Kolegij
Studiji
SociologijaPovijest (dvopredmetni)
Sociologija (dvopredmetni)
Studijska godina
1ISVU ID
209010ECTS
4
Ciljevi predmeta:
Upoznavanje s razvojem, definicijom, predmetom, metodologijom i
glavnim područjima socijalne psihologije. Poseban naglasak jest na
odnosu socijalne psihologije i sociologije te područjima socijalne
psihologije, što sociolozima pruža preciznije upoznavanje njihova
predmeta proučavanja.
Sadržaj predmeta:
Predmet i definicija socijalne psihologije. Etički izazovi u socijalnoj
psihologiji. Socijalna kognicija. Socijalna percepcija. Socijalna
interakcija. Socijalne grupe.
1. Koristiti terminologiju socijalne psihologije u tumačenju društvenih
aktualnosti.
2. Povezati teme socijalne psihologije s disciplinom
sociologije.
3. Protumačiti pojmove i fenomene iz različitih područja
socijalne psihologije.
4. Izložiti seminarski rad.
5. Primijeniti etička načela u rezultatima znanstvenih istraživanja u socijalnoj psihologiji.
Aronson, E., Wilson, T.,D. i Akert, R.,M. (2005). Socijalna psihologija.
Zagreb: Mate.
Vrselja, I. (2022). Socijalni utjecaj. Hrvatska sveučilišna naklada i
Hrvatsko katoličko sveučilište.
Znanstveni i stručni časopisi, domaći i strani, iz područja suvremene
socijalne psihologije.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova)
tijekom nastave (kolokvij, seminarski rad)
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti
2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1. kolokvij – 30%
2. kolokvij – 30%
seminarski rad – 10%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Završni ispit je pismeni.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodovadobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
|
Ciljevi predmeta:
Upoznavanje s razvojem, definicijom, predmetom, metodologijom i
glavnim područjima socijalne psihologije. Poseban naglasak jest na
odnosu socijalne psihologije i sociologije te područjima socijalne
psihologije, što sociolozima pruža preciznije upoznavanje njihova
predmeta proučavanja.
Sadržaj predmeta:
Predmet i definicija socijalne psihologije. Etički izazovi u socijalnoj
psihologiji. Socijalna kognicija. Socijalna percepcija. Socijalna
interakcija. Socijalne grupe.
1. Koristiti terminologiju socijalne psihologije u tumačenju društvenih
aktualnosti.
2. Povezati teme socijalne psihologije s disciplinom
sociologije.
3. Protumačiti pojmove i fenomene iz različitih područja
socijalne psihologije.
4. Izložiti seminarski rad.
5. Primijeniti etička načela u rezultatima znanstvenih istraživanja u socijalnoj psihologiji.
Aronson, E., Wilson, T.,D. i Akert, R.,M. (2005). Socijalna psihologija.
Zagreb: Mate.
Vrselja, I. (2022). Socijalni utjecaj. Hrvatska sveučilišna naklada i
Hrvatsko katoličko sveučilište.
Znanstveni i stručni časopisi, domaći i strani, iz područja suvremene
socijalne psihologije.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova)
tijekom nastave (kolokvij, seminarski rad)
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti
2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1. kolokvij – 30%
2. kolokvij – 30%
seminarski rad – 10%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Završni ispit je pismeni.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodovadobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
|
Ciljevi predmeta:
Upoznavanje s razvojem, definicijom, predmetom, metodologijom i
glavnim područjima socijalne psihologije. Poseban naglasak jest na
odnosu socijalne psihologije i sociologije te područjima socijalne
psihologije, što sociolozima pruža preciznije upoznavanje njihova
predmeta proučavanja.
Sadržaj predmeta:
Predmet i definicija socijalne psihologije. Etički izazovi u socijalnoj
psihologiji. Socijalna kognicija. Socijalna percepcija. Socijalna
interakcija. Socijalne grupe.
1. Koristiti terminologiju socijalne psihologije u tumačenju društvenih
aktualnosti.
2. Povezati teme socijalne psihologije s disciplinom
sociologije.
3. Protumačiti pojmove i fenomene iz različitih područja
socijalne psihologije.
4. Izložiti seminarski rad.
5. Primijeniti etička načela u rezultatima znanstvenih istraživanja u socijalnoj psihologiji.
Aronson, E., Wilson, T.,D. i Akert, R.,M. (2005). Socijalna psihologija.
Zagreb: Mate.
Vrselja, I. (2022). Socijalni utjecaj. Hrvatska sveučilišna naklada i
Hrvatsko katoličko sveučilište.
Znanstveni i stručni časopisi, domaći i strani, iz područja suvremene
socijalne psihologije.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova)
tijekom nastave (kolokvij, seminarski rad)
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti
2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1. kolokvij – 30%
2. kolokvij – 30%
seminarski rad – 10%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Završni ispit je pismeni.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodovadobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
|