Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
3ISVU ID
144228ECTS
2
Cilj je upoznavanje studenta s problematikom pristupa osobama s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju u skladu sa suvremenim pristupima ovoj populaciji. Također je cilj programa usvajanje znanja, razumijevanja i načina pristupa specifičnim potrebama osoba s invaliditetom i djeci s teškoćama u razvoju s naglaskom na promociju zdravlja i kreiranje zdravstvenih programa. Student će usvojiti vještine potrebne za prikupljanje podataka, planiranje i provođenje zdravstvene njege i evaluaciju ishoda s posebnim naglaskom na specifičnost pristupa djetetu s teškoćama u razvoju kao kompetentnom članu multidisciplinarnog tima.
- primijeniti primjeren pristup u skladu sa specifičnim potrebama osoba s invaliditetom;
- razumjeti načine pristupa specifičnostima oštećenja u osoba s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju;
- planirati i provoditi zdravstvenu njegu prema principima procesa zdravstvene njege;
- evaluirati ishode zdravstvenih planova;
- opisati i razumjeti tehnike i specifične intervencije multidisciplinarnog pristupa u radu s osobama s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju s naglaskom na ulogu medicinske sestre u radu tima;
- promovirati suvremene pristupe radu s osobama s invaliditetom u cilju podizanja kvalitete življenja.
- Šegota, I.: Gluhi i znakovno medicinsko nazivlje: kako komunicirati s gluhim pacijentom, Medicinska naklada, Zagreb 2010.
- Nacionalna strategija izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom od 2007. do 2015. godine, Narodne novine, br. 63/07.
- Pavić, J.: Zdravstvena njega osoba s invaliditetom, Zagreb, Zdravstveno veleučilište, 2014.
- Uremović-Mijoč: Zdravstvena njega osoba s posebnim potrebama – nastavni tekstovi
Šegota I. i sur. Bioetički aspekti komuniciranja s gluhima, Medicinski fakultet Rijeka, 2007. |
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz: 1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad 2. Završni ispit (pismeni) |
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene: |
izvrstan (5) – od 90 do 100 %
vrlo dobar (4) – od 80 do 89,9 %
dobar (3) – od 70 do 79,9 %
dovoljan (2) – od 60 do 69,9 %
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.4 | 0 |
Seminarski rad | 0.2 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 1.6 | 30 |
Završni ispit | 0.4 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |
Cilj je upoznavanje studenta s problematikom pristupa osobama s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju u skladu sa suvremenim pristupima ovoj populaciji. Također je cilj programa usvajanje znanja, razumijevanja i načina pristupa specifičnim potrebama osoba s invaliditetom i djeci s teškoćama u razvoju s naglaskom na promociju zdravlja i kreiranje zdravstvenih programa. Student će usvojiti vještine potrebne za prikupljanje podataka, planiranje i provođenje zdravstvene njege i evaluaciju ishoda s posebnim naglaskom na specifičnost pristupa djetetu s teškoćama u razvoju kao kompetentnom članu multidisciplinarnog tima.
- primijeniti primjeren pristup u skladu sa specifičnim potrebama osoba s invaliditetom;
- razumjeti načine pristupa specifičnostima oštećenja u osoba s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju;
- planirati i provoditi zdravstvenu njegu prema principima procesa zdravstvene njege;
- evaluirati ishode zdravstvenih planova;
- opisati i razumjeti tehnike i specifične intervencije multidisciplinarnog pristupa u radu s osobama s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju s naglaskom na ulogu medicinske sestre u radu tima;
- promovirati suvremene pristupe radu s osobama s invaliditetom u cilju podizanja kvalitete življenja.
- Šegota, I.: Gluhi i znakovno medicinsko nazivlje: kako komunicirati s gluhim pacijentom, Medicinska naklada, Zagreb 2010.
- Nacionalna strategija izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom od 2007. do 2015. godine, Narodne novine, br. 63/07.
- Pavić, J.: Zdravstvena njega osoba s invaliditetom, Zagreb, Zdravstveno veleučilište, 2014.
- Uremović-Mijoč: Zdravstvena njega osoba s posebnim potrebama – nastavni tekstovi
Šegota I. i sur. Bioetički aspekti komuniciranja s gluhima, Medicinski fakultet Rijeka, 2007. |
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz: 1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad 2. Završni ispit (pismeni) |
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene: |
izvrstan (5) – od 90 do 100 %
vrlo dobar (4) – od 80 do 89,9 %
dobar (3) – od 70 do 79,9 %
dovoljan (2) – od 60 do 69,9 %
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.4 | 0 |
Seminarski rad | 0.2 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 1.6 | 30 |
Završni ispit | 0.4 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |
Cilj je upoznavanje studenta s problematikom pristupa osobama s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju u skladu sa suvremenim pristupima ovoj populaciji. Također je cilj programa usvajanje znanja, razumijevanja i načina pristupa specifičnim potrebama osoba s invaliditetom i djeci s teškoćama u razvoju s naglaskom na promociju zdravlja i kreiranje zdravstvenih programa. Student će usvojiti vještine potrebne za prikupljanje podataka, planiranje i provođenje zdravstvene njege i evaluaciju ishoda s posebnim naglaskom na specifičnost pristupa djetetu s teškoćama u razvoju kao kompetentnom članu multidisciplinarnog tima.
- primijeniti primjeren pristup u skladu sa specifičnim potrebama osoba s invaliditetom;
- razumjeti načine pristupa specifičnostima oštećenja u osoba s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju;
- planirati i provoditi zdravstvenu njegu prema principima procesa zdravstvene njege;
- evaluirati ishode zdravstvenih planova;
- opisati i razumjeti tehnike i specifične intervencije multidisciplinarnog pristupa u radu s osobama s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju s naglaskom na ulogu medicinske sestre u radu tima;
- promovirati suvremene pristupe radu s osobama s invaliditetom u cilju podizanja kvalitete življenja.
- Šegota, I.: Gluhi i znakovno medicinsko nazivlje: kako komunicirati s gluhim pacijentom, Medicinska naklada, Zagreb 2010.
- Nacionalna strategija izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom od 2007. do 2015. godine, Narodne novine, br. 63/07.
- Pavić, J.: Zdravstvena njega osoba s invaliditetom, Zagreb, Zdravstveno veleučilište, 2014.
- Uremović-Mijoč: Zdravstvena njega osoba s posebnim potrebama – nastavni tekstovi
Šegota I. i sur. Bioetički aspekti komuniciranja s gluhima, Medicinski fakultet Rijeka, 2007. |
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz: 1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad 2. Završni ispit (pismeni) |
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene: |
izvrstan (5) – od 90 do 100 %
vrlo dobar (4) – od 80 do 89,9 %
dobar (3) – od 70 do 79,9 %
dovoljan (2) – od 60 do 69,9 %
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.4 | 0 |
Seminarski rad | 0.2 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 1.6 | 30 |
Završni ispit | 0.4 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |