Cilj kolegija je da se studenti upoznaju s didaktikom kao znanstvenom disciplinom koja se bavi učenjem i poučavanjem, kao i konfiguriranjem kompleksnog djelovanja usmjerenog na stvaranje svih onih uvjeta koji favoriziraju učenje. Kao i za učinkovitu i kreativnu primjenu temeljnih didaktičkih načela u planiranju, izvođenju i vrjednovanju nastave. U okviru kolegija studenti će primjenjivati različite strategije poučavanja za kompetencije i poštivanje individualnih razlika učenika, te kreiranje poticajnog okruženja za učenje s ciljem predviđanje potencijalnih problema u procesu poučavanja i učenja. Analizirati će različite teorije motivacije za učenje i upotrebu suvremene tehnologije u nastavi da bi potaknuli učenje i angažman učenika. Na temelju konkretnih primjera primjenjivati će različite strategije poučavanja s obzirom na individuale razlike učenike, sadržaj poučavanja i okruženje za učenje (uživo ili online).
Primjeniti temeljna didaktička načela u planiranju, izvođenju i vrjednovanju nastave za kreativno i učinkovito poučavanje
Analizirati osnovne didaktičke pojmove: učenje, poučavanje, odgoj i obrazovanje, nastava, učenik, učitelj
Primijeniti različite strategije teorija motivacije za učenje u nastavi
Analizirati planiranje nastave usmjerene na učenike i uspoređivati s planiranjem nastave usmjerene na sadržaj
Analizirati proces ocjenjivanja i posljedice na proces učenja i planiranje poučavanja
Interpretiratiindividualne razlike učenikai primjene u planiranja i izvođenju nastave
Usvojiti temeljne nastavničke kompetencije
M. Pranjić, Didaktika. Povijest, osnove, profiliranje, postupak. Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, 2005. (odabrani dijelovi); M. Matijević, T. Topolovčan, Multimedijska didaktika. Školska knjiga, Zagreb, 2017. (odabrani dijelovi); M. Matijević, D. Radovanović, Nastava usmjerena na učenika. Školske novine, Zagreb, 2011. (odabrani dijelovi).
H. Meyer, Didaktika razredne kvake. Educa, Zagreb, 2002.; M. Cindrić, D. Miljaković, V. Strugar, Didaktika i kurikulum. IEP-D2, Zagreb, 2010.
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom planu nastave; Uredno izvršene seminarske i nastavne obveze – pripremljeno i održano izlaganje, aktivnost na nastavi, samostalan rad; Stjecanje minimalnog uspjeha od 35 % tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – ostvareno kumulativno.