Kolegij
Ciljevi predmeta: Usavršavanje sposobnosti odabira i primjene istraživačkih metoda i nacrta. Usavršavanje vještine samostalnog planiranja, organiziranja i Printed with Pdfcrowd.com Da Ne Da provedbe istraživanja te znanstvenog izvještavanja. Sadržaj predmeta: Kriterij odabira prikladne istraživačke metode i istraživačkog nacrta. Faze i koraci u pripremi, planiranju i provedbi istraživanja. Planiranje istraživanja i pretraživanje literature. Razvijanje i operacionalizacija nacrta istraživanja. Operacionalizacija i priprema instrumentarija, varijabli i postupka istraživanja. Provedba istraživanja. Unos podataka i pripremanje za obradbe podataka. Obradbe podataka. Pisanje izvještaja. Izlaganje rezultata istraživanja. Evaluacija rada.
Kritički odabrati primjereni nacrt istraživanja; Odabrati postupak, uzorak i mjerne instrumente; Preporučiti primjerenu metodu statističke analize podataka; Kritički prosuđivati relevantnu znanstvenu literaturu; Kreirati polazište i hipoteze za novo istraživanje na temelju postojećih teorija i modela, u grupnom radu; Odabrati postupak, uzorak i mjerne instrumente; Prezentirati nacrt istraživanja u grupnom radu Utvrditi etičku odgovornost u znanstveno-istraživačkom radu Pripremiti cjelokupan nacrt istraživanja u obliku znanstvenog rada;
Cooper, H. (Editor-in-chief) (2012). APA handbook of research methods in psychology (Vol. 1-3). Washington, DC: American Psychological Association.
Dunn, D. S. (2009). The Practical Researcher: A Student Guide to Conducting Psychological Research (2nd ed.). Malden, MA: WileyBlackwell. Leong, F. T. L. i Austin, J. T. (2005). The Psychology Research Handbook: A Guide for Graduate Students and Research Assistants (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage Publications. Rosnow, R. L. i Rosnow, M. (2012). Writing Papers in Psychology: A Student Guide to Research Reports, Essays, Proposals, Posters, and Brief Reports (9th ed.). Belmont, CA: Wadsworth/Cengage.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave) Stjecanje minimalno 50% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (izvještaji s provedenih vježbi i pismeni seminarski rad-nacrt istraživanja)
Konačna ocjena iz predmeta utvrđuje se isključivo vrednovanjem nastavnih aktivnosti, bez polaganja završnog ispita
Način stjecanja bodova: 1.Nastavne aktivnosti – 100% Printed with Pdfcrowd.com 6 izvještaja s provedenih vježbi (6×10%) – 60% pismeni seminarski rad – 40% Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada: izvrstan (5) – 90 do 100% bodova vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova dobar (3) – 65 do 79,9% bodova dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Seminarski rad | 1.4 | 40 |
Ukupno bodova tijekom nastave | 5 | 100 |
Ciljevi predmeta: Usavršavanje sposobnosti odabira i primjene istraživačkih metoda i nacrta. Usavršavanje vještine samostalnog planiranja, organiziranja i Printed with Pdfcrowd.com Da Ne Da provedbe istraživanja te znanstvenog izvještavanja. Sadržaj predmeta: Kriterij odabira prikladne istraživačke metode i istraživačkog nacrta. Faze i koraci u pripremi, planiranju i provedbi istraživanja. Planiranje istraživanja i pretraživanje literature. Razvijanje i operacionalizacija nacrta istraživanja. Operacionalizacija i priprema instrumentarija, varijabli i postupka istraživanja. Provedba istraživanja. Unos podataka i pripremanje za obradbe podataka. Obradbe podataka. Pisanje izvještaja. Izlaganje rezultata istraživanja. Evaluacija rada.
Kritički odabrati primjereni nacrt istraživanja; Odabrati postupak, uzorak i mjerne instrumente; Preporučiti primjerenu metodu statističke analize podataka; Kritički prosuđivati relevantnu znanstvenu literaturu; Kreirati polazište i hipoteze za novo istraživanje na temelju postojećih teorija i modela, u grupnom radu; Odabrati postupak, uzorak i mjerne instrumente; Prezentirati nacrt istraživanja u grupnom radu Utvrditi etičku odgovornost u znanstveno-istraživačkom radu Pripremiti cjelokupan nacrt istraživanja u obliku znanstvenog rada;
Cooper, H. (Editor-in-chief) (2012). APA handbook of research methods in psychology (Vol. 1-3). Washington, DC: American Psychological Association.
