Kolegij
Cilj je kolegija Hrvatski jezik stjecanje znanja, vještina i sposobnosti u oblikovanju jezičnih jedinica usklađenih s pravopisnom normom hrvatskoga standardnoga jezika. Budući da je hrvatski standardni jezik sredstvo iznadnarječnoga i iznadlokalnoga sporazumijevanja, jedna je od zadaća nastave i osvješćivanje potrebe čuvanja i njegovanja HSJ-a i njegovih normi kao kohezijskoga jezičnog elementa. S obzirom na usmjerenost studenata k javnoj komunikaciji, studente će se podučavati kako jezično pravilno oblikovati temeljne javnokomunikacijske tekstove.
- utvrditi specifičnosti pravopisne norme hrvatskoga standardnog jezika
- razlikovati standardnojezične pisane inačice od onih nestandardnojezičnih.
- napisati tekst poštujući pravopisnu normu hrvatskoga standardnog jezika
- kritički prosuditi medijski tekst s aspekta pravopisne norme.
Hrvatski pravopis. (2013). Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje. Zagreb
Badurina, L., Marković, I., Mićanović K. (2007). Hrvatski pravopis. Zagreb: Matica hrvatska.
Sanda Ham i dr. (2014). Hrvatski jezični savjeti. Školska knjiga: Zagreb.
Hudeček, L., Mihaljević, M., Vukojević, L. (izvr. ur.) (1999). Hrvatski jezični savjetnik, Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje. Zagreb: Pergamena, Školske novine.
Brozović, D. (2006). Neka bitna pitanja hrvatskoga jezičnog standarda. Zagreb: Školska knjiga.
Pranjković, I. (2010). Ogledi o jezičnoj pravilnosti. Zagreb: Disput.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 80 % nastave.
2. Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35 % tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
Kontinuirano vrednovanje studentskoga rada kroz:
1) Nastavne aktivnosti:
– 1. kolokvij (pisani) i 2. kolokvij (pisani).
2) Završni ispit (pisani).