Kolegij
Osposobiti studenta za odlučivanje u kliničkoj praksi; Upoznati ga s postojećim znanjem
važnim za razumijevanje procesa odlučivanja u kliničkoj praksi, s teorijom odlučivanja u
kliničkoj praksi, čimbenicima procesa odlučivanja u kliničkoj praksi, definicijama i
pojmovima vezanim uz medicinsko odlučivanje, važnosti informiranja bolesnika u procesu
kliničkog odlučivanja, preferencijama bolesnika i njihovom utjecaja na konačnu
medicinsku odluku, važnosti multidisciplinarnog pristupa u kliničkom odlučivanju;
etičkim i kulturološkim aspektima kliničkih odluka
Nakon položenog predmeta student će moći:
- definirati temeljne pojmove povezane s donošenjem odluka u kliničkoj praksi;
- opisati temeljne probleme pri donošenju odluka u kliničkoj praksi;
- opisati mehanizme i postupke koji mogu pomoći u donošenju odluka u kliničkoj praksi;
- opisati i analizirati čimbenike koji mogu utjecati na proces donošenja odluka u kliničkoj
praksi;
- opisati i definirati pojmove vjerojatnosti, korisnosti, očekivane vrijednosti, kakvoće
(kvalitete) i mogućnosti kvantifikacije kliničkih odluka;
- opisati i objasniti važnost multidisciplinarnog pristupa u kliničkom odlučivanju;
- opisati i objasniti važnost informiranja bolesnika u procesu kliničkog odlučivanja
- opisati i objasniti pojmove vezane uz bolesnikove preferencije;
- analizirati i razgovarati o etičkim i kulturološkim aspektima kliničkih odluka
Sox HC, Blatt M, Higgins Mc. Medical Decision Making. Philadelphia, USA: American
College of Physicians; 2006.
Pravo pristupa završnom ispitu iz kolegija
ostvaruje redoviti student kojem je nositelj kolegija ovjerio izvršenje svih propisanih nastavnih obveza iz
kolegija sukladno Pravilniku o studijima i studiranju.
Svaki ispit i konačnu ocjenu čine tri dijela: kontinuirano
usmeno i pismeno ispitivanja znanja i vještina za vrijeme nastave (20% konačne ocjene), te praktični (30%
konačne ocjene) i pismeni ispit (50% konačne ocjene) koji se održavaju na kraju nastave.
Način stjecanja bodova: Kontinuirana aktivnost u nastavi
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada: izvrstan (5) – od 90 do 100 %; vrlo dobar (4) – od 80 do
89,9 %; dobar (3) – od 70 do 79,9 %; dovoljan (2) – od 60 do 69,9 %; nedovoljan (1) – od 0 do 59,9 %
Vrsta aktivnosti | ECTS bodovi | Udio ocjene (%) |
Kontinuirano usmeno i pismeno ispitivanja znanja i vještina za vrijeme nastave | 0.2 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 0.2 | 20 |
Praktični dio završnog ispita | 0.3 | 30 |
Pismeni dio završnog ispita | 0.5 | 50 |
UKUPNO BODOVA (nastava + završni ispit) | 1 | 100% |
Osposobiti studenta za odlučivanje u kliničkoj praksi; Upoznati ga s postojećim znanjem
važnim za razumijevanje procesa odlučivanja u kliničkoj praksi, s teorijom odlučivanja u
kliničkoj praksi, čimbenicima procesa odlučivanja u kliničkoj praksi, definicijama i
pojmovima vezanim uz medicinsko odlučivanje, važnosti informiranja bolesnika u procesu
kliničkog odlučivanja, preferencijama bolesnika i njihovom utjecaja na konačnu
medicinsku odluku, važnosti multidisciplinarnog pristupa u kliničkom odlučivanju;
etičkim i kulturološkim aspektima kliničkih odluka
Nakon položenog predmeta student će moći:
- definirati temeljne pojmove povezane s donošenjem odluka u kliničkoj praksi;
- opisati temeljne probleme pri donošenju odluka u kliničkoj praksi;
- opisati mehanizme i postupke koji mogu pomoći u donošenju odluka u kliničkoj praksi;
- opisati i analizirati čimbenike koji mogu utjecati na proces donošenja odluka u kliničkoj
praksi;
- opisati i definirati pojmove vjerojatnosti, korisnosti, očekivane vrijednosti, kakvoće
(kvalitete) i mogućnosti kvantifikacije kliničkih odluka;
- opisati i objasniti važnost multidisciplinarnog pristupa u kliničkom odlučivanju;
- opisati i objasniti važnost informiranja bolesnika u procesu kliničkog odlučivanja
- opisati i objasniti pojmove vezane uz bolesnikove preferencije;
- analizirati i razgovarati o etičkim i kulturološkim aspektima kliničkih odluka
Sox HC, Blatt M, Higgins Mc. Medical Decision Making. Philadelphia, USA: American
College of Physicians; 2006.
