Kolegij
Studiji
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Povijest
Psihologija
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Sestrinstvo
Studijska godina
5ISVU ID
266808ECTS
3
Ciljevi kolegija: detaljno se upoznati s različitim metodama
regrutacije i profesionalne selekcije, kritički analizirati njihovu
primjenu, učinkovitost i domete, te temeljem toga znati isplanirati
konkretan selekcijski postupak.
Sadržaj kolegija: Individualne razlike u radnoj uspješnosti, s
posebnim naglaskom na ličnost i sposobnosti, te načine njihova
mjerenja. Etika pri zapošljavanju (pojavnost i oblici diskriminacije).
Interni i eksterni izvori i oblici regrutacije zaposlenika. Standardni
izvori i načini prikupljanja podataka o kandidatima i njihova
učinkovitost (CV, molbe, prijavni obrasci i preporuke). Selekcijski
intervju. Odrednice socijalne percepcije i tipične pogreške pri
procjenjivanju ljudi. Psihometrijska svojstva psihodijagnostičkih
instrumenata, učinkovitost, dometi i isplativost. Izvješćivanje o
selekcijskom postupku. Rješavanje konkretnog problemnog zadatka iz
prakse upravljanja ljudskim potencijalima.
Identificirati faktore interindividualnih razlika u radnoj uspješnosti,
faktore socijalne percepcije te tipične pogreške u procjenjivanju ljudi u
selekcijskom postupku. Usporediti različite načine regrutacije, bilo
internih bilo eksternih zaposlenika i njihove prednosti i nedostatke.
Kritički prosuđivati različite selekcijske postupke, njihovu
učinkovitost i isplativost te pisana izvješća o rezultatima psihologijske
selekcije kandidata. Utvrditi valjanost i pouzdanost pojedinih
selekcijskih postupaka. Osmisliti selekcijski postupak. Vrednovati
rezultate selekcijskog postupka.
Cook, M., Cripps, B. (2009). Psihološko procjenjivanje na radnome
mjestu – Vodič za menadžere, Školska knjiga
Bilješke s predavanja
Miljković D., Rijavec M.(2006). Organizacijska psihologija –
odabrana poglavlja. Zagreb: IEP/D
Robbins, S., Judge, T. (2009). Organizacijsko ponašanje. Zagreb: MATE
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Sudjelovanje u projektnom dijelu nastave (timsko rješavanje
konkretnog poslovnog zadatka, zadanog od strane
predstavnika tvrtke partnera).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
1.Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
kolokvij/međuispit – 30%
aktivnost na nastavi – 20%
projektni zadatak – 20%
2.Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenta | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Projekt | 0.36 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.45 | 25 |
Aktivnost na nastavi | 0.45 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.46 | 70 |
Završni ispit | 0.54 | 30 |
UKUPNO BODOVA | 3 | 100 |
Ciljevi kolegija: detaljno se upoznati s različitim metodama
regrutacije i profesionalne selekcije, kritički analizirati njihovu
primjenu, učinkovitost i domete, te temeljem toga znati isplanirati
konkretan selekcijski postupak.
Sadržaj kolegija: Individualne razlike u radnoj uspješnosti, s
posebnim naglaskom na ličnost i sposobnosti, te načine njihova
mjerenja. Etika pri zapošljavanju (pojavnost i oblici diskriminacije).
Interni i eksterni izvori i oblici regrutacije zaposlenika. Standardni
izvori i načini prikupljanja podataka o kandidatima i njihova
učinkovitost (CV, molbe, prijavni obrasci i preporuke). Selekcijski
intervju. Odrednice socijalne percepcije i tipične pogreške pri
procjenjivanju ljudi. Psihometrijska svojstva psihodijagnostičkih
instrumenata, učinkovitost, dometi i isplativost. Izvješćivanje o
selekcijskom postupku. Rješavanje konkretnog problemnog zadatka iz
prakse upravljanja ljudskim potencijalima.
Identificirati faktore interindividualnih razlika u radnoj uspješnosti,
faktore socijalne percepcije te tipične pogreške u procjenjivanju ljudi u
selekcijskom postupku. Usporediti različite načine regrutacije, bilo
internih bilo eksternih zaposlenika i njihove prednosti i nedostatke.
