Kolegij
Studiji
PsihologijaKomunikologija
Sociologija
Povijest
Sestrinstvo
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
126021ECTS
3
Ciljevi predmeta: Upoznati studente s korpusom pojmova i
istraživačkih spoznaja koje možemo nazvati Znanost o čitanju i sa svim
onim što nam on novo i upotrebljivo nudi za ustrojavanje i poboljšanje
podučavanja čitanja. Pregled suvremenih istraživanja i pojmova u
području čitanja pružit će studentima ne samo spoznaje o strukturi i
preduvjetima nastanka čitačke vještine, nego i smjernice za učinkovito
organiziranje i podupiranje učenja čitanja u hrvatskome, u radu s
roditeljima, učiteljima i djecom.
Sadržaj predmeta: Priroda čitačke vještine; Sastavnice čitačke vještine;
Unutarnji preduvjeti razvoja čitačke vještine; Vanjski preduvjeti
razvoja čitačke vještine; Utjecaj pravopisnih svojstava jezika;
Fonološka osjetljivost kao preduvjet čitačkog razvoja; Važnost i
postizanje razumijevanja pri čitanju; Kriteriji zrelog čitanja; Uloga
čitačke motivacije u uspješnom čitačkom razvoju; Mogućnosti
primjene spoznaja o čitačkom razvoju u strukturiranju podučavanja;
Mogućnosti psihologa u poboljšanju čitačkog razvoja (rad s
roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i djecom)
Objasniti neurofiziološke i okolinske preduvjete uspješnog čitanja.
Objasniti uvjete kvalitetnog razvoja i uzroke teškoća u razvoju
kvalitetnog čitanja. Usmeno i pismeno prezentirati stručne sadržaje i
rezultate jednostavnijih istraživanja i projekata relevantnih za
područje znanosti o čitanju. Prepoznati individualne razlike u razvoju
kvalitete čitanja. Osmisliti smjernice za razvoj programa poticanja
čitanja s razumijevanjem.
Čudina-Obradović, M. (2014). Psihologija čitanja. Zagreb: Golden
marketing.
Čudina-Obradović, M. (2003). Igrom do čitanja. Zagreb: Školska
knjiga.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, seminarski rad)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti.
Završni pismeni ispit (minumum za prolaz na pisanom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
pismeni seminarski rad – 10%
izlaganje seminarskog rada – 10%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.44 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznati studente s korpusom pojmova i
istraživačkih spoznaja koje možemo nazvati Znanost o čitanju i sa svim
onim što nam on novo i upotrebljivo nudi za ustrojavanje i poboljšanje
podučavanja čitanja. Pregled suvremenih istraživanja i pojmova u
području čitanja pružit će studentima ne samo spoznaje o strukturi i
preduvjetima nastanka čitačke vještine, nego i smjernice za učinkovito
organiziranje i podupiranje učenja čitanja u hrvatskome, u radu s
roditeljima, učiteljima i djecom.
Sadržaj predmeta: Priroda čitačke vještine; Sastavnice čitačke vještine;
Unutarnji preduvjeti razvoja čitačke vještine; Vanjski preduvjeti
razvoja čitačke vještine; Utjecaj pravopisnih svojstava jezika;
Fonološka osjetljivost kao preduvjet čitačkog razvoja; Važnost i
postizanje razumijevanja pri čitanju; Kriteriji zrelog čitanja; Uloga
čitačke motivacije u uspješnom čitačkom razvoju; Mogućnosti
primjene spoznaja o čitačkom razvoju u strukturiranju podučavanja;
Mogućnosti psihologa u poboljšanju čitačkog razvoja (rad s
roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i djecom)
Objasniti neurofiziološke i okolinske preduvjete uspješnog čitanja.
Objasniti uvjete kvalitetnog razvoja i uzroke teškoća u razvoju
kvalitetnog čitanja. Usmeno i pismeno prezentirati stručne sadržaje i
rezultate jednostavnijih istraživanja i projekata relevantnih za
područje znanosti o čitanju. Prepoznati individualne razlike u razvoju
kvalitete čitanja. Osmisliti smjernice za razvoj programa poticanja
čitanja s razumijevanjem.
Čudina-Obradović, M. (2014). Psihologija čitanja. Zagreb: Golden
marketing.
Čudina-Obradović, M. (2003). Igrom do čitanja. Zagreb: Školska
knjiga.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, seminarski rad)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti.
Završni pismeni ispit (minumum za prolaz na pisanom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
pismeni seminarski rad – 10%
izlaganje seminarskog rada – 10%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.44 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznati studente s korpusom pojmova i
istraživačkih spoznaja koje možemo nazvati Znanost o čitanju i sa svim
onim što nam on novo i upotrebljivo nudi za ustrojavanje i poboljšanje
podučavanja čitanja. Pregled suvremenih istraživanja i pojmova u
području čitanja pružit će studentima ne samo spoznaje o strukturi i
preduvjetima nastanka čitačke vještine, nego i smjernice za učinkovito
organiziranje i podupiranje učenja čitanja u hrvatskome, u radu s
roditeljima, učiteljima i djecom.
Sadržaj predmeta: Priroda čitačke vještine; Sastavnice čitačke vještine;
Unutarnji preduvjeti razvoja čitačke vještine; Vanjski preduvjeti
razvoja čitačke vještine; Utjecaj pravopisnih svojstava jezika;
Fonološka osjetljivost kao preduvjet čitačkog razvoja; Važnost i
postizanje razumijevanja pri čitanju; Kriteriji zrelog čitanja; Uloga
čitačke motivacije u uspješnom čitačkom razvoju; Mogućnosti
primjene spoznaja o čitačkom razvoju u strukturiranju podučavanja;
Mogućnosti psihologa u poboljšanju čitačkog razvoja (rad s
roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i djecom)
Objasniti neurofiziološke i okolinske preduvjete uspješnog čitanja.
Objasniti uvjete kvalitetnog razvoja i uzroke teškoća u razvoju
kvalitetnog čitanja. Usmeno i pismeno prezentirati stručne sadržaje i
rezultate jednostavnijih istraživanja i projekata relevantnih za
područje znanosti o čitanju. Prepoznati individualne razlike u razvoju
kvalitete čitanja. Osmisliti smjernice za razvoj programa poticanja
čitanja s razumijevanjem.
Čudina-Obradović, M. (2014). Psihologija čitanja. Zagreb: Golden
marketing.
Čudina-Obradović, M. (2003). Igrom do čitanja. Zagreb: Školska
knjiga.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, seminarski rad)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti.
Završni pismeni ispit (minumum za prolaz na pisanom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
pismeni seminarski rad – 10%
izlaganje seminarskog rada – 10%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.44 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |