Kolegij
Studiji
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošćuStudijska godina
1ISVU ID
186870ECTS
4
U skladu s trendom ulaganja u razvoj kreativnih industrija i digitalizacije te konvergencijom i transformacijom medijskog tržišta, a radi neophodno potrebnog praćenja ekonomskog razvoja i usmjeravanja mladih generacija koje odrastaju na novim tehnologijama i trendovima potrebno je da studenti steknu menadžerska znanja i vještine za upravljanje medijima.
Izuzev stjecanja osnovnog znanja o menadžmentu, interdisciplinarnost predmeta Medijski menadžment studentima će omogućiti i kreativan spoj menadžerskog upravljanja, poslovnog komuniciranja te organizacije medija kao preduvjeta za uključivanje u suvremene ekonomske tokove. Ukupan financijski rezultat medijske organizacije ovisi o rezultatima prodaje, a uspješna prodaja ovisi o adekvatnoj marketinškoj strategiji te će se studente upoznati s prodajnim i marketinškim strategijama i procesima. Kako bi ostvarili zadane rezultate poslovanja medijskih organizacija studenti će naučiti izraditi plan poslovanja kao i načine praćenja realizacije plana. Namjera je kod studenata razviti razumijevanje menadžerskih funkcija, vještina i kvalifikacija te kroz praktične primjere studente uvesti u svijet menadžmenta medija kako bi bolje mogli razumjeti proces stvaranja i komercijalizacije medijskog proizvoda u eri globalizacije.
Procijeniti strukturu, upravljanje i procese koji okružuju medijsku industriju. Razlikovati obilježja kvalifikacije i vještina za uspješno vođenje medijske organizacije. Klasificirati metode, tehnike i strategije menadžerskog odlučivanja u medijima. Analizirati prodajne i marketinške strategije i procese. Osmisliti plan poslovanja i pratiti realizaciju. Prezentirati komunikacijske vještine potrebne za funkcioniranje u poslovnom okruženju medijske industrije. Povezati osnovne tehnike i alate za efikasno upravljanje ljudskim resursima u medijima.
Nastavni materijali s predavanja (powerpoint prezentacije i drugi dokumenti
Buble, M. (2006). Osnove menadžmenta. Zagreb: Sinergija nakladništvo.
(odabrana poglavlja)
Rouse M.J., Rouse S. (2005). Poslovne komunikacije. Zagreb: Masmedia.
(odabrana poglavlja)
Dessler, G. (2015). Upravljanje ljudskim potencijalima. Zagreb: Mate.
(odabrana poglavlja)
Dobrinić, D., Gregurec, I. (2016) Integrirani marketing. Varaždin: FOI. (odabrana poglavlja)
Sikavica, P., Bahtijarević Šiber, F. i Pološki Vokić, N. (2008). Temelji menadžmenta Zagreb: Školska knjiga (odabrana poglavlja)
Picard, R.G. (2011). Economics and Financing of Media Companies, 2nd ed. New York: Fordham University Press.
Lawson-Borders, G. (2003) ‘Integrating New Media and Old Media’, The International Journal on Media Management 5(2): 91–9.
Vukanovic, Z. (2009) ‘Global Paradigm Shift: Strategic Management of New and Digital Media in New and Digital Economics’, The International Journal on Media Management 11(2): 81–90.
- Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
- Seminarsko izlaganje
- Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno na nastavi i na dva kolokvija
- Nastavne aktivnosti – seminarsko izlaganje; 1.kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni);
- Završni ispit (usmeni).