Kolegij
Studiji
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvoStudijska godina
1ISVU ID
186799ECTS
5
Cilj predmeta je osposobiti studente da kritički razumiju složenost
odnosa između suvremene politike ili politika s jedne strane i
sredstava društvene komunikacije.
Peruško Čulek, Z. (1999). Demokracija i mediji. Zagreb: Barbat
McNair, B. (2007). An Introduction to Political Communication. London:
Routledge Street, J. (2003). Masovni mediji, politika i demokracija. Zagreb:
Fakultet političkih znanosti
Chomsky, N. (2002). Mediji, propaganda i sistem. Zagreb: Što čitaš?
Meyer, T. (2003). Mediokracija. Medijska kolonizacija politike. Zagreb:
Fakultet političkih znanosti
Le Goff, J.-P. (2005). Svemogući mediji. Europski glasnik. 10(10): 339-346
Chomsky, N. (2005). Što čini dominantne medije dominantnima.
Europski glasnik. 10(10): 199-207
Diamond, E., Bates, S. (1992). The spot: The Rise of Political Advertising
on Television. Cambridge: MIT Press
Oates, S. (2008), Introduction to Media and Politics, Thousand Oaks: Sage
Publications
Sparrow B. H. (1999). Uncertain Guardians. The News Media As A
Political Institution. Baltimore: The Johns Hopkins University Press
Richard G., Mughan A. (ur), (2000). Democracy and the Media, A
Comparative Perspective, Cambridge: Cambridge University Press
Marcinowski F., Pfetsch B, (ur), (2009). Politik in der Mediendemokratie.
Wiesbaden: Deutsche Vereinigung für Politische Wissenschaft
Cook E. T. (2005). Governing the News. The News Media as A Political
Institution. Chicago: The University of Chicago Press
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu;
Seminarski rad i izlaganje
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar
zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno na
nastavi i na dva kolokvija
Nastavne aktivnosti – seminarski rad i izlaganje; 1. kolokvij
(pismeni) i 2. kolokvij (pismeni);
Završni ispit (usmeni).