Kolegij
Studiji
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Povijest
Psihologija
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Sestrinstvo
Studijska godina
5ISVU ID
199000ECTS
5
Predmet omogućava studentima stjecanje znanja o vrstama kriza i
institucijama koje su njima pogođene, iz perspektive odnosa s
javnošću. Osim što daje uvid u načine na koji se krize mogu
prevenirati, odnosno predvidjeti, predmet opisuje metode korištenja
instrumenata odnosa s javnošću u upravljanju kriznim situacijama. U
seminarima se analiziraju krizni slučajevi u različitim društvenim i
kulturnim područjima u Hrvatskoj i svijetu čime se, uz usvajanje
pravila i operacionalizacije kriznog komuniciranja, studente priprema
za samostalni i timski rad u vrednovanju i analiziranju kriza i nošenja
s njima, pogotovo s obzirom na različite karaktere institucija i njihovih
javnosti.
Identificirati vrstu krize u odnosu na karakter institucija i njihovih
javnosti. Primijeniti tehnike i alate odnosa s javnošću u nošenju s
krizom. Izraditi plan krizne komunikacije. Analizirati dosege krize.
Koristiti modele upravljanja kriznom komunikacijom. Vrjednovati
odgovor na krizu.
De la Cierva, Y., (2021.) Leading companies through storms and crisis.
Principles and best practices in prevention, crisis management and
communication. EUNSA, Pamplona.; De la Cierva, Y., (2021.) Crisis
Management in the Catholic Church: Principles and best practices.
ISCOM, Rim.
Coombs, W. T. (2019) Ongoing Crisis Communication: Planning,
Managing, and Responding Fifth Edition, SAGE Publications. Los
Angeles, London, New Delhi, Singapore, Washington DC, Melbourne
(odabrana poglavlja); Jugo, D. (2017) Menadžment kriznog
komuniciranja, Školska knjiga, Zagreb (odabrana poglavlja); Fearn-
Banks, K. (2016) Crisis Communications: A Casebook Approach, Fifth
Edition, Routledge Taylor&Francis Group, New York and London
(odabrana poglavlja); Lerbinger, O. (2012) The Crisis Manager: Facing
Disasters, Conflicts, and Failures, Routledge, New York (odabrana
poglavlja); Mora, J. M. Cultivating Reputation with the aid of
Communication, u: Universities’ Reputation, Mora J. M. ur. EUNSA,
Barañáin, 2015, Kindle edition.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu.
2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i
izloženo seminarsko izlaganje.
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno
ostvareno na seminarskom izlaganju i na dva kolokvija.
1) Nastavne aktivnosti – seminarsko izlaganje; 1. kolokvij
(pismeni) i 2. kolokvij (pismeni).
2) Završni ispit (pismeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) seminarske obveze – max. 20%
2) 1. kolokviji – max. 25%
3) 2. kolokviji – max. 25%
b) Završni ispit – 30% ocjene
usmeni ispit – max. 30%
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.76 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.86 | 70 |
Završni ispit | 1.14 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Predmet omogućava studentima stjecanje znanja o vrstama kriza i
institucijama koje su njima pogođene, iz perspektive odnosa s
javnošću. Osim što daje uvid u načine na koji se krize mogu
prevenirati, odnosno predvidjeti, predmet opisuje metode korištenja
instrumenata odnosa s javnošću u upravljanju kriznim situacijama. U
seminarima se analiziraju krizni slučajevi u različitim društvenim i
kulturnim područjima u Hrvatskoj i svijetu čime se, uz usvajanje
pravila i operacionalizacije kriznog komuniciranja, studente priprema
za samostalni i timski rad u vrednovanju i analiziranju kriza i nošenja
s njima, pogotovo s obzirom na različite karaktere institucija i njihovih
javnosti.
Identificirati vrstu krize u odnosu na karakter institucija i njihovih
javnosti. Primijeniti tehnike i alate odnosa s javnošću u nošenju s
krizom. Izraditi plan krizne komunikacije. Analizirati dosege krize.
Koristiti modele upravljanja kriznom komunikacijom. Vrjednovati
odgovor na krizu.
De la Cierva, Y., (2021.) Leading companies through storms and crisis.
Principles and best practices in prevention, crisis management and
communication. EUNSA, Pamplona.; De la Cierva, Y., (2021.) Crisis
Management in the Catholic Church: Principles and best practices.
ISCOM, Rim.
Coombs, W. T. (2019) Ongoing Crisis Communication: Planning,
Managing, and Responding Fifth Edition, SAGE Publications. Los
Angeles, London, New Delhi, Singapore, Washington DC, Melbourne
(odabrana poglavlja); Jugo, D. (2017) Menadžment kriznog
komuniciranja, Školska knjiga, Zagreb (odabrana poglavlja); Fearn-
Banks, K. (2016) Crisis Communications: A Casebook Approach, Fifth
Edition, Routledge Taylor&Francis Group, New York and London
(odabrana poglavlja); Lerbinger, O. (2012) The Crisis Manager: Facing
Disasters, Conflicts, and Failures, Routledge, New York (odabrana
poglavlja); Mora, J. M. Cultivating Reputation with the aid of
Communication, u: Universities’ Reputation, Mora J. M. ur. EUNSA,
Barañáin, 2015, Kindle edition.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu.
2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i
izloženo seminarsko izlaganje.
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno
ostvareno na seminarskom izlaganju i na dva kolokvija.
1) Nastavne aktivnosti – seminarsko izlaganje; 1. kolokvij
(pismeni) i 2. kolokvij (pismeni).
2) Završni ispit (pismeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) seminarske obveze – max. 20%
2) 1. kolokviji – max. 25%
3) 2. kolokviji – max. 25%
b) Završni ispit – 30% ocjene
usmeni ispit – max. 30%
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.76 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.86 | 70 |
Završni ispit | 1.14 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Predmet omogućava studentima stjecanje znanja o vrstama kriza i
institucijama koje su njima pogođene, iz perspektive odnosa s
javnošću. Osim što daje uvid u načine na koji se krize mogu
prevenirati, odnosno predvidjeti, predmet opisuje metode korištenja
instrumenata odnosa s javnošću u upravljanju kriznim situacijama. U
seminarima se analiziraju krizni slučajevi u različitim društvenim i
kulturnim područjima u Hrvatskoj i svijetu čime se, uz usvajanje
pravila i operacionalizacije kriznog komuniciranja, studente priprema
za samostalni i timski rad u vrednovanju i analiziranju kriza i nošenja
s njima, pogotovo s obzirom na različite karaktere institucija i njihovih
javnosti.
Identificirati vrstu krize u odnosu na karakter institucija i njihovih
javnosti. Primijeniti tehnike i alate odnosa s javnošću u nošenju s
krizom. Izraditi plan krizne komunikacije. Analizirati dosege krize.
Koristiti modele upravljanja kriznom komunikacijom. Vrjednovati
odgovor na krizu.
De la Cierva, Y., (2021.) Leading companies through storms and crisis.
Principles and best practices in prevention, crisis management and
communication. EUNSA, Pamplona.; De la Cierva, Y., (2021.) Crisis
Management in the Catholic Church: Principles and best practices.
ISCOM, Rim.
Coombs, W. T. (2019) Ongoing Crisis Communication: Planning,
Managing, and Responding Fifth Edition, SAGE Publications. Los
Angeles, London, New Delhi, Singapore, Washington DC, Melbourne
(odabrana poglavlja); Jugo, D. (2017) Menadžment kriznog
komuniciranja, Školska knjiga, Zagreb (odabrana poglavlja); Fearn-
Banks, K. (2016) Crisis Communications: A Casebook Approach, Fifth
Edition, Routledge Taylor&Francis Group, New York and London
(odabrana poglavlja); Lerbinger, O. (2012) The Crisis Manager: Facing
Disasters, Conflicts, and Failures, Routledge, New York (odabrana
poglavlja); Mora, J. M. Cultivating Reputation with the aid of
Communication, u: Universities’ Reputation, Mora J. M. ur. EUNSA,
Barañáin, 2015, Kindle edition.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu.
2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i
izloženo seminarsko izlaganje.
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno
ostvareno na seminarskom izlaganju i na dva kolokvija.
1) Nastavne aktivnosti – seminarsko izlaganje; 1. kolokvij
(pismeni) i 2. kolokvij (pismeni).
2) Završni ispit (pismeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) seminarske obveze – max. 20%
2) 1. kolokviji – max. 25%
3) 2. kolokviji – max. 25%
b) Završni ispit – 30% ocjene
usmeni ispit – max. 30%
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.76 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.86 | 70 |
Završni ispit | 1.14 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |