Kolegij
Studiji
Sveučilišni diplomski studij Povijest (nastavnički)Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Studijska godina
1ISVU ID
235176ECTS
6
Omogućiti studentima usvajanje i razumijevanje temeljnih pojmova psihologije odgoja i obrazovanja. Studenti će se upoznati sa kognitivnim razvojem i jezikom, biheviorističkim i kognitivističkim pogledima na učenje, motivaciji i emocijama u učenju i poučavanju. Studenti će po završetku ovog kolegija moći planirati i stvarati konstruktivnu okolinu za učenje, te će se također upoznati i sa načinima za rješavanje problema s disciplinom u razredu.
1. Razumjeti koje su temeljne sastavnice obrazovnog procesa; 2. Objasniti uzroke individualnih odstupanja od prosječnog ili uobičajenog obrazovnog postignuća; 3. Vrednovati znanstvene spoznaje psihologije odgoja i obrazovanja i postupke prakse u skladu s poznavanjem temeljnih načela učinkovite nastave; 4. Vrednovati postignuća istraživačkih projekata i znanstvenih doprinosa u časopisima i znanstvenoj literaturi; 5. Primijeniti spoznaje o načelima učinkovitog odgojno-obrazovnog procesa u vlastitoj praksi.
A. Woolfolk, Edukacijska psihologija, Naklada Slap, Jastrebarsko, 2016.
P. Zarevski, Psihologija Pamćenja i učenja, Naklada Slap. Jastrebarsko, 2007.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave
Izrađen i predan seminarski rad
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (kolokviji, seminarski rad)
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
1. kolokvij – 30%
2. kolokvij – 30%
seminarski rad – 10%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1.44 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 1.44 | 30 |
Seminarsko izlaganje | 0.48 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 4.56 | 70 |
Završni ispit | 1.44 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |
Omogućiti studentima usvajanje i razumijevanje temeljnih pojmova psihologije odgoja i obrazovanja. Studenti će se upoznati sa kognitivnim razvojem i jezikom, biheviorističkim i kognitivističkim pogledima na učenje, motivaciji i emocijama u učenju i poučavanju. Studenti će po završetku ovog kolegija moći planirati i stvarati konstruktivnu okolinu za učenje, te će se također upoznati i sa načinima za rješavanje problema s disciplinom u razredu.
1. Razumjeti koje su temeljne sastavnice obrazovnog procesa; 2. Objasniti uzroke individualnih odstupanja od prosječnog ili uobičajenog obrazovnog postignuća; 3. Vrednovati znanstvene spoznaje psihologije odgoja i obrazovanja i postupke prakse u skladu s poznavanjem temeljnih načela učinkovite nastave; 4. Vrednovati postignuća istraživačkih projekata i znanstvenih doprinosa u časopisima i znanstvenoj literaturi; 5. Primijeniti spoznaje o načelima učinkovitog odgojno-obrazovnog procesa u vlastitoj praksi.
A. Woolfolk, Edukacijska psihologija, Naklada Slap, Jastrebarsko, 2016.
P. Zarevski, Psihologija Pamćenja i učenja, Naklada Slap. Jastrebarsko, 2007.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave
Izrađen i predan seminarski rad
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (kolokviji, seminarski rad)
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
1. kolokvij – 30%
2. kolokvij – 30%
seminarski rad – 10%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1.44 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 1.44 | 30 |
Seminarsko izlaganje | 0.48 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 4.56 | 70 |
Završni ispit | 1.44 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |
Omogućiti studentima usvajanje i razumijevanje temeljnih pojmova psihologije odgoja i obrazovanja. Studenti će se upoznati sa kognitivnim razvojem i jezikom, biheviorističkim i kognitivističkim pogledima na učenje, motivaciji i emocijama u učenju i poučavanju. Studenti će po završetku ovog kolegija moći planirati i stvarati konstruktivnu okolinu za učenje, te će se također upoznati i sa načinima za rješavanje problema s disciplinom u razredu.
1. Razumjeti koje su temeljne sastavnice obrazovnog procesa; 2. Objasniti uzroke individualnih odstupanja od prosječnog ili uobičajenog obrazovnog postignuća; 3. Vrednovati znanstvene spoznaje psihologije odgoja i obrazovanja i postupke prakse u skladu s poznavanjem temeljnih načela učinkovite nastave; 4. Vrednovati postignuća istraživačkih projekata i znanstvenih doprinosa u časopisima i znanstvenoj literaturi; 5. Primijeniti spoznaje o načelima učinkovitog odgojno-obrazovnog procesa u vlastitoj praksi.
A. Woolfolk, Edukacijska psihologija, Naklada Slap, Jastrebarsko, 2016.
P. Zarevski, Psihologija Pamćenja i učenja, Naklada Slap. Jastrebarsko, 2007.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave
Izrađen i predan seminarski rad
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (kolokviji, seminarski rad)
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
1. kolokvij – 30%
2. kolokvij – 30%
seminarski rad – 10%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1.44 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 1.44 | 30 |
Seminarsko izlaganje | 0.48 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 4.56 | 70 |
Završni ispit | 1.44 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |