Kolegij
Cilj predmeta Engleski jezik jest upoznavanje i usvajanje vokabulara te gramatičkih i komunikacijskih vještina i znanja engleskog jezika na temelju tekstova medijske tematike.
1. Usvojiti, objasniti i primijeniti stručni vokabular te gramatičke strukture u usmenim i pisanim medijskim tekstovima. 2. Primjenjujući naučena jezična i gramatička pravila diskutirati o aktualnim medijskim temama.
Ceramella, N., Lee, E. (2008). Cambridge English for the Media. Cambridge: Cambridge University Press.
Bilješke s predavanja.
Mascull, B. (1995). Collins Cobuild Key Words in the Media. London: Harpers Collins Publishers.
Branston, G., Stafford, R. (2010). The Media Student’s Book, Fifth Edition. Oxon: Routledge.
Jednojezični ili dvojezični rječnik.
Gramatika po izboru.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave.
2. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
1) Nastavne aktivnosti – 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni).
2) Završni ispit (pismeni).
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
a) 1. kolokvij – 35%
b) 2. kolokvij – 35%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Cilj predmeta Engleski jezik jest upoznavanje i usvajanje vokabulara te gramatičkih i komunikacijskih vještina i znanja engleskog jezika na temelju tekstova medijske tematike.
1. Usvojiti, objasniti i primijeniti stručni vokabular te gramatičke strukture u usmenim i pisanim medijskim tekstovima. 2. Primjenjujući naučena jezična i gramatička pravila diskutirati o aktualnim medijskim temama.
Ceramella, N., Lee, E. (2008). Cambridge English for the Media. Cambridge: Cambridge University Press.
Bilješke s predavanja.
Mascull, B. (1995). Collins Cobuild Key Words in the Media. London: Harpers Collins Publishers.
Branston, G., Stafford, R. (2010). The Media Student’s Book, Fifth Edition. Oxon: Routledge.
Jednojezični ili dvojezični rječnik.
Gramatika po izboru.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave.
2. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
1) Nastavne aktivnosti – 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni).
2) Završni ispit (pismeni).
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
a) 1. kolokvij – 35%
b) 2. kolokvij – 35%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Cilj predmeta Engleski jezik jest upoznavanje i usvajanje vokabulara te gramatičkih i komunikacijskih vještina i znanja engleskog jezika na temelju tekstova medijske tematike.
1. Usvojiti, objasniti i primijeniti stručni vokabular te gramatičke strukture u usmenim i pisanim medijskim tekstovima. 2. Primjenjujući naučena jezična i gramatička pravila diskutirati o aktualnim medijskim temama.
Ceramella, N., Lee, E. (2008). Cambridge English for the Media. Cambridge: Cambridge University Press.
Bilješke s predavanja.
Mascull, B. (1995). Collins Cobuild Key Words in the Media. London: Harpers Collins Publishers.
Branston, G., Stafford, R. (2010). The Media Student’s Book, Fifth Edition. Oxon: Routledge.
Jednojezični ili dvojezični rječnik.
Gramatika po izboru.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave.
2. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
1) Nastavne aktivnosti – 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni).
2) Završni ispit (pismeni).
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
a) 1. kolokvij – 35%
b) 2. kolokvij – 35%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |