Kolegij
Cilj je predmeta upoznavanje s osnovama deskriptivne i inferencijalne statistike. Osposobljavanje za kritičko čitanje i razumijevanje znanstvenih radova iz područja informacijskih i komunikacijskih znanosti, u kojima se koriste statistički postupci. Osposobljavanje za korištenje bazičnih statističkih postupaka.
Vrednovati svrhu te prepoznati logiku statistike. Primjeniti statistiku u komunikacijskim znanostima. Prikazati tablično i grafički prikupljene podatke. Interpretirati značenje dobivenih rezultatata. Interpretirati normalnu raspodjelu (distribuciju) rezultata i kako je razlikovati od ostalih raspodjela rezultata. Analizirati načela statističkog zaključivanja. Primjenjivati etična načela u istraživanjima i objavi rezultata istraživanja. Razlikovati mjere središnje tendencije, varijabilitet, korelaciju i regresiju. Primijeniti nove metode istraživačkih nacrta, poput Modela analize varijance.
Gogala, Z. (2001). Osnove statistike. Zagreb: Sinergija: 99-202.
Petz, B. (1997). Osnovne statističke metode za nematematičare. Jatrebarsko: Naklada Slap: 29-206, 237-299, 321-341.
Reinard, J. C. (2003). Communication Research Statistics. London: SAGE
Howell, D. C. (1995). Fundamental Statistics for the Behavioral Sciences (3rd ed.). Belmont: Duxbury Press.
Howell, D.C. (1998). Statistical methods for psychology. Belmont: Duxbury Press.
Davis, J. J. (2003). Advertising research theory and practice. New Jersey: Prentice Hall.
Knieper, T. (1993). Statistik. Eine Einfuehrung fuer Kommunikationsberufe. Muenchen
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu.
2. Uredno izvršene nastavnih obveza u okviru vježbi.
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti kroz vježbe i kolokvije
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti.
2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) Vježbe – max. 20 %;
2) 1. kolokvij – max. 25 %;
3) 2. kolokvij – max. 25 %;
b) Završni ispit
4) Pismeni ispit – max. 30 % (za prolaz je nužno točno odgovoriti na 50 % postavljenih pitanja).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50-64,9 %
dobar (3) – 65-79,9 %
vrlo dobar (4) – 80-89,9 %
izvrstan (5) – 90-100 %
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Rad na vježbama | 0.56 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Cilj je predmeta upoznavanje s osnovama deskriptivne i inferencijalne statistike. Osposobljavanje za kritičko čitanje i razumijevanje znanstvenih radova iz područja informacijskih i komunikacijskih znanosti, u kojima se koriste statistički postupci. Osposobljavanje za korištenje bazičnih statističkih postupaka.
Vrednovati svrhu te prepoznati logiku statistike. Primjeniti statistiku u komunikacijskim znanostima. Prikazati tablično i grafički prikupljene podatke. Interpretirati značenje dobivenih rezultatata. Interpretirati normalnu raspodjelu (distribuciju) rezultata i kako je razlikovati od ostalih raspodjela rezultata. Analizirati načela statističkog zaključivanja. Primjenjivati etična načela u istraživanjima i objavi rezultata istraživanja. Razlikovati mjere središnje tendencije, varijabilitet, korelaciju i regresiju. Primijeniti nove metode istraživačkih nacrta, poput Modela analize varijance.
Gogala, Z. (2001). Osnove statistike. Zagreb: Sinergija: 99-202.
Petz, B. (1997). Osnovne statističke metode za nematematičare. Jatrebarsko: Naklada Slap: 29-206, 237-299, 321-341.
Reinard, J. C. (2003). Communication Research Statistics. London: SAGE
Howell, D. C. (1995). Fundamental Statistics for the Behavioral Sciences (3rd ed.). Belmont: Duxbury Press.
Howell, D.C. (1998). Statistical methods for psychology. Belmont: Duxbury Press.
Davis, J. J. (2003). Advertising research theory and practice. New Jersey: Prentice Hall.
Knieper, T. (1993). Statistik. Eine Einfuehrung fuer Kommunikationsberufe. Muenchen
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu.
2. Uredno izvršene nastavnih obveza u okviru vježbi.
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti kroz vježbe i kolokvije
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti.
2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) Vježbe – max. 20 %;
2) 1. kolokvij – max. 25 %;
3) 2. kolokvij – max. 25 %;
b) Završni ispit
4) Pismeni ispit – max. 30 % (za prolaz je nužno točno odgovoriti na 50 % postavljenih pitanja).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50-64,9 %
dobar (3) – 65-79,9 %
vrlo dobar (4) – 80-89,9 %
izvrstan (5) – 90-100 %
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Rad na vježbama | 0.56 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Cilj je predmeta upoznavanje s osnovama deskriptivne i inferencijalne statistike. Osposobljavanje za kritičko čitanje i razumijevanje znanstvenih radova iz područja informacijskih i komunikacijskih znanosti, u kojima se koriste statistički postupci. Osposobljavanje za korištenje bazičnih statističkih postupaka.
Vrednovati svrhu te prepoznati logiku statistike. Primjeniti statistiku u komunikacijskim znanostima. Prikazati tablično i grafički prikupljene podatke. Interpretirati značenje dobivenih rezultatata. Interpretirati normalnu raspodjelu (distribuciju) rezultata i kako je razlikovati od ostalih raspodjela rezultata. Analizirati načela statističkog zaključivanja. Primjenjivati etična načela u istraživanjima i objavi rezultata istraživanja. Razlikovati mjere središnje tendencije, varijabilitet, korelaciju i regresiju. Primijeniti nove metode istraživačkih nacrta, poput Modela analize varijance.
Gogala, Z. (2001). Osnove statistike. Zagreb: Sinergija: 99-202.
Petz, B. (1997). Osnovne statističke metode za nematematičare. Jatrebarsko: Naklada Slap: 29-206, 237-299, 321-341.
Reinard, J. C. (2003). Communication Research Statistics. London: SAGE
Howell, D. C. (1995). Fundamental Statistics for the Behavioral Sciences (3rd ed.). Belmont: Duxbury Press.
Howell, D.C. (1998). Statistical methods for psychology. Belmont: Duxbury Press.
Davis, J. J. (2003). Advertising research theory and practice. New Jersey: Prentice Hall.
Knieper, T. (1993). Statistik. Eine Einfuehrung fuer Kommunikationsberufe. Muenchen
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu.
2. Uredno izvršene nastavnih obveza u okviru vježbi.
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti kroz vježbe i kolokvije
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti.
2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) Vježbe – max. 20 %;
2) 1. kolokvij – max. 25 %;
3) 2. kolokvij – max. 25 %;
b) Završni ispit
4) Pismeni ispit – max. 30 % (za prolaz je nužno točno odgovoriti na 50 % postavljenih pitanja).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50-64,9 %
dobar (3) – 65-79,9 %
vrlo dobar (4) – 80-89,9 %
izvrstan (5) – 90-100 %
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Rad na vježbama | 0.56 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |