Kolegij
Studiji
PsihologijaDiplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Povijest - usmjerenje Stari vijek i srednji vijek
Povijest - usmjerenje Suvremena povijest
Sveučilišni diplomski studij Povijest (nastavnički)
Povijest
Sestrinstvo
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Studijska godina
2ISVU ID
225641ECTS
4
Ciljevi predmeta: Upoznavanje karakteristika darovite djece, načina njihove identifikacije i rada s njima u školskom sustavu. Primjena različitih metoda za prepoznavanje darovitosti. Priprema za suradnju sa roditeljima i učiteljima u planiranju i izvedbi programa za darovite učenike. Korištenje različitih načina poticanja darovitih učenika.
Sadržaj predmeta: pristupi darovitosti kroz povijest i danas; osobine darovitih učenika; identifikacija darovitih i njene posljedice; rad s darovitima – akceleracija i obogaćivanje; suradnja roditelja i učitelja u programima za darovite
Usporediti različita shvaćanja darovitosti i njihove implikacije za darovite učenike. Kategorizirati osobine i potrebe darovitih učenika. Analizirati različite načine za rad s darovitim učenicima. Komentirati različite metode za prepoznavanje darovitosti. Kritički prosuditi utjecaj obitelji na razvoj darovitih. Kreirati vlastiti kratki program za rad s darovitim učenicima. Pokazati etičku odgovornost u radu s darovitima.
Rijavec, M. (2023). Daroviti u društvu: identifikacija, obrazovanje i prespektive u životu. Zagreb: IEP
Winner, E. (2005). Darovita djeca: mitovi i stvarnost. Lekenik: Ostvarenje Cvetković-Lay, J. (2010). Darovito je, što ću sa sobom? Zagreb: Alinea
Vlahović-Štetić,V.(Ur.) (2005): Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi, Institut za društvena istraživanja u Zagrebu.
Heller, K.A., Monks, F.J., Sternberg, R.K., Subotnik, R.F.(2000.). International handbook of giftedness and talent. Oxford: Elsevier Press.
Cross, T.L., Riedl Cross, J. (2012). Handbook for counselors serving students with gifts and talents. Waco, Texas: Prufock Press.
Cvetković-Lay, J. (2010). Darovito je, što ću sa sobom? Zagreb: Alinea.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Održana prezentacija o darovitosti
Pismeni
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavnu aktivnost
Završni pismeni ispit
Način stjecanja bodova:
Nastavne aktivnosti – 70%:
- kolokvij – 25%
- kolokvij – 25%
- seminarski rad – 20%
Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.6 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.2 | 70 |
Završni ispit | 0.8 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznavanje karakteristika darovite djece, načina njihove identifikacije i rada s njima u školskom sustavu. Primjena različitih metoda za prepoznavanje darovitosti. Priprema za suradnju sa roditeljima i učiteljima u planiranju i izvedbi programa za darovite učenike. Korištenje različitih načina poticanja darovitih učenika.
Sadržaj predmeta: pristupi darovitosti kroz povijest i danas; osobine darovitih učenika; identifikacija darovitih i njene posljedice; rad s darovitima – akceleracija i obogaćivanje; suradnja roditelja i učitelja u programima za darovite
Usporediti različita shvaćanja darovitosti i njihove implikacije za darovite učenike. Kategorizirati osobine i potrebe darovitih učenika. Analizirati različite načine za rad s darovitim učenicima. Komentirati različite metode za prepoznavanje darovitosti. Kritički prosuditi utjecaj obitelji na razvoj darovitih. Kreirati vlastiti kratki program za rad s darovitim učenicima. Pokazati etičku odgovornost u radu s darovitima.
Rijavec, M. (2023). Daroviti u društvu: identifikacija, obrazovanje i prespektive u životu. Zagreb: IEP
Winner, E. (2005). Darovita djeca: mitovi i stvarnost. Lekenik: Ostvarenje Cvetković-Lay, J. (2010). Darovito je, što ću sa sobom? Zagreb: Alinea
Vlahović-Štetić,V.(Ur.) (2005): Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi, Institut za društvena istraživanja u Zagrebu.
Heller, K.A., Monks, F.J., Sternberg, R.K., Subotnik, R.F.(2000.). International handbook of giftedness and talent. Oxford: Elsevier Press.
Cross, T.L., Riedl Cross, J. (2012). Handbook for counselors serving students with gifts and talents. Waco, Texas: Prufock Press.
Cvetković-Lay, J. (2010). Darovito je, što ću sa sobom? Zagreb: Alinea.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Održana prezentacija o darovitosti
Pismeni
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavnu aktivnost
Završni pismeni ispit
Način stjecanja bodova:
Nastavne aktivnosti – 70%:
- kolokvij – 25%
- kolokvij – 25%
- seminarski rad – 20%
Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.6 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.2 | 70 |
Završni ispit | 0.8 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznavanje karakteristika darovite djece, načina njihove identifikacije i rada s njima u školskom sustavu. Primjena različitih metoda za prepoznavanje darovitosti. Priprema za suradnju sa roditeljima i učiteljima u planiranju i izvedbi programa za darovite učenike. Korištenje različitih načina poticanja darovitih učenika.
Sadržaj predmeta: pristupi darovitosti kroz povijest i danas; osobine darovitih učenika; identifikacija darovitih i njene posljedice; rad s darovitima – akceleracija i obogaćivanje; suradnja roditelja i učitelja u programima za darovite
Usporediti različita shvaćanja darovitosti i njihove implikacije za darovite učenike. Kategorizirati osobine i potrebe darovitih učenika. Analizirati različite načine za rad s darovitim učenicima. Komentirati različite metode za prepoznavanje darovitosti. Kritički prosuditi utjecaj obitelji na razvoj darovitih. Kreirati vlastiti kratki program za rad s darovitim učenicima. Pokazati etičku odgovornost u radu s darovitima.
Rijavec, M. (2023). Daroviti u društvu: identifikacija, obrazovanje i prespektive u životu. Zagreb: IEP
Winner, E. (2005). Darovita djeca: mitovi i stvarnost. Lekenik: Ostvarenje Cvetković-Lay, J. (2010). Darovito je, što ću sa sobom? Zagreb: Alinea
Vlahović-Štetić,V.(Ur.) (2005): Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi, Institut za društvena istraživanja u Zagrebu.
Heller, K.A., Monks, F.J., Sternberg, R.K., Subotnik, R.F.(2000.). International handbook of giftedness and talent. Oxford: Elsevier Press.
Cross, T.L., Riedl Cross, J. (2012). Handbook for counselors serving students with gifts and talents. Waco, Texas: Prufock Press.
Cvetković-Lay, J. (2010). Darovito je, što ću sa sobom? Zagreb: Alinea.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Održana prezentacija o darovitosti
Pismeni
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavnu aktivnost
Završni pismeni ispit
Način stjecanja bodova:
Nastavne aktivnosti – 70%:
- kolokvij – 25%
- kolokvij – 25%
- seminarski rad – 20%
Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.6 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.2 | 70 |
Završni ispit | 0.8 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |