Kolegij
Kolegij se nadovezuje na kolegij Metodologija društvenih istraživanja. Kroz kolegij se nadopunjuju pojmovi važni za istraživačku metodologiju te ih se sagledava iz perspektivne kvalitativne metodologije. Usvajaju se znanja o temeljnim karakteristikama kvalitativnih istraživanja i fazama istraživačkog rada. Također, kroz osmišljavanje, provedbu i izradu elaborata vlastitog istraživanja razvijaju se vještine praktične primjene usvojenog znanja.
1. Ilustrirati upotrebu kvalitativnih metoda za istraživanje specifičnih društvenih fenomena.
2. Analizirati primjenu kvalitativne metodologije u društvenim znanostima.
3. Napisati strukturirani istraživački izvještaj.
4. Usmeno izložiti zadatak vježbi pridržavajući se etičkih načela.
5. Samostalno koristiti programske pakete i alate za prikupljanje, obradu i prezentaciju kvalitativnih podataka podataka.
6. Koristiti informirani pristanak i suglasnosti za istraživanje.
1. Brgles, M.M.; Malešević, A. (2023). Kako provesti kvalitativno istraživanje. Priručnik za mlade i (kreativne) istraživače. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište.
2. Lamza Posavec, V. (2021). Metodologija društvenih istraživanja: temeljni uvidi. Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar.
3. Creswell, J. W. (2014). Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches. Los Angeles: Sage.
4. Flick, U. (2019). An Introduction to Qualitative Research. Sixth Edition. London: Sage.
5. Yin, R. K. (2007). Studija slučaja- dizajn i metode. Zagreb: Fakultet političkih znanosti.
6. Milas, G. (2005). Metodologija istraživanja u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Jastrebarsko: Naklada Slap.
1. Flick, U. (2021). Doing Interview Research. The Essential How To Guide. London: Sage.
2. Stewart, D. W. i Shamdasani, P. N. (2014). Focus Groups, Theory and Practice Third Edition. London: Sage.
3. Lee, R. (2000). Unobtrusive Methods In Social Research (Understanding Social Research). Buckingham: Open University Press.
4. Gary, T. H. (1990). Practical sampling. London: Sage.
5. Wooffitt, R. (2005). Conversation Analysis and Discourse Analysis. A Comparative and Critical Introduction. London: Sage.
6. Charmaz, C. (2006). Constructing Grounded Theory. A Practical Guide Through Qualitative Analysis. London: Sage. (odabrana poglavlja)
7. Creamer, E. G. (2017). An introduction to fully integrated mixed methods research. Thousand Oaks, CA: Sage.
8. Bazely, P. (2007). Qualitative data analysis with NVivo. Los Angeles: Sage.
9. Kozinets, R. (2019). Netnography. The Essential Guide to Qualitative Social Media Research. London: Sage. (odabrana poglavlja)
10. Dawson, C. (2020). A to Z of digital research methods. Oxon: Routledge.
11. Leavy, P. (2020). Method meets art: arts-based research practice. New York: Guilford Press. (odabrana poglavlja)
12. Leavy, P., Abbott, S., Adams T. E., Belliveau, G., Bresler L. (2019). Handbook of Arts-Based Research,New York: Guilford Press.
13. Israel, M. (2015). Research Ethics and Integrity for Social Scientists: Beyond Regulatory Compliance. London: Sage.
14. Brgles, M. M. (2020). Artists, Audience and Management in Theatre Space. Contribution to Research Methodology. U K. Hannes i R. Falzon (Ur.). European Congress of Qualitative Inquiry Proceedings (str. 74-78). Leuven: European Network Qualitative Inquiry.
15. Brgles, M. M. (2020). Borba za moć: politika, umjetnici i publika. Društveni aspekti razvoja Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu. Zagreb: Citadela libri, Hrvatsko katoličko sveučilište. (odabrana poglavlja)
16. Lupton, D. (Ur.) (2020). Doing fieldwork in a pandemic. (crowd-sourced dokument).Dostupno na: https://docs.google.com/document/d/1clGjGABB2h2qbduTgfqribHmog9B6P0NvMgVuiHZCl8/edit? ts=5e88ae0a
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
2. Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti.
2. Završni ispit (minimum za prolaz na ispitu je 50% točne riješenosti).