Kolegij
Studiji
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošćuStudijska godina
2ISVU ID
198630ECTS
4
Cilj predmeta je upoznati studente s povijesnim razvojem i glavnim
obilježjima političke komunikacije te objasniti ulogu i funkcije političke
komunikacije u demokratskom društvu.
Prepoznati obilježja, aktere i ciljeve političke komunikacije. Upotrijebiti
tehnike političkog komuniciranja. Identificirati učinke političke
komunikacije. Vrednovati komunikaciju političkih institucija i aktera.
Upotrijebiti tehnike političkog komuniciranja. Raščlaniti ulogu medija u
liberalnoj demokraciji. Identificirati čimbenike koji oblikuju odnos medija
prema politici. Razlikovati oblike utjecaja medija na političke procese.
Preispitati ulogu medija u liberalnoj demokraciji. Izdvojiti čimbenike koji
oblikuju odnos medija prema politici. Usporediti oblike utjecaja medija na
političke procese.
McNair, B. (2018). An Introduction to Political Communication. London – New York: Routledge
Tomić, Z. (2012). Osnove političkog komuniciranja. Zagreb – Sarajevo:
Synopsis – Visoka škola za odnose s javnošću i studij medija „Kairos“.
Tomić, Z. (2017). Politički odnosi s javnošću. Zagreb – Sarajevo: Synopsis
(odabrana poglavlja)
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave
prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
Seminarski rad i izlaganje
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar
zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno na nastavi i
na dva kolokvija
Nastavne aktivnosti – seminarski rad i izlaganje; 1. kolokvij
(pismeni) i 2. kolokvij (pismeni);
Završni ispit (usmeni).