Kritički prosuđivati različite selekcijske postupke, njihovu
učinkovitost i isplativost te pisana izvješća o rezultatima psihologijske
selekcije kandidata. Utvrditi valjanost i pouzdanost pojedinih
selekcijskih postupaka. Osmisliti selekcijski postupak. Vrednovati
rezultate selekcijskog postupka.
Cook, M., Cripps, B. (2009). Psihološko procjenjivanje na radnome
mjestu – Vodič za menadžere, Školska knjiga
Bilješke s predavanja
Miljković D., Rijavec M.(2006). Organizacijska psihologija –
odabrana poglavlja. Zagreb: IEP/D
Robbins, S., Judge, T. (2009). Organizacijsko ponašanje. Zagreb: MATE
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Sudjelovanje u projektnom dijelu nastave (timsko rješavanje
konkretnog poslovnog zadatka, zadanog od strane
predstavnika tvrtke partnera).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
1.Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
kolokvij/međuispit – 30%
aktivnost na nastavi – 20%
projektni zadatak – 20%
2.Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenta | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Projekt | 0.36 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.45 | 25 |
Aktivnost na nastavi | 0.45 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.46 | 70 |
Završni ispit | 0.54 | 30 |
UKUPNO BODOVA | 3 | 100 |
Ciljevi kolegija: detaljno se upoznati s različitim metodama
regrutacije i profesionalne selekcije, kritički analizirati njihovu
primjenu, učinkovitost i domete, te temeljem toga znati isplanirati
konkretan selekcijski postupak.
Sadržaj kolegija: Individualne razlike u radnoj uspješnosti, s
posebnim naglaskom na ličnost i sposobnosti, te načine njihova
mjerenja. Etika pri zapošljavanju (pojavnost i oblici diskriminacije).
Interni i eksterni izvori i oblici regrutacije zaposlenika. Standardni
izvori i načini prikupljanja podataka o kandidatima i njihova
učinkovitost (CV, molbe, prijavni obrasci i preporuke). Selekcijski
intervju. Odrednice socijalne percepcije i tipične pogreške pri
procjenjivanju ljudi. Psihometrijska svojstva psihodijagnostičkih
instrumenata, učinkovitost, dometi i isplativost. Izvješćivanje o
selekcijskom postupku. Rješavanje konkretnog problemnog zadatka iz
prakse upravljanja ljudskim potencijalima.
Identificirati faktore interindividualnih razlika u radnoj uspješnosti,
faktore socijalne percepcije te tipične pogreške u procjenjivanju ljudi u
selekcijskom postupku. Usporediti različite načine regrutacije, bilo
internih bilo eksternih zaposlenika i njihove prednosti i nedostatke.
Kritički prosuđivati različite selekcijske postupke, njihovu
učinkovitost i isplativost te pisana izvješća o rezultatima psihologijske
selekcije kandidata. Utvrditi valjanost i pouzdanost pojedinih
selekcijskih postupaka. Osmisliti selekcijski postupak. Vrednovati
rezultate selekcijskog postupka.
Cook, M., Cripps, B. (2009). Psihološko procjenjivanje na radnome
mjestu – Vodič za menadžere, Školska knjiga
Bilješke s predavanja
Miljković D., Rijavec M.(2006). Organizacijska psihologija –
odabrana poglavlja. Zagreb: IEP/D
Robbins, S., Judge, T. (2009). Organizacijsko ponašanje. Zagreb: MATE
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Sudjelovanje u projektnom dijelu nastave (timsko rješavanje
konkretnog poslovnog zadatka, zadanog od strane
predstavnika tvrtke partnera).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
1.Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
kolokvij/međuispit – 30%
aktivnost na nastavi – 20%
projektni zadatak – 20%
2.Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenta | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Projekt | 0.36 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.45 | 25 |
Aktivnost na nastavi | 0.45 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.46 | 70 |
Završni ispit | 0.54 | 30 |
UKUPNO BODOVA | 3 | 100 |