Kolegij
U okviru kolegija studenti će razvijati kompetencije čitanja, pisanja, slušanja i govorenja na temelju pisanih tekstova u akademske namjene iz područja psihologije. Studenti će također razvijati vokabular te jezične i analitičke vještine potrebne za akademski uspjeh. Tekstovi će se analizirati na različite načine kao što su: detaljno, letimično i selektivno čitanje teksta; prepoznavanje strukture i dijelova teksta; opće i detaljno razumijevanje teksta; traženje informacija u tekstu; traženje značenja u tekstu; razlikovanje osnovne ideje teksta od detalja kojima je potkrijepljena; prepoznavanje, memoriranje i primjena jezičnih pojmova i gramatičkih struktura, itd. Kolegij će također obuhvaćati učenje vještine akademskog pisanja. Studenti će se učiti vještini kritičkog mišljenja i izražavanja vlastitog mišljenja o relevantnim temama.
Prepoznati, razumjeti, analizirati i koristiti napredne engleske gramatičke strukture; Čitati, slušati i razumjeti akademske tekstove; Prepoznati sastavne dijelove eseja te njihove funkcije; Naučiti pisati i prezentirati dijelove eseja; Izraziti i braniti mišljenje o akademskim temama
Seal, Bernard (2012). Academic Encounters, 2nd Edition, Human Behavior 4, Reading and Writing. New York: Cambridge University
Press.
Uručci, vježbe i drugi materijali predavača po potrebi.
Bailey, S. (2011.). Academic Writing. Third Edition. New York: Routledge.
Jordan, R.R. (1999.). Academic Writing Course. Third edition. Essex: Pearson Education Limited.
Murphy, R. (2012.). English Grammar in Use. Fourth Edition. Cambridge: Cambridge University Press.
Relevantni jednojezični i dvojezični rječnici.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti (kumulativno ostvareno putem nastavnih obveza i dva kolokvija)
Uredno izvršene nastavne obveze (aktivno sudjelovanje na satu)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni))
Završni usmeni ispit (minimum za prolaz na ispitu je 50% točne riješenosti)
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 35%
2. kolokvij – 35%
2. Završni ispit – 30% ocjene
usmeni ispit (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskoga rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 1 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 3.2 | 70 |
Završni ispit | 0.8 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
U okviru kolegija studenti će razvijati kompetencije čitanja, pisanja, slušanja i govorenja na temelju pisanih tekstova u akademske namjene iz područja psihologije. Studenti će također razvijati vokabular te jezične i analitičke vještine potrebne za akademski uspjeh. Tekstovi će se analizirati na različite načine kao što su: detaljno, letimično i selektivno čitanje teksta; prepoznavanje strukture i dijelova teksta; opće i detaljno razumijevanje teksta; traženje informacija u tekstu; traženje značenja u tekstu; razlikovanje osnovne ideje teksta od detalja kojima je potkrijepljena; prepoznavanje, memoriranje i primjena jezičnih pojmova i gramatičkih struktura, itd. Kolegij će također obuhvaćati učenje vještine akademskog pisanja. Studenti će se učiti vještini kritičkog mišljenja i izražavanja vlastitog mišljenja o relevantnim temama.
Prepoznati, razumjeti, analizirati i koristiti napredne engleske gramatičke strukture; Čitati, slušati i razumjeti akademske tekstove; Prepoznati sastavne dijelove eseja te njihove funkcije; Naučiti pisati i prezentirati dijelove eseja; Izraziti i braniti mišljenje o akademskim temama
Seal, Bernard (2012). Academic Encounters, 2nd Edition, Human Behavior 4, Reading and Writing. New York: Cambridge University
Press.
Uručci, vježbe i drugi materijali predavača po potrebi.
Bailey, S. (2011.). Academic Writing. Third Edition. New York: Routledge.
Jordan, R.R. (1999.). Academic Writing Course. Third edition. Essex: Pearson Education Limited.
Murphy, R. (2012.). English Grammar in Use. Fourth Edition. Cambridge: Cambridge University Press.
Relevantni jednojezični i dvojezični rječnici.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti (kumulativno ostvareno putem nastavnih obveza i dva kolokvija)
Uredno izvršene nastavne obveze (aktivno sudjelovanje na satu)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni))
Završni usmeni ispit (minimum za prolaz na ispitu je 50% točne riješenosti)
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 35%
2. kolokvij – 35%
2. Završni ispit – 30% ocjene
usmeni ispit (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskoga rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 1 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 3.2 | 70 |
Završni ispit | 0.8 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
U okviru kolegija studenti će razvijati kompetencije čitanja, pisanja, slušanja i govorenja na temelju pisanih tekstova u akademske namjene iz područja psihologije. Studenti će također razvijati vokabular te jezične i analitičke vještine potrebne za akademski uspjeh. Tekstovi će se analizirati na različite načine kao što su: detaljno, letimično i selektivno čitanje teksta; prepoznavanje strukture i dijelova teksta; opće i detaljno razumijevanje teksta; traženje informacija u tekstu; traženje značenja u tekstu; razlikovanje osnovne ideje teksta od detalja kojima je potkrijepljena; prepoznavanje, memoriranje i primjena jezičnih pojmova i gramatičkih struktura, itd. Kolegij će također obuhvaćati učenje vještine akademskog pisanja. Studenti će se učiti vještini kritičkog mišljenja i izražavanja vlastitog mišljenja o relevantnim temama.
Prepoznati, razumjeti, analizirati i koristiti napredne engleske gramatičke strukture; Čitati, slušati i razumjeti akademske tekstove; Prepoznati sastavne dijelove eseja te njihove funkcije; Naučiti pisati i prezentirati dijelove eseja; Izraziti i braniti mišljenje o akademskim temama
Seal, Bernard (2012). Academic Encounters, 2nd Edition, Human Behavior 4, Reading and Writing. New York: Cambridge University
Press.
Uručci, vježbe i drugi materijali predavača po potrebi.
Bailey, S. (2011.). Academic Writing. Third Edition. New York: Routledge.
Jordan, R.R. (1999.). Academic Writing Course. Third edition. Essex: Pearson Education Limited.
Murphy, R. (2012.). English Grammar in Use. Fourth Edition. Cambridge: Cambridge University Press.
Relevantni jednojezični i dvojezični rječnici.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti (kumulativno ostvareno putem nastavnih obveza i dva kolokvija)
Uredno izvršene nastavne obveze (aktivno sudjelovanje na satu)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni))
Završni usmeni ispit (minimum za prolaz na ispitu je 50% točne riješenosti)
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 35%
2. kolokvij – 35%
2. Završni ispit – 30% ocjene
usmeni ispit (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskoga rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 1 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 3.2 | 70 |
Završni ispit | 0.8 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |