definirati forenzičku psihijatriju i zakon o zaštiti osoba s duševnim
smetnjama. Definirati socijalnu psihijatriju, konzultativnu psihijatriju i
psihosomatsku medicinu. Usporediti psihoterapijske metode i
biološke metode liječenja. Opisati psihopatološke poremećaje i
dijagnostičke kategorije.
Američka psihijatrijska udruga (2014). Dijagnostički i statistički
priručnik za duševne poremećaje (5 izdanje). Jastrebarsko: Naklada
Slap.
Glaser J. (2017). Opća psihopatologija. Jastrebarsko: Naklada slap
Karlović D., Glavina Jelaš I. (2016). Teorije ličnosti i genetička
istraživanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Svjetska zdravstvena organizacija (2001). MKB 10 mentalni
poremećaji. Zagreb: Medicinska naklada.
Karlović D., Psihijatrija. Jastrebarsko: Naklada Slap (u tisku).
Davison, G. i Neale, J. (2002). Psihologija abnormalnog ponašanja i
doživljavanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni usmeni ispit (minimum za prolaz na ispitu je
50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
seminarski rad – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Seminarski rad | 0.7 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 4 | 70 |
Završni ispit | 1 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s osnovama specifičnih
psihopatoloških pojava odnosno s pojednim psihijatrijskim
poremećajima, etiologijom, dijagnostikom i terapijom istih.
Sadržaj predemta: Studenti se upoznaju s etiologijom i terapijom
različitih psihopatoloških entiteta kao što su psihoorganski sindromi i
kognitivni poremećaji, bolesti ovisnosti, shizofrenija i ostali psihotični
poremećaji, poremećaji raspoloženja, anksiozni poremećaji,
somatoformni, disocijativni poremećaji, poremećaji hranjenja, nagona i
seksualni poremećaji poremećaji spolnog identiteta i poremećaji
ličnosti te diječijim i adolescentnim psihijatrijskim dijagnostičkim
kategorijama. Pojedinim psihijatrijskim subspecijalinostima kao što je:
osnove forenzičke psihijatrije te zakonom o zaštiti osoba s duševnim
smetnjama, socijalna psihijatrija i organizacijom psihijatrijske službe,
konzultativnom psihijatrijom i psihosomatskom medicinom,
biološkom psihijatrijom i psihofarmakoterapijom, psihoterapijsim
metodama liječenja.
Definirati forenzičku psihijatriju i zakon o zaštiti osoba s duševnim
smetnjama. Definirati socijalnu psihijatriju, konzultativnu psihijatriju i
psihosomatsku medicinu. Usporediti psihoterapijske metode i
biološke metode liječenja. Opisati psihopatološke poremećaje i
dijagnostičke kategorije.
Američka psihijatrijska udruga (2014). Dijagnostički i statistički
priručnik za duševne poremećaje (5 izdanje). Jastrebarsko: Naklada
Slap.
Glaser J. (2017). Opća psihopatologija. Jastrebarsko: Naklada slap
Karlović D., Glavina Jelaš I. (2016). Teorije ličnosti i genetička
istraživanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Svjetska zdravstvena organizacija (2001). MKB 10 mentalni
poremećaji. Zagreb: Medicinska naklada.
Karlović D., Psihijatrija. Jastrebarsko: Naklada Slap (u tisku).
Davison, G. i Neale, J. (2002). Psihologija abnormalnog ponašanja i
doživljavanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni usmeni ispit (minimum za prolaz na ispitu je
50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
seminarski rad – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Seminarski rad | 0.7 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 4 | 70 |
Završni ispit | 1 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |