Kolegij
U okviru kolegija studenti će razvijati napredne kompetencije čitanja,
razumijevanja, slušanja, govora i pisanja te gramatička znanja na temelju
pisanih tekstova u akademske namjene. Studenti će tekstove analizirati
jezično i sadržajno, vježbati praćenje argumenata u dugačkom tekstu,
prevoditi vokabular i dijelove teksta u ograničenom opsegu, učiti o dijelovima
znanstvenih članaka, sažimati tekstove iz više cjelina, smisleno povezivati
dijelove tekstova u cjelinu i slično.
Hewings, Martin; (2012): Cambridge Academic English, Student’s Book,
Upper Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press.
McCarthy, Micahel; O’Dell, Felicity (2008). Academic Vocabulary in Use.
Cambridge: Cambridge University Press. Rječnik i gramatika po izboru.
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom
planu;
Uredno izvršene nastavne obveze – aktivno sudjelovanje na satu;
usmeno izlaganje.
Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave unutar
zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno putem
nastavnih obveza i dva kolokvija.
Nastavne aktivnosti – usmeno izlaganje; 1. kolokvij (pismeni) i 2.
kolokvij (pismeni).
Završni ispit (pismeni).