Peruško, Z. (ur.) (2011). Uvod u medije, Zagreb: Naklada Jesenski i Turk i Hrvatsko sociološko društvo. Malović, S., Ricchiardi, S. (1996). Uvod u novinarstvo. Zagreb: Izvori. Schudson, M. (2003). The Sociology of News. New York: W.W.Norton & Company. Tumber, H. (1999). News: A Reader. Oxford: Oxford University Press. Hoyer, S. (1996). The End of Journalism: Media and Newswork in the United States. U: Javnost/The Public, 3, 3: 21-41. Gavranović, A., Naprta, R. (2008). Ekonomski položaj medija u Hrvatskoj. U: Medianali 2, 3: 69-85. Street, J. (2003). Masovni mediji, politika i demokracija. Zagreb: Bibilioteka Politička Misao: 87-139. Baldasty, G.J. (1992). The Commercialization of News in the Nineteenth Century. Madison: University of Wisconsin Press. Kunczik M, Zipfel A. (2006). Uvod u znanost o medijima i komunikologiju. Zagreb: Friedrich Ebert Stiftung: 69-122. Malović, S. (2004), Ima li granice slobodi medija?, u: Politička misao, Vol XLI, br. 1, str. 32–41. Malović, S., Ricchiardi, S., Vilović, G. (2007), Etika novinarstva, Zagreb: ICEJ i Sveučilišna knjižara. Perišin, T., Mlačić, P. (2014), Studij novinarstva: Digitalni kurikulum za digitalno novinarstvo, u: Medijska istraživanja, god. 20, br. 1, 25-43. Vilović, G. (2007). Povijest vijesti. Zagreb: ICEJ & Sveučilišna knjižara