1. N. Pastuović. Obrazovanje i razvoj. Kako obrazovanje
razvija ljude i mijenja društvo, a kako društvo djeluje na
obrazovanje. Zagreb: Institut za društvena istraživanja i
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012.;
2. M. Karamatić Brčić. „Implementacija i provedba
inkluzivnog odgoja i obrazovanja u sustavu redovnih
škola“. Magistra Iadertina, Vol. 7 No. 1. Zadar: Odjel za
izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2012.,
101- 109.;
3. E. Konig i P. Zedler. Teorije znanosti o odgoju: uvod u
osnove, metode i praktičnu primjenu, Zagreb, Educa,
2001.;metodologija,sadržaj,struktura, Zagreb: Zavod
za pedagogiju: Školska knjiga, 2007.;
4. Lukaš, M. i Mušanović, M. (2020) Osnove pedagogije
(drugo dopunjeno izdanje). Alfa: Osijek. (odabrani
dijelovi);
5. Brković, V., Bušljeta Kardum, R. i Mališa, S. (2021).
Odgoj za vrijednosti u okvirima kurikula predmeta
društveno-humanističkoga područja. Obnovljeni Život,
76 (2), 185-201.
6. Bronfenbrenner, U., i Morris, P. A. (2006). The
Bioecological Model of Human Development. In R. M.
Lerner & W. Damon (Eds.), Handbook of child
psychology: Theoretical models of human
development (6th ed., pp. 793–828). John Wiley &
Sons, Inc.