Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
3ISVU ID
144190ECTS
3
Cilj predmeta je usvajanje temeljnog znanja i vještina iz hitne medicinske
pomoći kao sastavnog dijela cjelokupne zdravstvene zaštite te hitna pomoć
koju moraju pružiti svi zdravstveni radnici bez obzira u kojem dijelu sustava
zdravstva djeluju, svatko na razini svoje stručne osposobljenosti i
opremljenosti. S obzirom na veliku važnost urgentnih stanja za ishod liječenja
bolesnika, studenti trebaju uvježbati osnovne vještine koje se primjenjuju u
hitnoj medicini, a koje su „conditio sine qua non” osmišljenog i uspješnog
čuvanja života koji je ugrožen nesretnim slučajem ili naglom bolešću. Cilj je
prenijeti studentima osnove anesteziologije i intenzivnog liječenja te načine
prepoznavanja i tretiranja životno ugroženih i intenzivnih bolesnika.
U skladu s time namjera je osposobiti studente da nauče pravodobno:
1. prepoznati razvoj životno opasnog stanja;
2. ukloniti prijeteći uzrok smrti (spriječiti gušenje, provesti mjere oživljavanja
u slučaju srčanog zastoja i zastoja disanja);
3. spriječiti nepoželjne komplikacije (produbljivanje šoka, razvoj infekcije);
4. procijeniti stanje pacijenta i poduzeti odgovarajuće hitne mjere u tipičnim
hitnim stanjima.
Predmet naglasak stavlja na ulogu medicinske sestre u hitnim stanjima.
Prepoznati i poduzeti odgovarajuće postupke u životno ugroženog pacijenta,
uključujući i pacijenta u zastoju životnih funkcija; - procijeniti anesteziološke
postupke; - objasniti način rada i vrstu bolesnika u jedinici intenzivnog
liječenja.
Alan Šustić i sur. Priručnik iz anesteziologije, reanimatologije i intenzivne
medicine za studente prediplomskih, diplomskih i stučnih studija,
Medicinski fakultet Rijeka, Digital pont d.o.o. Rijeka, 2014.
1. ILS priručnik (Immediate Life Support), priručnik Hrvatskoga
reanimatološkog društva (CroRC/ERC)
2. ASL priručnik (Advance Life Support), priručnik Hrvatskoga
reanimatološkog društva (CroRC/ERC)
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 60% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe
3. Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se većim
opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: vježbe
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova
Vrsta aktivnosti | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.7 | |
Aktivnost na nastavi | 0.4 | |
Ukupno tijekom nastave | 2.1 | 30 |
Završni ispit | 0.9 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zavr.ispit) | 3 | 100 |
Cilj predmeta je usvajanje temeljnog znanja i vještina iz hitne medicinske
pomoći kao sastavnog dijela cjelokupne zdravstvene zaštite te hitna pomoć
koju moraju pružiti svi zdravstveni radnici bez obzira u kojem dijelu sustava
zdravstva djeluju, svatko na razini svoje stručne osposobljenosti i
opremljenosti. S obzirom na veliku važnost urgentnih stanja za ishod liječenja
bolesnika, studenti trebaju uvježbati osnovne vještine koje se primjenjuju u
hitnoj medicini, a koje su „conditio sine qua non” osmišljenog i uspješnog
čuvanja života koji je ugrožen nesretnim slučajem ili naglom bolešću. Cilj je
prenijeti studentima osnove anesteziologije i intenzivnog liječenja te načine
prepoznavanja i tretiranja životno ugroženih i intenzivnih bolesnika.
U skladu s time namjera je osposobiti studente da nauče pravodobno:
1. prepoznati razvoj životno opasnog stanja;
2. ukloniti prijeteći uzrok smrti (spriječiti gušenje, provesti mjere oživljavanja
u slučaju srčanog zastoja i zastoja disanja);
3. spriječiti nepoželjne komplikacije (produbljivanje šoka, razvoj infekcije);
4. procijeniti stanje pacijenta i poduzeti odgovarajuće hitne mjere u tipičnim
hitnim stanjima.
