Kolegij
Studiji
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošćuStudijska godina
2ISVU ID
198638ECTS
4
Studenti će na temelju sustavnog medijsko-pedagoškog teorijskog i praktičnog znanja, važnog za odgojno-obrazovni rad s djecom i mladeži primjenjivati dosadašnja stečena znanja na studiju komuikologije.
Kritički prosuđivati načine razvijanja kritičkog i stvaralačkog duha učenika s obzirom na bogatstvo i složenost medijske kulture. Kritički prosuđivati trenutačnu medijsku ponudu te odnos medijskog obrazovanja i vrijednosnog okvira. Upravljati korištenjem informacijske tehnologije u nastavi i izvannastavnom radu. Opravdati izbor određenog medija u pripremi nastavnog medijskog materijala.
Buckingham, D. (2003), Media Education: Literacy, Learning and Contemporary Culture. Cambridge: Polity Press.
Miliša, Z. (2008), Određenje medijska pedagogije s komunikacijskog aspekta u: Medianali, 2(4), 131-130
Matijević, M., Topolovčan, T. (2017), Multimedijska didaktika. Zagreb: Školska knjiga
Bonaiuti, G., Calvani, A., Menichetti, L., (2017), Le tecnologie educative, Roma: Carocci
Labaš, D., Ciboci, L. (2010), Bolonjski proces i visoko školstvo medijskim očima, Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 8(2010), 3;343-369
Ottaviano C. (2001), Media, scuola e società. Insegnare nell’età della comunicazione. Roma: Carocci.
Felini, D. (2004), Pedagogia dei media. Questioni, percorsi e sviluppi. Brescia: La Scuola Editrice.
Walat, W. (2008), Medijsko obrazovanje u školskom sustavu. Informatologia, 41 (4), 304-307.
Matasić, I., Dumić, S. (2013), Multimedijske tehnologije u obrazovanju. Medijska istraživanja, 18(1), 143-151.
Keller, J. M. (2008), First principles of motivation to learn and e3 learning. Distance Education, 29 (2), 175-185.
Tolić, M. (2008), Aktualnost medijskih kompetencija u suvremenoj pedagogiji. Acta Iadertina, 5, 1-13.
Garrison, D. R., Vaughan, N. D. (2007), Blended Learning in Higher Education: Framework, Principles, and Guidelines. San Francisco: Wiley.
Koumi, J. (2006), Designing Video and Multimedia for open and flexible learning. London: Routledge.
Pallof, R. M., Pratt, R. (2007), Building Online Learning Communities: Effective Strategies for the Virtual Classroom. San Francisco: Jossey Bass.
Fiorentino, G., Bruno, F. (2013), Didattica e tecnologie. Studi, percorsi e proposte. Roma: Carocci.
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
Seminarski rad i izlaganje
Stjecanje minimalno 35 % bodova (od ukupno 100) tijekom nastave i unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno i na dva kolokvija
Nastavne aktivnosti – seminarski rad i izlaganje;
1. kolokvij (pismeni)
2. kolokvij (pismeni)
Završni ispit (usmeni).