Grgin, T. (2001). Školsko ocjenjivanje. Jastrebarsko: Naklada slap
Tot, D. (2013). Kultura samovrjednovanja škole i učitelja. Zagreb: Učiteljski fakultet.
Vizek Vidović, V., Marušić, I. (2014). Praćenje i vrednovanje profesionalnoga razvoja učitelja - kompetencijski pristup: podloga za model licenciranja. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
Munjiza, E. (2000). Subjektivnost učitelja u ocjenjivanju učenika. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2, 1(2), 95-103
Zlokić, J. (1998). Školski neuspjeh: problem učenika, roditelja i učitelja. Filozofski fakultet Rijeka, Rijeka: Odsjek za pedagogiju
Trškan, D. (2005). Provjera znanja i ocjenjivanje u nastavi povijesti. Zagreb: Srednja Europa,
Hattie, J. (2009). Visible learning: a synthesis of over 800 metaanalyses relating to achievement, New York: Routledge
Hattie, J., Timperley, H. ( 2007). „The power on feedback“, Review of Educational Research, 77(1), 81-112.