Predmet naglasak stavlja na ulogu medicinske sestre u hitnim stanjima.
Prepoznati i poduzeti odgovarajuće postupke u životno ugroženog pacijenta,
uključujući i pacijenta u zastoju životnih funkcija; - procijeniti anesteziološke
postupke; - objasniti način rada i vrstu bolesnika u jedinici intenzivnog
liječenja.
Alan Šustić i sur. Priručnik iz anesteziologije, reanimatologije i intenzivne
medicine za studente prediplomskih, diplomskih i stučnih studija,
Medicinski fakultet Rijeka, Digital pont d.o.o. Rijeka, 2014.
1. ILS priručnik (Immediate Life Support), priručnik Hrvatskoga
reanimatološkog društva (CroRC/ERC)
2. ASL priručnik (Advance Life Support), priručnik Hrvatskoga
reanimatološkog društva (CroRC/ERC)
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 60% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe
3. Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se većim
opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: vježbe
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova
Vrsta aktivnosti | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.7 | |
Aktivnost na nastavi | 0.4 | |
Ukupno tijekom nastave | 2.1 | 30 |
Završni ispit | 0.9 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zavr.ispit) | 3 | 100 |
Cilj predmeta je usvajanje temeljnog znanja i vještina iz hitne medicinske
pomoći kao sastavnog dijela cjelokupne zdravstvene zaštite te hitna pomoć
koju moraju pružiti svi zdravstveni radnici bez obzira u kojem dijelu sustava
zdravstva djeluju, svatko na razini svoje stručne osposobljenosti i
opremljenosti. S obzirom na veliku važnost urgentnih stanja za ishod liječenja
bolesnika, studenti trebaju uvježbati osnovne vještine koje se primjenjuju u
hitnoj medicini, a koje su „conditio sine qua non” osmišljenog i uspješnog
čuvanja života koji je ugrožen nesretnim slučajem ili naglom bolešću. Cilj je
prenijeti studentima osnove anesteziologije i intenzivnog liječenja te načine
prepoznavanja i tretiranja životno ugroženih i intenzivnih bolesnika.
U skladu s time namjera je osposobiti studente da nauče pravodobno:
1. prepoznati razvoj životno opasnog stanja;
2. ukloniti prijeteći uzrok smrti (spriječiti gušenje, provesti mjere oživljavanja
u slučaju srčanog zastoja i zastoja disanja);
3. spriječiti nepoželjne komplikacije (produbljivanje šoka, razvoj infekcije);
4. procijeniti stanje pacijenta i poduzeti odgovarajuće hitne mjere u tipičnim
hitnim stanjima.
Predmet naglasak stavlja na ulogu medicinske sestre u hitnim stanjima.
Prepoznati i poduzeti odgovarajuće postupke u životno ugroženog pacijenta,
uključujući i pacijenta u zastoju životnih funkcija; - procijeniti anesteziološke
postupke; - objasniti način rada i vrstu bolesnika u jedinici intenzivnog
liječenja.
Alan Šustić i sur. Priručnik iz anesteziologije, reanimatologije i intenzivne
medicine za studente prediplomskih, diplomskih i stučnih studija,
Medicinski fakultet Rijeka, Digital pont d.o.o. Rijeka, 2014.
1. ILS priručnik (Immediate Life Support), priručnik Hrvatskoga
reanimatološkog društva (CroRC/ERC)
2. ASL priručnik (Advance Life Support), priručnik Hrvatskoga
reanimatološkog društva (CroRC/ERC)
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 60% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe
3. Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se većim
opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: vježbe
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova
Vrsta aktivnosti | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.7 | |
Aktivnost na nastavi | 0.4 | |
Ukupno tijekom nastave | 2.1 | 30 |
Završni ispit | 0.9 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zavr.ispit) | 3 | 100 |