Kolegij
Cilj predmeta Engleski jezik jest upoznavanje i usvajanje vokabulara te
gramatičkih i komunikacijskih vještina i znanja engleskog jezika na temelju
medijskih tekstova.
Identificirati i koristiti stručni vokabular u usmenim i pisanim medijskim
tekstovima. Identificirati i koristiti gramatičke strukture u usmenim i pisanim
medijskim tekstovima. Demonstrirati vještine čitanja i slušanja u
razumijevanju akademskih tekstova. Argumentirati mišljenje o akademskim i
aktualnim medijskim temama.
Williams, Jessica; Brown, Christine and Hood, Susan (2012). Academic
Encounters, 2nd Edition, Life in Society, Reading and Writing. New York:
Cambridge University Press (odabrani dijelovi).
Potter, D (2006): Handbook of Independent Journalism. Bureau of
International Information Programs, U.S. Department of State. Rječnik po
izboru. Gramatika po izboru.
Jednojezični ili dvojezični rječnik.
Gramatika po izboru.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave.
2. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar
zadanih nastavnih aktivnosti.
1) Nastavne aktivnosti – 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij
(pismeni).
2) Završni ispit (pismeni).
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
a) 1. kolokvij – 35%
b) 2. kolokvij – 35%
Printed with Pdfcrowd.com
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI
ECTS bodovi -
koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE
(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Kolokvij-međuispit 0.77 35
Kolokvij-međuispit 0.77 35
Ukupno tijekom nastave 2.34 70
Završni ispit 0.66 30
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 3 100
Cilj predmeta Engleski jezik jest upoznavanje i usvajanje vokabulara te
gramatičkih i komunikacijskih vještina i znanja engleskog jezika na temelju
medijskih tekstova.
Identificirati i koristiti stručni vokabular u usmenim i pisanim medijskim
tekstovima. Identificirati i koristiti gramatičke strukture u usmenim i pisanim
medijskim tekstovima. Demonstrirati vještine čitanja i slušanja u
razumijevanju akademskih tekstova. Argumentirati mišljenje o akademskim i
aktualnim medijskim temama.
Williams, Jessica; Brown, Christine and Hood, Susan (2012). Academic
Encounters, 2nd Edition, Life in Society, Reading and Writing. New York:
Cambridge University Press (odabrani dijelovi).
Potter, D (2006): Handbook of Independent Journalism. Bureau of
International Information Programs, U.S. Department of State. Rječnik po
izboru. Gramatika po izboru.
Jednojezični ili dvojezični rječnik.
Gramatika po izboru.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave.
2. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar
zadanih nastavnih aktivnosti.
1) Nastavne aktivnosti – 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij
(pismeni).
2) Završni ispit (pismeni).
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
a) 1. kolokvij – 35%
b) 2. kolokvij – 35%
Printed with Pdfcrowd.com
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI
ECTS bodovi -
koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE
(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Kolokvij-međuispit 0.77 35
Kolokvij-međuispit 0.77 35
Ukupno tijekom nastave 2.34 70
Završni ispit 0.66 30
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 3 100
Cilj predmeta Engleski jezik jest upoznavanje i usvajanje vokabulara te
gramatičkih i komunikacijskih vještina i znanja engleskog jezika na temelju
medijskih tekstova.
Identificirati i koristiti stručni vokabular u usmenim i pisanim medijskim
tekstovima. Identificirati i koristiti gramatičke strukture u usmenim i pisanim
medijskim tekstovima. Demonstrirati vještine čitanja i slušanja u
razumijevanju akademskih tekstova. Argumentirati mišljenje o akademskim i
aktualnim medijskim temama.
Williams, Jessica; Brown, Christine and Hood, Susan (2012). Academic
Encounters, 2nd Edition, Life in Society, Reading and Writing. New York:
Cambridge University Press (odabrani dijelovi).
Potter, D (2006): Handbook of Independent Journalism. Bureau of
International Information Programs, U.S. Department of State. Rječnik po
izboru. Gramatika po izboru.
Jednojezični ili dvojezični rječnik.
Gramatika po izboru.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave.
2. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar
zadanih nastavnih aktivnosti.
1) Nastavne aktivnosti – 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij
(pismeni).
2) Završni ispit (pismeni).
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
a) 1. kolokvij – 35%
b) 2. kolokvij – 35%
Printed with Pdfcrowd.com
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI
ECTS bodovi -
koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE
(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Kolokvij-međuispit 0.77 35
Kolokvij-međuispit 0.77 35
Ukupno tijekom nastave 2.34 70
Završni ispit 0.66 30
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 3 100
Ishodi učenja
Identificirati i koristiti stručni vokabular u usmenim i pisanim medijskim
tekstovima. Identificirati i koristiti gramatičke strukture u usmenim i pisanim
medijskim tekstovima. Demonstrirati vještine čitanja i slušanja u
razumijevanju akademskih tekstova. Argumentirati mišljenje o akademskim i
aktualnim medijskim temama