Kolegij
Cilj: Upoznavanje s teorijskim i empirijskim pristupima stavovima i oblicima socijalnog utjecaja.
Cialdini, R. B. (2007). Utjecaj: znanost i praksa. Mate.
Vrselja, I. (2022). Socijalni utjecaj. Hrvatsko katoličko sveučilište i Hrvatska sveučilišna naklada.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave). Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokviji, seminarski rad)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
seminarski rad – 10%
1. kolokvij – 28%
2. kolokvij – 28%
sudjelovanje u istraživanju - 4 %
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
Vrsta aktivnosti | ECTS bodovi | Udio ocjene (%) |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0 |
Seminar | 0,35 | 10 |
Kolokvij -međuispit | 0,98 | 28 |
Kolokvij -međuispit | 0,98 | 28 |
Sudjelovanje u istraživanju | 0,14 | 4 |
Ukupno tijekom nastave | 3,95 | 70 |
Završni pismeni ispit | 1,05 | 30 |
Ukupno bodova tijekom nastave | 5 | 100 |
Cilj: Upoznavanje s teorijskim i empirijskim pristupima stavovima i oblicima socijalnog utjecaja.
Cialdini, R. B. (2007). Utjecaj: znanost i praksa. Mate.
Vrselja, I. (2022). Socijalni utjecaj. Hrvatsko katoličko sveučilište i Hrvatska sveučilišna naklada.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave). Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokviji, seminarski rad)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
seminarski rad – 10%
1. kolokvij – 28%
2. kolokvij – 28%
sudjelovanje u istraživanju - 4 %
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
Vrsta aktivnosti | ECTS bodovi | Udio ocjene (%) |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0 |
Seminar | 0,35 | 10 |
Kolokvij -međuispit | 0,98 | 28 |
Kolokvij -međuispit | 0,98 | 28 |
Sudjelovanje u istraživanju | 0,14 | 4 |
Ukupno tijekom nastave | 3,95 | 70 |
Završni pismeni ispit | 1,05 | 30 |
Ukupno bodova tijekom nastave | 5 | 100 |
Cilj: Upoznavanje s teorijskim i empirijskim pristupima stavovima i oblicima socijalnog utjecaja.
Cialdini, R. B. (2007). Utjecaj: znanost i praksa. Mate.
Vrselja, I. (2022). Socijalni utjecaj. Hrvatsko katoličko sveučilište i Hrvatska sveučilišna naklada.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave). Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokviji, seminarski rad)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
seminarski rad – 10%
1. kolokvij – 28%
2. kolokvij – 28%
sudjelovanje u istraživanju - 4 %
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
Vrsta aktivnosti | ECTS bodovi | Udio ocjene (%) |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0 |
Seminar | 0,35 | 10 |
Kolokvij -međuispit | 0,98 | 28 |
Kolokvij -međuispit | 0,98 | 28 |
Sudjelovanje u istraživanju | 0,14 | 4 |
Ukupno tijekom nastave | 3,95 | 70 |
Završni pismeni ispit | 1,05 | 30 |
Ukupno bodova tijekom nastave | 5 | 100 |