Kolegij
U okviru kolegija studenti će razvijati kompetencije čitanja, pisanja, slušanja i govorenja na temelju pisanih tekstova u akademske namjene iz područja povijesti. Studenti će također razvijati vokabular te jezične i gramatičke vještine i znanja potrebne za akademski uspjeh. Tekstovi će se analizirati na različite načine kao što su: detaljno, letimično i selektivno čitanje teksta; prepoznavanje strukture i dijelova teksta; opće i detaljno razumijevanje teksta; traženje informacija u tekstu; traženje značenja u tekstu; razlikovanje osnovne ideje teksta od detalja kojima je potkrijepljena; prepoznavanje, memoriranje i primjena jezičnih pojmova i gramatičkih struktura, itd. Kolegij će također obuhvaćati učenje vještine akademskog pisanja. Studenti će se učiti vještini kritičkog mišljenja i izražavanja vlastitog mišljenja o relevantnim temama.
Memorizirati, prepoznati i objasniti vokabular te obrađene jezične i gramatičke pojmove i strukture. Analizirati ideje iz akademskih tekstova te ih demonstrirati u pismu ili govoru. Identificirati dijelove paragrafa i eseja te razini demonstrirati vještinu pisanja paragrafa. Opisati i izraziti vlastito mišljenje vezano uz akademske povijesne teme.
Williams, Jessica (2013). Academic Encounters, 2nd Edition, American Studies 2, Reading and Writing. New York: Cambridge University Press.
Uručci i drugi materijali predavača po potrebi.
Bailey, S. (2011). Academic Writing. Third Edition. New York: Routledge.
Jordan, R.R. (1999). Academic Writing Course. Third edition. Essex: Pearson Education Limited.
Murphy, R. (2012). English Grammar in Use. Fourth Edition. Cambridge: Cambridge University Press.
Relevantni jednojezični i dvojezični rječnici.
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
Uredno izvršene nastavne obveze – aktivno sudjelovanje na satu; Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave unutar
zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno putem nastavnih obveza i dva kolokvija.
Nastavne aktivnosti – 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni);
Završni ispit (usmeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskoga rada:
nedovoljan (1) – 0-49,9%
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
3) 1. kolokvij – 35%
4) 2. kolokvij – 35%
b) Završni ispit – 30% ocjene
usmeni ispit (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) | |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 | |
Kolokvij-međuispit | 0.5 | 35 | |
Kolokvij-međuispit | 0.5 | 35 | |
Ukupno tijekom nastave |
| 70
| |
Završni ispit | 0.2 | 30 | |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100
|
U okviru kolegija studenti će razvijati kompetencije čitanja, pisanja, slušanja i govorenja na temelju pisanih tekstova u akademske namjene iz područja povijesti. Studenti će također razvijati vokabular te jezične i gramatičke vještine i znanja potrebne za akademski uspjeh. Tekstovi će se analizirati na različite načine kao što su: detaljno, letimično i selektivno čitanje teksta; prepoznavanje strukture i dijelova teksta; opće i detaljno razumijevanje teksta; traženje informacija u tekstu; traženje značenja u tekstu; razlikovanje osnovne ideje teksta od detalja kojima je potkrijepljena; prepoznavanje, memoriranje i primjena jezičnih pojmova i gramatičkih struktura, itd. Kolegij će također obuhvaćati učenje vještine akademskog pisanja. Studenti će se učiti vještini kritičkog mišljenja i izražavanja vlastitog mišljenja o relevantnim temama.
Memorizirati, prepoznati i objasniti vokabular te obrađene jezične i gramatičke pojmove i strukture. Analizirati ideje iz akademskih tekstova te ih demonstrirati u pismu ili govoru. Identificirati dijelove paragrafa i eseja te razini demonstrirati vještinu pisanja paragrafa. Opisati i izraziti vlastito mišljenje vezano uz akademske povijesne teme.
Williams, Jessica (2013). Academic Encounters, 2nd Edition, American Studies 2, Reading and Writing. New York: Cambridge University Press.
Uručci i drugi materijali predavača po potrebi.
Bailey, S. (2011). Academic Writing. Third Edition. New York: Routledge.
Jordan, R.R. (1999). Academic Writing Course. Third edition. Essex: Pearson Education Limited.
Murphy, R. (2012). English Grammar in Use. Fourth Edition. Cambridge: Cambridge University Press.
Relevantni jednojezični i dvojezični rječnici.
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
Uredno izvršene nastavne obveze – aktivno sudjelovanje na satu; Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave unutar
zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno putem nastavnih obveza i dva kolokvija.
Nastavne aktivnosti – 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni);
Završni ispit (usmeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskoga rada:
nedovoljan (1) – 0-49,9%
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
3) 1. kolokvij – 35%
4) 2. kolokvij – 35%
b) Završni ispit – 30% ocjene
usmeni ispit (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) | |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 | |
Kolokvij-međuispit | 0.5 | 35 | |
Kolokvij-međuispit | 0.5 | 35 | |
Ukupno tijekom nastave |
| 70
| |
Završni ispit | 0.2 | 30 | |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100
|
U okviru kolegija studenti će razvijati kompetencije čitanja, pisanja, slušanja i govorenja na temelju pisanih tekstova u akademske namjene iz područja povijesti. Studenti će također razvijati vokabular te jezične i gramatičke vještine i znanja potrebne za akademski uspjeh. Tekstovi će se analizirati na različite načine kao što su: detaljno, letimično i selektivno čitanje teksta; prepoznavanje strukture i dijelova teksta; opće i detaljno razumijevanje teksta; traženje informacija u tekstu; traženje značenja u tekstu; razlikovanje osnovne ideje teksta od detalja kojima je potkrijepljena; prepoznavanje, memoriranje i primjena jezičnih pojmova i gramatičkih struktura, itd. Kolegij će također obuhvaćati učenje vještine akademskog pisanja. Studenti će se učiti vještini kritičkog mišljenja i izražavanja vlastitog mišljenja o relevantnim temama.
Memorizirati, prepoznati i objasniti vokabular te obrađene jezične i gramatičke pojmove i strukture. Analizirati ideje iz akademskih tekstova te ih demonstrirati u pismu ili govoru. Identificirati dijelove paragrafa i eseja te razini demonstrirati vještinu pisanja paragrafa. Opisati i izraziti vlastito mišljenje vezano uz akademske povijesne teme.
Williams, Jessica (2013). Academic Encounters, 2nd Edition, American Studies 2, Reading and Writing. New York: Cambridge University Press.
Uručci i drugi materijali predavača po potrebi.
Bailey, S. (2011). Academic Writing. Third Edition. New York: Routledge.
Jordan, R.R. (1999). Academic Writing Course. Third edition. Essex: Pearson Education Limited.
Murphy, R. (2012). English Grammar in Use. Fourth Edition. Cambridge: Cambridge University Press.
Relevantni jednojezični i dvojezični rječnici.
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
Uredno izvršene nastavne obveze – aktivno sudjelovanje na satu; Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave unutar
zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno putem nastavnih obveza i dva kolokvija.
Nastavne aktivnosti – 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni);
Završni ispit (usmeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskoga rada:
nedovoljan (1) – 0-49,9%
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
3) 1. kolokvij – 35%
4) 2. kolokvij – 35%
b) Završni ispit – 30% ocjene
usmeni ispit (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) | |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 | |
Kolokvij-međuispit | 0.5 | 35 | |
Kolokvij-međuispit | 0.5 | 35 | |
Ukupno tijekom nastave |
| 70
| |
Završni ispit | 0.2 | 30 | |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100
|