Kolegij
Fizikalna i rehabilitacijska medicina (definicija i osnovna načela fizikalne terapije) , Fizikalna i rehabilitacijska medicina u Hrvatskoj, Pregled sustava za kretanje , Neuromotorički razvoj djece, Rehabilitacija bolesti središnjeg živčanog sustava ,Rehabilitacija bolesti i ozljeda lokomotornog sustava, Rehabilitacija bolesti lokomotornog sustava.
Očekivani ishodi učenja na razini kolegija Student će nakon predavanja znati:
|
1. Babić- Naglić B . i sur. Fizikalna i rehabilitacijska medicina. Zagreb: Medicinska naklada, 2013. ( oznaka FIRM)
2. Melita Uremović., Slavko Davila i sur. Rehabilitacija ozljeda lokomotornog sustava. Zagreb. Medicinska naklada,2018 ((115-138) (oznaka ROL)
3. Matijević V., Rota Čeprnja A. Neuromotorički razvoj od rođenja do samostalnog hoda djeteta Fiz. rehabil. med. 2023; 37 (1-2): 1-13 (oznaka NMR)
4. Matijević, V., 2006. Tortikolis. Fiz rehabil med, 20(3-4):45-53 on-line (oznaka - T)
5. Schnurrer-Luke-Vrbanić, T. I sur. Smjernice za rehabilitaciju osoba nakon moždanog udara 2015. Fiz rehabil. Med. 27(3-4):237-269 on-line (oznaka SRMU)
1. Matijević, V., Marunica Karšaj, J.,Neurorizično dijete // Fizikalna i rehabilitacijska
medicina, 2015., 27(1-2) 133-142 (oznaka ND)
2. Matijević, V., Marunica Karšaj, J., 2015. Smjernice (re)habilitacije djece s neurorazvojnim poremećajima. Fiz rehabil med 27(3-4): 302-329 on-line (oznaka SRD)
Preduvjeti za dobivanje potpisa i polaganje završnog ispita: Pravo pristupa završnom ispitu iz kolegija ostvaruje redoviti student kojem je nositelj kolegija ovjerio izvršenje svih propisanih nastavnih obveza iz kolegija sukladno Pravilniku o studijima i studiranju.
Način polaganja ispita i način ocjenjivanja: Svaki ispit i konačnu ocjenu čine tri dijela: kontinuirano usmeno i pismeno ispitivanja znanja i vještina za vrijeme nastave (20% konačne ocjene), te praktični (30% konačne ocjene) i pismeni ispit (50% konačne ocjene) koji se održavaju na kraju nastave.
Način stjecanja bodova: Kontinuirana aktivnost u nastavi
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada: izvrstan (5) – od 90 do 100 %; vrlo dobar (4) – od 80do 89,9 %; dobar (3) – od 70 do79,9 %; dovoljan (2) – od 60 do 69,9 %; nedovoljan (1) – od 0 do 59,9 %
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova
Vrsta aktivnosti | ECTS bodovi | Udio ocjene (%) |
Kontinuirano usmeno i pismeno ispitivanja znanja i vještina za vrijeme nastave | 0.6 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 0.6 | 20 |
Praktični dio završnog ispita | 0.9 | 30 |
Pismeni dio završnog ispita | 1.5 | 50 |
UKUPNO BODOVA (nastava + završni ispit) | 3 | 100 % |
Akademska godina | |
---|---|
2024/2025 | Download |