Upoznati studente s muzikoterapijom kao znanstveno utemeljenom disciplinom i objasniti razvoj, filozofska i teorijska uporišta u muzikoterapiji. Upoznati studente s potrebama djece i odraslih s komunikacijskim teškoćama i dobrobitima primjene muzikoterapijskog tretmana kao oblika intervencije, Predstaviti osnovne, u praksi najčešće korištene, modele, metode i tehnike muzikoterapije, Objasniti pristupe i ciljeve muzikoterapije, Stvoriti uvjete za stjecanje temeljnih muzičkih vještina u vidu instrumentalne i vokalne improvizacije, Objasniti i kroz iskustvo približiti mogućnosti korištenja Orffovog instrumentarija, Usvojiti tehnike stvaranja pjesme i kreiranje plesa i pokreta, Ukazati na važnost različitih neverbalnih oblika komunikacije, Upoznati i kroz izradu predstaviti mogućnost gradnje instrumenata od različitih materijala, Stvoriti uvjete za stjecanja temeljnih muzičkih vještina, Uputiti u znanstveno proučavanje dobrobiti muzikoterapije u različitim terapijskim okruženjima, Potaknuti na potrebu cjeloživotnog učenja i usvajanja muzičkih vještina
Razlikovati osnovne principe muzikoterapijske prakse od muzičke edukacije. Opisati osnovne pravce i koncepte u muzikoterapiji. Usporediti različite modele i tehnike u muzikoterapiji. Planirati kratkoročne i dugoročne ciljeve muzikoterapije. Kreirati seansu muzikoterapije. Odabrati prikladan instrument za korisnika tijekom muzikoterapijske seanse.
Wigram, T., Nygaard Pedersen, I., Ole Bonde, L. (2002), A Comprehensive Guide to Music Therapy. London and Philadelphia: Jessica Kingsley Publishers. Wheeler, B.L. (2015), Music Therapy Handbook. New York: The Guilford Press. Orff, G. (1980). The Orff Music Therapy. London Schott & Co. Orff, G. (1989). Key Concepts in the Orff Music Therapy. London: Schott & Co.
Nordoff, P. and Robbins, C. (1977/2007) Creative Music Therapy: A Guide to Fostering Clinical Musicianship. 2nd edition. Gilsum, NH: Barcelona Publishers. Voigt, M. (2013): Orff Music Therapy: History, principles and further development. Approaches
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave) Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokvij, vježbe).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti Završni ispit – pismeni dio – minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti praktični dio – improvizacijske tehnike
Način stjecanja bodova: 1. Nastavne aktivnosti – 70%: kolokvij – 40%
2. Završni ispit – 30 % Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada: izvrstan (5) – 90 do 100% bodova vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova dobar (3) – 65 do 79,9% bodova dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova