Kolegij
Studiji
SociologijaPovijest (dvopredmetni)
Sociologija (dvopredmetni)
Studijska godina
3ISVU ID
164203ECTS
5
Modernizacija, postmoderna, globalizacija, višestruki moderniteti.
Individuaizacija, subjektivizacija i sekularizacija. Modernizacija
hrvatskog društva. Suvremena pitanja braka i obitelji. Politizacija i
institucionalizacija djece. Radne vrijednosti u potrošačkom društvu.
Civilno društvo i socijalni kapital. Povjerenje i politička kultura.
Vrijednosti u Hrvatskoj i u Europi: komparativna analiza.
Rogić, I. (2000). Tehnika i samostalnost. Okvir za sliku treće hrvatske
modernizacije. Zagreb, Hrvatska sveučilišna naklada.
Baloban J., Nikodem K., Zrinščak, S. (ur.) (2014). Vrednote u Hrvatskoj i
u Europi. Komparativna analiza. Zagreb. Kršćanska sadašnjost-Katolički
bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
Baloban J., Črpić G., Ježovita J. (ur.) (2019). Vrednote u Hrvatskoj od
1999. do 2018. prema European Values Study. Zagreb. Katolički
bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu-Hrvatsko katoličko
sveučilište-Kršćanska sadašnjost.
Beck, U. (2001). Pronalaženje političkoga. Prilog teoriji refleksivne
modernizacije. Zagreb. Jesenski i Turk
Fetscher, I. (1989). Uvjeti preživljavanja čovječanstva : je li još moguće
spasiti napredak? Zagreb. Globus.
Županov, J. (2002). Od komunističkog pakla do divljeg kapitalizma:
odabrane rasprave i eseji. Zagreb. Hrvatska sveučilišna naklada.
Ester, P., Halman, L., de Moor, R. (1994). The Individualizing Society.
Value Change in Europe and North America. Tilburg, University Press.
Arts, W., Hagenaars, J., Halman, L. (ur.) (2003). The Cultural Diversity
of European Unity. Findings, Explanations and Reflections from the
European Value Study. Leiden, Brill.
Arts, W., Halman, L. (2004). European Values at the Turn of the
Millennium. Leiden, Brill.
Halman, L., Luijkx, R., van Zundert, M. (2005). Atlas of European
Values. Leiden, Brill.
1. Redovito pohađanje nastave: prisutnost na najmanje 70%
nastave.
2. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
1. kolokvij – maksimalno 25 bodova; 2. kolokvij –
maksimalno 25 bodova; rad na vježbama– maksimalno 20
bodova (najmanje 8 stranica); završni ispit 30 bodova
maksimalno (15 minimalno).
dovoljan (2) – 50 do 64,9%
dobar (3) – 65 do 79,9%
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9%
izvrstan (5) – 90 do 100%