Kolegij
U okviru kolegija studenti će razvijati kompetencije čitanja, pisanja, slušanja i govorenja na temelju pisanih tekstova u akademske namjene iz područja psihologije. Studenti će također razvijati vokabular te jezične i analitičke vještine potrebne za akademski uspjeh. Tekstovi će se analizirati na različite načine kao što su: detaljno, letimično i selektivno čitanje teksta; prepoznavanje strukture i dijelova teksta; opće i detaljno razumijevanje teksta; traženje informacija u tekstu; traženje značenja u tekstu; razlikovanje osnovne ideje teksta od detalja kojima je potkrijepljena; prepoznavanje, memoriranje i primjena jezičnih pojmova i gramatičkih struktura, itd. Kolegij će također obuhvaćati učenje vještine akademskog pisanja. Studenti će se učiti vještini kritičkog mišljenja i izražavanja vlastitog mišljenja o relevantnim temama.
Prepoznati, razumjeti, analizirati i koristiti napredne engleske gramatičke strukture; Čitati, slušati i razumjeti akademske tekstove; Prepoznati sastavne dijelove eseja te njihove funkcije; Naučiti pisati i prezentirati dijelove eseja; Izraziti i braniti mišljenje o akademskim temama
Seal, Bernard (2012). Academic Encounters, 2nd Edition, Human Behavior 4, Reading and Writing. New York: Cambridge University
Press.
Uručci, vježbe i drugi materijali predavača po potrebi.
Bailey, S. (2011.). Academic Writing. Third Edition. New York: Routledge.
Jordan, R.R. (1999.). Academic Writing Course. Third edition. Essex: Pearson Education Limited.
Murphy, R. (2012.). English Grammar in Use. Fourth Edition. Cambridge: Cambridge University Press.
Relevantni jednojezični i dvojezični rječnici.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti (kumulativno ostvareno putem nastavnih obveza i dva kolokvija)
Uredno izvršene nastavne obveze (aktivno sudjelovanje na satu)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni))
Završni usmeni ispit (minimum za prolaz na ispitu je 50% točne riješenosti)