Dunn, D. S. (2009). The Practical Researcher: A Student Guide to Conducting Psychological Research (2nd ed.). Malden, MA: WileyBlackwell. Leong, F. T. L. i Austin, J. T. (2005). The Psychology Research Handbook: A Guide for Graduate Students and Research Assistants (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage Publications. Rosnow, R. L. i Rosnow, M. (2012). Writing Papers in Psychology: A Student Guide to Research Reports, Essays, Proposals, Posters, and Brief Reports (9th ed.). Belmont, CA: Wadsworth/Cengage.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave) Stjecanje minimalno 50% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (izvještaji s provedenih vježbi i pismeni seminarski rad-nacrt istraživanja)
Konačna ocjena iz predmeta utvrđuje se isključivo vrednovanjem nastavnih aktivnosti, bez polaganja završnog ispita
Način stjecanja bodova: 1.Nastavne aktivnosti – 100% Printed with Pdfcrowd.com 6 izvještaja s provedenih vježbi (6×10%) – 60% pismeni seminarski rad – 40% Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada: izvrstan (5) – 90 do 100% bodova vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova dobar (3) – 65 do 79,9% bodova dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Seminarski rad | 1.4 | 40 |
Ukupno bodova tijekom nastave | 5 | 100 |
Ciljevi predmeta: Usavršavanje sposobnosti odabira i primjene istraživačkih metoda i nacrta. Usavršavanje vještine samostalnog planiranja, organiziranja i Printed with Pdfcrowd.com Da Ne Da provedbe istraživanja te znanstvenog izvještavanja. Sadržaj predmeta: Kriterij odabira prikladne istraživačke metode i istraživačkog nacrta. Faze i koraci u pripremi, planiranju i provedbi istraživanja. Planiranje istraživanja i pretraživanje literature. Razvijanje i operacionalizacija nacrta istraživanja. Operacionalizacija i priprema instrumentarija, varijabli i postupka istraživanja. Provedba istraživanja. Unos podataka i pripremanje za obradbe podataka. Obradbe podataka. Pisanje izvještaja. Izlaganje rezultata istraživanja. Evaluacija rada.
Kritički odabrati primjereni nacrt istraživanja; Odabrati postupak, uzorak i mjerne instrumente; Preporučiti primjerenu metodu statističke analize podataka; Kritički prosuđivati relevantnu znanstvenu literaturu; Kreirati polazište i hipoteze za novo istraživanje na temelju postojećih teorija i modela, u grupnom radu; Odabrati postupak, uzorak i mjerne instrumente; Prezentirati nacrt istraživanja u grupnom radu Utvrditi etičku odgovornost u znanstveno-istraživačkom radu Pripremiti cjelokupan nacrt istraživanja u obliku znanstvenog rada;
Cooper, H. (Editor-in-chief) (2012). APA handbook of research methods in psychology (Vol. 1-3). Washington, DC: American Psychological Association.
Dunn, D. S. (2009). The Practical Researcher: A Student Guide to Conducting Psychological Research (2nd ed.). Malden, MA: WileyBlackwell. Leong, F. T. L. i Austin, J. T. (2005). The Psychology Research Handbook: A Guide for Graduate Students and Research Assistants (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage Publications. Rosnow, R. L. i Rosnow, M. (2012). Writing Papers in Psychology: A Student Guide to Research Reports, Essays, Proposals, Posters, and Brief Reports (9th ed.). Belmont, CA: Wadsworth/Cengage.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave) Stjecanje minimalno 50% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (izvještaji s provedenih vježbi i pismeni seminarski rad-nacrt istraživanja)
Konačna ocjena iz predmeta utvrđuje se isključivo vrednovanjem nastavnih aktivnosti, bez polaganja završnog ispita
Način stjecanja bodova: 1.Nastavne aktivnosti – 100% Printed with Pdfcrowd.com 6 izvještaja s provedenih vježbi (6×10%) – 60% pismeni seminarski rad – 40% Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada: izvrstan (5) – 90 do 100% bodova vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova dobar (3) – 65 do 79,9% bodova dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Rad na vježbama | 0.35 | 10 |
Seminarski rad | 1.4 | 40 |
Ukupno bodova tijekom nastave | 5 | 100 |