Kolegij
Studiji
PovijestKomunikologija
Sociologija
Psihologija
Sestrinstvo
Povijest (dvopredmetni)
Sociologija (dvopredmetni)
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
102964ECTS
3
Ciljevi predmeta: Upoznati studente s psihološkim procesima i
ponašanjem u različitim kulturama, kao i sličnostima i razlikama u
ponašanju, te utvrđivanjem univerzalnih i specifičnih sastavnica u
ponašanju pojedinaca koji su pripadnici različitih kultura.
Sadržaj predmeta: Povijesni aspekti Međukulturalne psihologije;
Metode istraživanjs i analize; Kultura i razvoj djeteta, Socijalizacija i
identitet; Kultura i inteligencija; Spol, rod i kultura; Individualizam i
Kolektivizam; Vrijednosti; Agresija i zločin; Akulturacija i prilagodba;
Kultura i psihopatologija: Kultura i romantična ljubav; Kultura i opća
dobrobit.
Procijeniti primjenjivost najvažnijih psiholoških teorija i koncepata iz
međukulturalne perspektive. Opisati važnost kulturalnog konteksta u
konceptualizaciji i istraživanjima sposobnosti ličnosti, motivacije i
emocija, mentalnog zdravlja, cjeloživotnog razvoja. Objasniti ulogu
kulture u najvažnijim psihičkim osobinama i procesima. Analizirati
osnovne probleme vezane uz prilagodbu drugim kulturama i stjecanje
kulturalne kompetencije. Razlikovati prednosti i ograničenja
standardne metodologije psihologijskih istraživanja u kontekstu
različitih kultura.
Skripte predavanja
Goldstein, D. (2007). Cross-Cultural Explorations: Activities in
Culture and Psychology. Boston: Allyn & Bacon.
Keith, K. D. (2011). Cross Cultural Psychology: Contemporary Themes
and Prospectives. West Sussex: Wiley-Blackwell.
Pittu, D. L. (2007). Understanding Cross-Cultural Psychology: Eastern
and Western Perspecives. Thousand Oaks: Sage.
Samovar, L. A., Porter, R. E., McDaniel, E. R.
(2010). Communication between Cultures. Boston: Wadsworth.
Schaller, M., Crandall, C. S. (2004). Psychological Foundation of
Culture. Mahwah, New York: Lawrence Erlbaum Associates.
Shiarev, E. (2006). Cross-Cultural Psychology: Critical Thinking and
Contemporary Applications. Boston: Allyn & Bacon.
Squire, C. (2000). Culture in Psychology. London: Routledge.
Redovito pohađanje nastave ( prisutnost najmanje 70%
nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave ( kolokvij, seminarski rad)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
seminarski rad – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 bodova
dovoljan(2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan(1) – 0-49,9% bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Seminarski rad | 0.44 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznati studente s psihološkim procesima i
ponašanjem u različitim kulturama, kao i sličnostima i razlikama u
ponašanju, te utvrđivanjem univerzalnih i specifičnih sastavnica u
ponašanju pojedinaca koji su pripadnici različitih kultura.
Sadržaj predmeta: Povijesni aspekti Međukulturalne psihologije;
Metode istraživanjs i analize; Kultura i razvoj djeteta, Socijalizacija i
identitet; Kultura i inteligencija; Spol, rod i kultura; Individualizam i
Kolektivizam; Vrijednosti; Agresija i zločin; Akulturacija i prilagodba;
Kultura i psihopatologija: Kultura i romantična ljubav; Kultura i opća
dobrobit.
Procijeniti primjenjivost najvažnijih psiholoških teorija i koncepata iz
međukulturalne perspektive. Opisati važnost kulturalnog konteksta u
konceptualizaciji i istraživanjima sposobnosti ličnosti, motivacije i
emocija, mentalnog zdravlja, cjeloživotnog razvoja. Objasniti ulogu
kulture u najvažnijim psihičkim osobinama i procesima. Analizirati
osnovne probleme vezane uz prilagodbu drugim kulturama i stjecanje
kulturalne kompetencije. Razlikovati prednosti i ograničenja
standardne metodologije psihologijskih istraživanja u kontekstu
različitih kultura.