Pravo pristupa završnom ispitu iz kolegija
ostvaruje redoviti student kojem je nositelj kolegija ovjerio izvršenje svih propisanih nastavnih obveza iz
kolegija sukladno Pravilniku o studijima i studiranju.
Svaki ispit i konačnu ocjenu čine tri dijela: kontinuirano
usmeno i pismeno ispitivanja znanja i vještina za vrijeme nastave (20% konačne ocjene), te praktični (30%
konačne ocjene) i pismeni ispit (50% konačne ocjene) koji se održavaju na kraju nastave.
Način stjecanja bodova: Kontinuirana aktivnost u nastavi
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada: izvrstan (5) – od 90 do 100 %; vrlo dobar (4) – od 80 do
89,9 %; dobar (3) – od 70 do 79,9 %; dovoljan (2) – od 60 do 69,9 %; nedovoljan (1) – od 0 do 59,9 %
Vrsta aktivnosti | ECTS bodovi | Udio ocjene (%) |
Kontinuirano usmeno i pismeno ispitivanja znanja i vještina za vrijeme nastave | 0.2 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 0.2 | 20 |
Praktični dio završnog ispita | 0.3 | 30 |
Pismeni dio završnog ispita | 0.5 | 50 |
UKUPNO BODOVA (nastava + završni ispit) | 1 | 100% |
Osposobiti studenta za odlučivanje u kliničkoj praksi; Upoznati ga s postojećim znanjem
važnim za razumijevanje procesa odlučivanja u kliničkoj praksi, s teorijom odlučivanja u
kliničkoj praksi, čimbenicima procesa odlučivanja u kliničkoj praksi, definicijama i
pojmovima vezanim uz medicinsko odlučivanje, važnosti informiranja bolesnika u procesu
kliničkog odlučivanja, preferencijama bolesnika i njihovom utjecaja na konačnu
medicinsku odluku, važnosti multidisciplinarnog pristupa u kliničkom odlučivanju;
etičkim i kulturološkim aspektima kliničkih odluka
Nakon položenog predmeta student će moći:
- definirati temeljne pojmove povezane s donošenjem odluka u kliničkoj praksi;
- opisati temeljne probleme pri donošenju odluka u kliničkoj praksi;
- opisati mehanizme i postupke koji mogu pomoći u donošenju odluka u kliničkoj praksi;
- opisati i analizirati čimbenike koji mogu utjecati na proces donošenja odluka u kliničkoj
praksi;
- opisati i definirati pojmove vjerojatnosti, korisnosti, očekivane vrijednosti, kakvoće
(kvalitete) i mogućnosti kvantifikacije kliničkih odluka;
- opisati i objasniti važnost multidisciplinarnog pristupa u kliničkom odlučivanju;
- opisati i objasniti važnost informiranja bolesnika u procesu kliničkog odlučivanja
- opisati i objasniti pojmove vezane uz bolesnikove preferencije;
- analizirati i razgovarati o etičkim i kulturološkim aspektima kliničkih odluka
Sox HC, Blatt M, Higgins Mc. Medical Decision Making. Philadelphia, USA: American
College of Physicians; 2006.
Pravo pristupa završnom ispitu iz kolegija
ostvaruje redoviti student kojem je nositelj kolegija ovjerio izvršenje svih propisanih nastavnih obveza iz
kolegija sukladno Pravilniku o studijima i studiranju.
Svaki ispit i konačnu ocjenu čine tri dijela: kontinuirano
usmeno i pismeno ispitivanja znanja i vještina za vrijeme nastave (20% konačne ocjene), te praktični (30%
konačne ocjene) i pismeni ispit (50% konačne ocjene) koji se održavaju na kraju nastave.
Način stjecanja bodova: Kontinuirana aktivnost u nastavi
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada: izvrstan (5) – od 90 do 100 %; vrlo dobar (4) – od 80 do
89,9 %; dobar (3) – od 70 do 79,9 %; dovoljan (2) – od 60 do 69,9 %; nedovoljan (1) – od 0 do 59,9 %
Vrsta aktivnosti | ECTS bodovi | Udio ocjene (%) |
Kontinuirano usmeno i pismeno ispitivanja znanja i vještina za vrijeme nastave | 0.2 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 0.2 | 20 |
Praktični dio završnog ispita | 0.3 | 30 |
Pismeni dio završnog ispita | 0.5 | 50 |
UKUPNO BODOVA (nastava + završni ispit) | 1 | 100% |