Kolegij
Studiji
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošćuStudijska godina
2ISVU ID
198630ECTS
4
Cilj predmeta je upoznati studente s povijesnim razvojem i glavnim
obilježjima političke komunikacije te objasniti ulogu i funkcije političke
komunikacije u demokratskom društvu.
McNair, B. (2018). An Introduction to Political Communication. London – New York: Routledge
Tomić, Z. (2012). Osnove političkog komuniciranja. Zagreb – Sarajevo:
Synopsis – Visoka škola za odnose s javnošću i studij medija „Kairos“.
Tomić, Z. (2017). Politički odnosi s javnošću. Zagreb – Sarajevo: Synopsis
(odabrana poglavlja)
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave
prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
Seminarski rad i izlaganje
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar
zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno na nastavi i
na dva kolokvija
Nastavne aktivnosti – seminarski rad i izlaganje; 1. kolokvij
(pismeni) i 2. kolokvij (pismeni);
Završni ispit (usmeni).
Ishodi učenja
Definiranje pojma političke komunikacije, procesi i obilježja elemenata političke komunikacije, upoznavanje s funkcijama i akterima političkih procesa
Ishodi učenja
Upoznavanje smisla i mehanizama političke komunikacije u kontekstualnim okvirima liberalne demokracije
Ishodi učenja
Kako mediji utječu na tijek političkih procesa i njihov odnos prema drugim političkim akterima
Ishodi učenja
Političke stranke kao okupljališta, mehanizmi političke integracije i oblikovanja javnog mnijenja i političkog odlučivanja
Ishodi učenja
Pozicija vlade u procesima oblikovanja javnog mnijenja i njezin odnos prema drugim političkim akterima
Ishodi učenja
Uloga predsjednika u predsjedničkim i parlamentarnim demokracijama, osvrti na konkretne primjere
Ishodi učenja
Građanske udruge, inicijative i druge interesne skupine - njihova uloga u demokratskom sustavu i mogućnosti utjecaja
Ishodi učenja
Nastavno na temu društvenih skupina, rasvjetljavanje uloge društvenih inicijativa i mogućnosti njihova djelovanja u javnom prostoru
Ishodi učenja
Utjecaj globalizacijskih procesa na oblikovanje javnog mnijenja, komunikacijski mehanizmi koji nastaju u tim okolnostima i moguće nove dimenzije političke komunikacije