Skripte predavanja
Goldstein, D. (2007). Cross-Cultural Explorations: Activities in
Culture and Psychology. Boston: Allyn & Bacon.
Keith, K. D. (2011). Cross Cultural Psychology: Contemporary Themes
and Prospectives. West Sussex: Wiley-Blackwell.
Pittu, D. L. (2007). Understanding Cross-Cultural Psychology: Eastern
and Western Perspecives. Thousand Oaks: Sage.
Samovar, L. A., Porter, R. E., McDaniel, E. R.
(2010). Communication between Cultures. Boston: Wadsworth.
Schaller, M., Crandall, C. S. (2004). Psychological Foundation of
Culture. Mahwah, New York: Lawrence Erlbaum Associates.
Shiarev, E. (2006). Cross-Cultural Psychology: Critical Thinking and
Contemporary Applications. Boston: Allyn & Bacon.
Squire, C. (2000). Culture in Psychology. London: Routledge.
Redovito pohađanje nastave ( prisutnost najmanje 70%
nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave ( kolokvij, seminarski rad)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
seminarski rad – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 bodova
dovoljan(2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan(1) – 0-49,9% bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Seminarski rad | 0.44 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznati studente s psihološkim procesima i
ponašanjem u različitim kulturama, kao i sličnostima i razlikama u
ponašanju, te utvrđivanjem univerzalnih i specifičnih sastavnica u
ponašanju pojedinaca koji su pripadnici različitih kultura.
Sadržaj predmeta: Povijesni aspekti Međukulturalne psihologije;
Metode istraživanjs i analize; Kultura i razvoj djeteta, Socijalizacija i
identitet; Kultura i inteligencija; Spol, rod i kultura; Individualizam i
Kolektivizam; Vrijednosti; Agresija i zločin; Akulturacija i prilagodba;
Kultura i psihopatologija: Kultura i romantična ljubav; Kultura i opća
dobrobit.
Procijeniti primjenjivost najvažnijih psiholoških teorija i koncepata iz
međukulturalne perspektive. Opisati važnost kulturalnog konteksta u
konceptualizaciji i istraživanjima sposobnosti ličnosti, motivacije i
emocija, mentalnog zdravlja, cjeloživotnog razvoja. Objasniti ulogu
kulture u najvažnijim psihičkim osobinama i procesima. Analizirati
osnovne probleme vezane uz prilagodbu drugim kulturama i stjecanje
kulturalne kompetencije. Razlikovati prednosti i ograničenja
standardne metodologije psihologijskih istraživanja u kontekstu
različitih kultura.
Skripte predavanja
Goldstein, D. (2007). Cross-Cultural Explorations: Activities in
Culture and Psychology. Boston: Allyn & Bacon.
Keith, K. D. (2011). Cross Cultural Psychology: Contemporary Themes
and Prospectives. West Sussex: Wiley-Blackwell.
Pittu, D. L. (2007). Understanding Cross-Cultural Psychology: Eastern
and Western Perspecives. Thousand Oaks: Sage.
Samovar, L. A., Porter, R. E., McDaniel, E. R.
(2010). Communication between Cultures. Boston: Wadsworth.
Schaller, M., Crandall, C. S. (2004). Psychological Foundation of
Culture. Mahwah, New York: Lawrence Erlbaum Associates.
Shiarev, E. (2006). Cross-Cultural Psychology: Critical Thinking and
Contemporary Applications. Boston: Allyn & Bacon.
Squire, C. (2000). Culture in Psychology. London: Routledge.
Redovito pohađanje nastave ( prisutnost najmanje 70%
nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave ( kolokvij, seminarski rad)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
seminarski rad – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 bodova
dovoljan(2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan(1) – 0-49,9% bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Seminarski rad | 0.44 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |