Kolegij
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s odrednicama socijalne interakcije te osobnih i međugrupnih odnosa.
Sadržaj predmeta: Druženje i razvoj prijateljstava. Romantični i bliski odnosi. Prosocijalno ponašanje. Agresivno ponašanje. Grupe i grupni učinak. Međugrupni odnosi. Predrasude.
Aronson, E., Wilson, T. D. i Akert, R. M. (2005). Socijalna psihologija. Mate. - ODABRANA POGLAVLJA
Brown, R. (2000). Grupni procesi: dinamika unutar i između grupa. Naklada Slap. - ODABRANA POGLAVLJA
Brown, R. i Pehrson, S. (2020). Group Processes: Dynamics within and Between Groups (3rd Edition). Wiley Blackwell. - ODABRANA POGLAVLJA
Gilbert, D. T., Fiske, S. T. i Lindzey, G. (Ur.). (2010). The handbook of social psychology (5th ed.). McGraw-Hill. ODABRANA POGLAVLJA.
Hewstone, M., Stroebe, W. (Ur.) (2003). Socijalna psihologija: europske perspektive. Naklada Slap. - ODABRANA POGLAVLJA
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave). Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokviji, seminarski rad).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti).
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
- seminarski rad – 10%
- 1. kolokvij – 30%
- 2. kolokvij – 30%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij - međuispit | 0.84 | 30 |
Kolokvij - međuispit | 0.84 | 30 |
Seminarski rad | 0.28 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s odrednicama socijalne interakcije te osobnih i međugrupnih odnosa.
Sadržaj predmeta: Druženje i razvoj prijateljstava. Romantični i bliski odnosi. Prosocijalno ponašanje. Agresivno ponašanje. Grupe i grupni učinak. Međugrupni odnosi. Predrasude.
Aronson, E., Wilson, T. D. i Akert, R. M. (2005). Socijalna psihologija. Mate. - ODABRANA POGLAVLJA
Brown, R. (2000). Grupni procesi: dinamika unutar i između grupa. Naklada Slap. - ODABRANA POGLAVLJA
Brown, R. i Pehrson, S. (2020). Group Processes: Dynamics within and Between Groups (3rd Edition). Wiley Blackwell. - ODABRANA POGLAVLJA
Gilbert, D. T., Fiske, S. T. i Lindzey, G. (Ur.). (2010). The handbook of social psychology (5th ed.). McGraw-Hill. ODABRANA POGLAVLJA.
Hewstone, M., Stroebe, W. (Ur.) (2003). Socijalna psihologija: europske perspektive. Naklada Slap. - ODABRANA POGLAVLJA
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave). Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokviji, seminarski rad).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti).
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
- seminarski rad – 10%
- 1. kolokvij – 30%
- 2. kolokvij – 30%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij - međuispit | 0.84 | 30 |
Kolokvij - međuispit | 0.84 | 30 |
Seminarski rad | 0.28 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s odrednicama socijalne interakcije te osobnih i međugrupnih odnosa.
Sadržaj predmeta: Druženje i razvoj prijateljstava. Romantični i bliski odnosi. Prosocijalno ponašanje. Agresivno ponašanje. Grupe i grupni učinak. Međugrupni odnosi. Predrasude.
Aronson, E., Wilson, T. D. i Akert, R. M. (2005). Socijalna psihologija. Mate. - ODABRANA POGLAVLJA
Brown, R. (2000). Grupni procesi: dinamika unutar i između grupa. Naklada Slap. - ODABRANA POGLAVLJA
Brown, R. i Pehrson, S. (2020). Group Processes: Dynamics within and Between Groups (3rd Edition). Wiley Blackwell. - ODABRANA POGLAVLJA
Gilbert, D. T., Fiske, S. T. i Lindzey, G. (Ur.). (2010). The handbook of social psychology (5th ed.). McGraw-Hill. ODABRANA POGLAVLJA.
Hewstone, M., Stroebe, W. (Ur.) (2003). Socijalna psihologija: europske perspektive. Naklada Slap. - ODABRANA POGLAVLJA
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave). Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokviji, seminarski rad).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti).
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
- seminarski rad – 10%
- 1. kolokvij – 30%
- 2. kolokvij – 30%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij - međuispit | 0.84 | 30 |
Kolokvij - međuispit | 0.84 | 30 |
Seminarski rad | 0.28 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |