Kolegij
Studiji
PsihologijaPovijest
Komunikologija
Sestrinstvo
Sociologija
Sestrinstvo
Studijska godina
3ISVU ID
249378ECTS
3
Cilj predmeta: Upoznavanje s fenomenološkim pristupom emocijama te njegovim suodnosom sa znanosti o emocijama kako bi se proširilo razumijevanje emocija i vrednovanje emocija kao profesionalnog resursa u različitim kontekstima rada psihologa. U praktičnom dijelu kroz vježbe nude se alati, materijali i načini rada koji pomažu u razvoju emocionalne kompetencije kroz fenomenološku formaciju.
Sadržaj predmeta: kratak pregled povijesti i suvremenih pristupa u fenomenologiji emocija; komplementaran odnos fenomenološkog pristupa emocijama i znanosti o emocijama; metodološki izazovi povezani s opisom emocionalnog iskustva; intencionalnost, normativna i tjelesna dimenzija emocionalnog iskustva; emocionalna svjesnost; individualne emocije i emocije usmjerene na same sebe, kolektivne emocije i emocije usmjerene na druge, granične teme u fenomenologiji emocija; emocije kao profesionalni resurs; emocionalni život i fenomenološka formacija (odabrane vježbe).
- Interpretirati utjecaj različitih autora fenomenološkog pristupa na razumijevanje emocionalnog iskustva.
- Analizirati suodnos fenomenološkog pristupa i znanosti o emocijama.
- Prepoznati dimenzije emocionalnog iskustva u kontekstu individualnih i emocija usmjerenih na same sebe te kolektivnih emocija i emocija usmjerenih na druge.
- Vrednovati znanje o emocijama u svjetlu osobnog iskustva.
- Vrednovati emocionalno iskustvo kao profesionalni resurs.
- Bilješke s predavanja.
- Jenkins, J. M. i Oatley, K. (2003). Razumijevanje emocija. Naklada Slap. (odabrana poglavlja)
- Szanto, T. i Landweer, H. (ur.). (2020). The Routledge Handbook of Phenomenology of Emotion. Routledge. (odabrana poglavlja)
- Šimić, G. (2020). Uvod u neuroznanost emocija i osjećaja. Ljevak
- Iori, V. (2006). Quando i sentimenti interrogano l’esistenza. Orientamenti fenomenologici nel lavoro educativo e di cura. Guerini & Associati.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Izrada Portfolia (35%)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokvij, ispunjene vježbe)
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti.
- Završni usmeni ispit.
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
- Kolokvij – 35%
- Portfolio – 35%
2. Završni usmeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50–64,9 bodova
dobar (3) – 65–79,9 bodova
vrlo dobar (4) – 80–89,9 bodova
izvrstan (5) – 90-100 bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 |
Portfolio | 0.77 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Cilj predmeta: Upoznavanje s fenomenološkim pristupom emocijama te njegovim suodnosom sa znanosti o emocijama kako bi se proširilo razumijevanje emocija i vrednovanje emocija kao profesionalnog resursa u različitim kontekstima rada psihologa. U praktičnom dijelu kroz vježbe nude se alati, materijali i načini rada koji pomažu u razvoju emocionalne kompetencije kroz fenomenološku formaciju.
Sadržaj predmeta: kratak pregled povijesti i suvremenih pristupa u fenomenologiji emocija; komplementaran odnos fenomenološkog pristupa emocijama i znanosti o emocijama; metodološki izazovi povezani s opisom emocionalnog iskustva; intencionalnost, normativna i tjelesna dimenzija emocionalnog iskustva; emocionalna svjesnost; individualne emocije i emocije usmjerene na same sebe, kolektivne emocije i emocije usmjerene na druge, granične teme u fenomenologiji emocija; emocije kao profesionalni resurs; emocionalni život i fenomenološka formacija (odabrane vježbe).
- Interpretirati utjecaj različitih autora fenomenološkog pristupa na razumijevanje emocionalnog iskustva.
- Analizirati suodnos fenomenološkog pristupa i znanosti o emocijama.
- Prepoznati dimenzije emocionalnog iskustva u kontekstu individualnih i emocija usmjerenih na same sebe te kolektivnih emocija i emocija usmjerenih na druge.
- Vrednovati znanje o emocijama u svjetlu osobnog iskustva.
- Vrednovati emocionalno iskustvo kao profesionalni resurs.
- Bilješke s predavanja.
- Jenkins, J. M. i Oatley, K. (2003). Razumijevanje emocija. Naklada Slap. (odabrana poglavlja)
- Szanto, T. i Landweer, H. (ur.). (2020). The Routledge Handbook of Phenomenology of Emotion. Routledge. (odabrana poglavlja)
- Šimić, G. (2020). Uvod u neuroznanost emocija i osjećaja. Ljevak
- Iori, V. (2006). Quando i sentimenti interrogano l’esistenza. Orientamenti fenomenologici nel lavoro educativo e di cura. Guerini & Associati.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Izrada Portfolia (35%)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokvij, ispunjene vježbe)
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti.
- Završni usmeni ispit.
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
- Kolokvij – 35%
- Portfolio – 35%
2. Završni usmeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50–64,9 bodova
dobar (3) – 65–79,9 bodova
vrlo dobar (4) – 80–89,9 bodova
izvrstan (5) – 90-100 bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 |
Portfolio | 0.77 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Cilj predmeta: Upoznavanje s fenomenološkim pristupom emocijama te njegovim suodnosom sa znanosti o emocijama kako bi se proširilo razumijevanje emocija i vrednovanje emocija kao profesionalnog resursa u različitim kontekstima rada psihologa. U praktičnom dijelu kroz vježbe nude se alati, materijali i načini rada koji pomažu u razvoju emocionalne kompetencije kroz fenomenološku formaciju.
Sadržaj predmeta: kratak pregled povijesti i suvremenih pristupa u fenomenologiji emocija; komplementaran odnos fenomenološkog pristupa emocijama i znanosti o emocijama; metodološki izazovi povezani s opisom emocionalnog iskustva; intencionalnost, normativna i tjelesna dimenzija emocionalnog iskustva; emocionalna svjesnost; individualne emocije i emocije usmjerene na same sebe, kolektivne emocije i emocije usmjerene na druge, granične teme u fenomenologiji emocija; emocije kao profesionalni resurs; emocionalni život i fenomenološka formacija (odabrane vježbe).
- Interpretirati utjecaj različitih autora fenomenološkog pristupa na razumijevanje emocionalnog iskustva.
- Analizirati suodnos fenomenološkog pristupa i znanosti o emocijama.
- Prepoznati dimenzije emocionalnog iskustva u kontekstu individualnih i emocija usmjerenih na same sebe te kolektivnih emocija i emocija usmjerenih na druge.
- Vrednovati znanje o emocijama u svjetlu osobnog iskustva.
- Vrednovati emocionalno iskustvo kao profesionalni resurs.
- Bilješke s predavanja.
- Jenkins, J. M. i Oatley, K. (2003). Razumijevanje emocija. Naklada Slap. (odabrana poglavlja)
- Szanto, T. i Landweer, H. (ur.). (2020). The Routledge Handbook of Phenomenology of Emotion. Routledge. (odabrana poglavlja)
- Šimić, G. (2020). Uvod u neuroznanost emocija i osjećaja. Ljevak
- Iori, V. (2006). Quando i sentimenti interrogano l’esistenza. Orientamenti fenomenologici nel lavoro educativo e di cura. Guerini & Associati.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Izrada Portfolia (35%)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokvij, ispunjene vježbe)
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti.
- Završni usmeni ispit.
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
- Kolokvij – 35%
- Portfolio – 35%
2. Završni usmeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50–64,9 bodova
dobar (3) – 65–79,9 bodova
vrlo dobar (4) – 80–89,9 bodova
izvrstan (5) – 90-100 bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 |
Portfolio | 0.77 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |