Cilj je kolegija Hrvatski jezik stjecanje znanja, vještina i sposobnosti u oblikovanju jezičnih jedinica usklađenih s pravopisnom normom hrvatskoga standardnoga jezika. Budući da je hrvatski standardni jezik sredstvo iznadnarječnoga i iznadlokalnoga sporazumijevanja, jedna je od zadaća nastave i osvješćivanje potrebe čuvanja i njegovanja HSJ-a i njegovih normi kao kohezijskoga jezičnog elementa. S obzirom na usmjerenost studenata k javnoj komunikaciji, studente će se podučavati kako jezično pravilno oblikovati temeljne javnokomunikacijske tekstove.
utvrditi specifičnosti pravopisne norme hrvatskoga standardnog jezika
razlikovati standardnojezične pisane inačice od onih nestandardnojezičnih.
napisati tekst poštujući pravopisnu normu hrvatskoga standardnog jezika
kritički prosuditi medijski tekst s aspekta pravopisne norme.
Hrvatski pravopis. (2013). Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje. Zagreb
Badurina, L., Marković, I., Mićanović K. (2007). Hrvatski pravopis. Zagreb: Matica hrvatska.
Sanda Ham i dr. (2014). Hrvatski jezični savjeti. Školska knjiga: Zagreb.
Hudeček, L., Mihaljević, M., Vukojević, L. (izvr. ur.) (1999). Hrvatski jezični savjetnik, Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje. Zagreb: Pergamena, Školske novine.
Brozović, D. (2006). Neka bitna pitanja hrvatskoga jezičnog standarda. Zagreb: Školska knjiga.
Pranjković, I. (2010). Ogledi o jezičnoj pravilnosti. Zagreb: Disput.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 80 % nastave.
2. Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35 % tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti.