Kolegij
Studiji
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)Sveučilišni diplomski studij Povijest (nastavnički)
Studijska godina
2ISVU ID
235178ECTS
6
Omogućiti studentima usvajanje i razumijevanje temeljnih nastavnih umijeća kao i potrebna didaktičko-metodička znanja u procesu osposobljavanja za samostalno, kvalitetno i kreativno planiranje i izvođenje nastave povijesti u školi. Studenti će se upoznati sa svim vidovima funkcioniranja škole kao odgojno obrazovne ustanove te kurikulumom nastave povijesti za osnovne i srednje škole. Upoznat će se s obvezama i pravima nastavnika. Studentima će biti omogućeno ovladavanje temeljnim nastavnim metodama i oblicima izvođenja nastavnog sata.
- Usvojiti i razumjeti temeljnustručnu terminologiju iz područja metodike nastave povijesti;
- Primijeniti relevantne nastavne metode i oblike rada u procesupripreme i izvođenjanastavnog sata;
- Vrjednovati i ocijeniti rad i postignuće učenika;
- Koristiti interdisciplinarni pristup u radu;
- Razviti potrebne vještine za samostalan rad;
- Pridržavati se etičkih načela u radu.
V. Poljak, Didaktika,Školska knjiga, Zagreb,1990.
Brković, R. Bušljeta, Strategije za poticanjekreativnosti u nastavni povijesti, Nova prisutnost, 2019.
M. Vrbetić, Nastava povijestiu teoriji i praksi, Školska knjiga, Zagreb, 1968.
R. Sradling; Nastava europske povijesti 20 st., SrednjaEuropa, Zagreb, 2003.
M. Wolfgang, Nastavne metode.75 kompaktnih pregledaza nastavnike i učenike, Ljevak,Zagreb, 2007.; D. Trškan, Motivacijske tehnike u nastavi, Povijest u nastavi, IV., No 7. (1), 2006.; C. Kyriacou; Temeljna nastavna umijeća, Educa, Zagreb,1995.; Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoji srednjoj školi
Nema ih.
Redovito pohađanje nastave - pohađanje najmanje 70% nastave prema programu rasporeda studija i planu izvođenja nastave; Uredno odrađene nastavne obveze - pasivno sudjelovanje u nastavi (u zimskom semestru studenti slušaju mentora, a mentor (mentorsko vodstvo) koristi 3 sata za upoznavanje s pedagoškom dokumentacijom, načinom rada s pojedinim razredima i sl.) . Izrada dnevnika metodičke prakse-promatranja nastave. Rad na terenu; Ostvarenje minimalne uspješnosti od 35% tijekom nastave u okviru zadanih nastavnih aktivnosti – ostvaruje se kumulativno.
Nastavne aktivnosti: 1. 70% ocjene: aktivnost na satu, samostalan rad, sastaviti i planirati operativni izvedbeni plan za satove razredne zajednice ili druge školske aktivnosti; napisati makro i izvedbeni plan za pojedini obrazovni stupanj; izrada protokola praćenja nastave od strane mentora. 2. Završni ispit: 30% ocjene (potrebno je položiti 50% ispita).
Redovito pohađanjenastave – prisutnost na najmanje 70% nastave premastudijskom
programu i izvedbenom planu nastave;
Uredno izvršene nastavne obveze – pasivno participiranje nastave (u zimskom semestrustudenti slušaju mentora, a 3 sata mentor (mentorsko vođenje) koristi za upoznavanje s pedagoškom dokumentacijom, načinom rada s pojedinim razredima i sl). Izrada Dnevnikametodičke prakse-opažanje nastave. Terenska nastava;
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35 % tijekomnastave unutar zadanihnastavnih aktivnosti – ostvareno kumulativno.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja:
nedovoljan (1) – 0-49,9 %
dovoljan (2) – 50–64,9 %
dobar (3) – 65–79,9 %
vrlo dobar (4) – 80–89,9 %
izvrstan (5) – 90-100 %
Omogućiti studentima usvajanje i razumijevanje temeljnih nastavnih umijeća kao i potrebna didaktičko-metodička znanja u procesu osposobljavanja za samostalno, kvalitetno i kreativno planiranje i izvođenje nastave povijesti u školi. Studenti će se upoznati sa svim vidovima funkcioniranja škole kao odgojno obrazovne ustanove te kurikulumom nastave povijesti za osnovne i srednje škole. Upoznat će se s obvezama i pravima nastavnika. Studentima će biti omogućeno ovladavanje temeljnim nastavnim metodama i oblicima izvođenja nastavnog sata.
- Usvojiti i razumjeti temeljnustručnu terminologiju iz područja metodike nastave povijesti;
- Primijeniti relevantne nastavne metode i oblike rada u procesupripreme i izvođenjanastavnog sata;
- Vrjednovati i ocijeniti rad i postignuće učenika;
- Koristiti interdisciplinarni pristup u radu;
- Razviti potrebne vještine za samostalan rad;
- Pridržavati se etičkih načela u radu.
V. Poljak, Didaktika,Školska knjiga, Zagreb,1990.
Brković, R. Bušljeta, Strategije za poticanjekreativnosti u nastavni povijesti, Nova prisutnost, 2019.
M. Vrbetić, Nastava povijestiu teoriji i praksi, Školska knjiga, Zagreb, 1968.
R. Sradling; Nastava europske povijesti 20 st., SrednjaEuropa, Zagreb, 2003.
M. Wolfgang, Nastavne metode.75 kompaktnih pregledaza nastavnike i učenike, Ljevak,Zagreb, 2007.; D. Trškan, Motivacijske tehnike u nastavi, Povijest u nastavi, IV., No 7. (1), 2006.; C. Kyriacou; Temeljna nastavna umijeća, Educa, Zagreb,1995.; Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoji srednjoj školi
Nema ih.
Redovito pohađanje nastave - pohađanje najmanje 70% nastave prema programu rasporeda studija i planu izvođenja nastave; Uredno odrađene nastavne obveze - pasivno sudjelovanje u nastavi (u zimskom semestru studenti slušaju mentora, a mentor (mentorsko vodstvo) koristi 3 sata za upoznavanje s pedagoškom dokumentacijom, načinom rada s pojedinim razredima i sl.) . Izrada dnevnika metodičke prakse-promatranja nastave. Rad na terenu; Ostvarenje minimalne uspješnosti od 35% tijekom nastave u okviru zadanih nastavnih aktivnosti – ostvaruje se kumulativno.
Nastavne aktivnosti: 1. 70% ocjene: aktivnost na satu, samostalan rad, sastaviti i planirati operativni izvedbeni plan za satove razredne zajednice ili druge školske aktivnosti; napisati makro i izvedbeni plan za pojedini obrazovni stupanj; izrada protokola praćenja nastave od strane mentora. 2. Završni ispit: 30% ocjene (potrebno je položiti 50% ispita).
Redovito pohađanjenastave – prisutnost na najmanje 70% nastave premastudijskom
programu i izvedbenom planu nastave;
Uredno izvršene nastavne obveze – pasivno participiranje nastave (u zimskom semestrustudenti slušaju mentora, a 3 sata mentor (mentorsko vođenje) koristi za upoznavanje s pedagoškom dokumentacijom, načinom rada s pojedinim razredima i sl). Izrada Dnevnikametodičke prakse-opažanje nastave. Terenska nastava;
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35 % tijekomnastave unutar zadanihnastavnih aktivnosti – ostvareno kumulativno.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja:
nedovoljan (1) – 0-49,9 %
dovoljan (2) – 50–64,9 %
dobar (3) – 65–79,9 %
vrlo dobar (4) – 80–89,9 %
izvrstan (5) – 90-100 %
Omogućiti studentima usvajanje i razumijevanje temeljnih nastavnih umijeća kao i potrebna didaktičko-metodička znanja u procesu osposobljavanja za samostalno, kvalitetno i kreativno planiranje i izvođenje nastave povijesti u školi. Studenti će se upoznati sa svim vidovima funkcioniranja škole kao odgojno obrazovne ustanove te kurikulumom nastave povijesti za osnovne i srednje škole. Upoznat će se s obvezama i pravima nastavnika. Studentima će biti omogućeno ovladavanje temeljnim nastavnim metodama i oblicima izvođenja nastavnog sata.
- Usvojiti i razumjeti temeljnustručnu terminologiju iz područja metodike nastave povijesti;
- Primijeniti relevantne nastavne metode i oblike rada u procesupripreme i izvođenjanastavnog sata;
- Vrjednovati i ocijeniti rad i postignuće učenika;
- Koristiti interdisciplinarni pristup u radu;
- Razviti potrebne vještine za samostalan rad;
- Pridržavati se etičkih načela u radu.
V. Poljak, Didaktika,Školska knjiga, Zagreb,1990.
Brković, R. Bušljeta, Strategije za poticanjekreativnosti u nastavni povijesti, Nova prisutnost, 2019.
M. Vrbetić, Nastava povijestiu teoriji i praksi, Školska knjiga, Zagreb, 1968.
R. Sradling; Nastava europske povijesti 20 st., SrednjaEuropa, Zagreb, 2003.
M. Wolfgang, Nastavne metode.75 kompaktnih pregledaza nastavnike i učenike, Ljevak,Zagreb, 2007.; D. Trškan, Motivacijske tehnike u nastavi, Povijest u nastavi, IV., No 7. (1), 2006.; C. Kyriacou; Temeljna nastavna umijeća, Educa, Zagreb,1995.; Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoji srednjoj školi
Nema ih.
Redovito pohađanje nastave - pohađanje najmanje 70% nastave prema programu rasporeda studija i planu izvođenja nastave; Uredno odrađene nastavne obveze - pasivno sudjelovanje u nastavi (u zimskom semestru studenti slušaju mentora, a mentor (mentorsko vodstvo) koristi 3 sata za upoznavanje s pedagoškom dokumentacijom, načinom rada s pojedinim razredima i sl.) . Izrada dnevnika metodičke prakse-promatranja nastave. Rad na terenu; Ostvarenje minimalne uspješnosti od 35% tijekom nastave u okviru zadanih nastavnih aktivnosti – ostvaruje se kumulativno.
Nastavne aktivnosti: 1. 70% ocjene: aktivnost na satu, samostalan rad, sastaviti i planirati operativni izvedbeni plan za satove razredne zajednice ili druge školske aktivnosti; napisati makro i izvedbeni plan za pojedini obrazovni stupanj; izrada protokola praćenja nastave od strane mentora. 2. Završni ispit: 30% ocjene (potrebno je položiti 50% ispita).
Redovito pohađanjenastave – prisutnost na najmanje 70% nastave premastudijskom
programu i izvedbenom planu nastave;
Uredno izvršene nastavne obveze – pasivno participiranje nastave (u zimskom semestrustudenti slušaju mentora, a 3 sata mentor (mentorsko vođenje) koristi za upoznavanje s pedagoškom dokumentacijom, načinom rada s pojedinim razredima i sl). Izrada Dnevnikametodičke prakse-opažanje nastave. Terenska nastava;
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35 % tijekomnastave unutar zadanihnastavnih aktivnosti – ostvareno kumulativno.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja:
nedovoljan (1) – 0-49,9 %
dovoljan (2) – 50–64,9 %
dobar (3) – 65–79,9 %
vrlo dobar (4) – 80–89,9 %
izvrstan (5) – 90-100 %