Kolegij
Studiji
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvoStudijska godina
2ISVU ID
198641ECTS
5
Glavni cilj predmeta jest pojasniti povijesni kontekst nastanka integriranih medijskih redakcija te utjecaj koji tehnologija ima na proces proizvodnje vijesti i promjene medijskog sadržaja. Sekundarni cilj jest na primjeru modela medijske konvergencije pojasniti okolnosti hrvatskog tržišta kao i mogućeg utjecaja na kvalitetu sadržaja kada je riječ o integriranim medijskim procesima.
Prezentirati tijek razvoja integriranih medijskih redakcija. Analizirati temeljne postavke modela medijske konvergencije. Kritički prosuditi propuste i etičke prijepore modela integriranih medijskih sadržaja. Kreirati multimedijalnu medijsku objavu.
Perišin Tena, Škaljac Gordana, Uloga deska u organizaciji informativnog programa televizijske kuće, Medianali, 3 (2009) 5, str. 203-228.; Brautović Mato, On line novinarstvo, Školska knjiga, 4. Poglavlje (str. 140-180), 2011.; Vobič, Igor (2009): Newsroom Convergence in Slovenia: Newswork Environments of the Media Organizations Delo and Žurnal media, Medijska istraživanja, 15 (2009) 1, str. 5-26.; Garcia Aviles Jose Alberto, Carvajal Miquel, Integrated and Cross-Media Newsroom Convergence, Convergence, 14 (2008) 2, str. 221-239, 2008.; Deuze, M., What is Multimedia Journalism?, Journalism Studies, 5 (2004) 2, str. 139-152.; Jenkins, H., Convergence Culture, Where old and New Media Collide, New York, 2006.
Davies N., Flath Earth News, poglavlje Workers (str. 49-74), Vintage Books, London, 2009.; Esser, F., Editorial Structures and Work Principles in British and German Newsrooms, European Journal of Communication, Vol. 13 (1998) 3, str. 375-405.; Gavranović, A., Mediji, mitovi i stvarnost, Sveučilišna knjižara, 2009.; Car, V., Konvergirani javni medijski servis, Politička misao, 44(2007) 2, str. 113-127.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom planu nastave
2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i izloženo seminarsko izlaganje.
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno na seminarskom izlaganju i na dva kolokvija.
2) Završni ispit (usmeni). |