Kolegij
Studiji
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvoStudijska godina
2ISVU ID
198641ECTS
5
Glavni cilj predmeta jest pojasniti povijesni kontekst nastanka integriranih medijskih redakcija te utjecaj koji tehnologija ima na proces proizvodnje vijesti i promjene medijskog sadržaja. Sekundarni cilj jest na primjeru modela medijske konvergencije pojasniti okolnosti hrvatskog tržišta kao i mogućeg utjecaja na kvalitetu sadržaja kada je riječ o integriranim medijskim procesima.
Prezentirati tijek razvoja integriranih medijskih redakcija. Analizirati temeljne postavke modela medijske konvergencije. Kritički prosuditi propuste i etičke prijepore modela integriranih medijskih sadržaja. Kreirati multimedijalnu medijsku objavu.
Perišin Tena, Škaljac Gordana, Uloga deska u organizaciji informativnog programa televizijske kuće, Medianali, 3 (2009) 5, str. 203-228.; Garcia Aviles Jose Alberto, Carvajal Miquel, Integrated and Cross-Media Newsroom Convergence, Convergence, 14 (2008) 2, str. 221-239, 2008.; Deuze, M., What is Multimedia Journalism?, Journalism Studies, 5 (2004) 2, str. 139-152.; Jenkins, H., Convergence Culture, Where old and New Media Collide, New York, 2006. Grmuša, T. i Prelog, L. (2020). Uloga novih tehnologija u borbi protiv lažnih vijesti – iskustva i izazovi hrvatskih medijskih organizacija. Medijske studije, 11 (22), 62-80.Prašović Gadžo, S.(2022). „Utjecaj i značaj konvergencije medija na promociju i popularizaciju sportskih sadržaja“. South Eastern European Journal of Communication. Vol. 4. Br. 2. Str. 75-89; Sparviero, S., Peil, C. and Balbi, G. (2017) Media Convergence and Deconvergence. Palgrave Macmillan, Cham.
Davies N., Flath Earth News, poglavlje Workers (str. 49-74), Vintage Books, London, 2009.; Esser, F., Editorial Structures and Work Principles in British and German Newsrooms, European Journal of Communication, Vol. 13 (1998) 3, str. 375-405.; Gavranović, A., Mediji, mitovi i stvarnost, Sveučilišna knjižara, 2009.; Car, V., Konvergirani javni medijski servis, Politička misao, 44(2007) 2, str. 113-127. Jensen, K. B., (2022). Media Convergence. The Three Degrees of Network, Mass, and Interpersonal Communication. Routledge.; Vobič, Igor (2009): Newsroom Convergence inSlovenia: Newswork Environments of the Media Organizations Delo and Žurnal media,Medijska istraživanja, 15 (2009) 1, str. 5-26.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom planu nastave
2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i izloženo seminarsko izlaganje.
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno na seminarskom izlaganju i na dva kolokvija.
2) Završni ispit (usmeni). |
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) Seminarsko izlaganje – max. 20 %;
2) 1. kolokvij – max. 25 %;
3) 2. kolokvij – max. 25 %;
- b) Završni ispit
4) Usmeni ispit – max. 30 % (zaprolaz je nužno točno odgovoritina 50 % postavljenih pitanja).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50-64,9 %
dobar (3) – 65-79,9 %
vrlo dobar (4) – 80-89,9 %
izvrstan (5) – 90-100
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarski rad | 0.76 | 20 |
Kolokvij međuispit | 0.95 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.86 | 70 |
Završni ispit | 1.14 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Akademska godina | |
---|---|
2025/2026 | Download |