Kolegij
Studiji
PsihologijaDiplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Povijest - usmjerenje Stari vijek i srednji vijek
Povijest - usmjerenje Suvremena povijest
Sveučilišni diplomski studij Povijest (nastavnički)
Povijest
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
157440ECTS
4
Ciljevi predmeta: Stjecanje znanja iz područja psihologije rehabilitacije te vještine primjene psihologijskih spoznaja i tehnika u rehabilitacijskom postupku.
Sadržaj predmeta: Uloga psihologa u multidisciplinarnoj i interdisciplinarnoj rehabilitaciji osoba s različitim tjelesnim i mozgovnim oštećenjima; Procjena mentalnog funkcioniranja pojedinca s tjelesnim i mozgovnim oštećenjima – deficiti i preostale sposobnosti. Kvaliteta života osoba s različitim tjelesnim i mozgovnim oštećenjima. Osnove i različiti postupci neuropsihologijske rehabilitacije. Psihološke intervencije za povećanje motivacije i poboljšanje prilagodbe na oštećenje. Psihološke intervencije za poboljšanje socijalnog funkcioniranja osoba s tjelesnim i mozgovnim oštećenjima. Psihološke intervencije za suzbijanje boli. Edukacije
drugih stručnjaka iz područja psihologije rehabilitacije
Osmisliti procjenu mentalnog funkcioniranja pojedinca s različitim tjelesnim i mozgovnim oštećenjima. Vrednovati prikladnost postupaka rehabilitacije na temelju psihologijske procjene a u cilju Uloga psihologa u multidisciplinarnoj i interdisciplinarnoj rehabilitaciji osoba s različitim tjelesnim i mozgovnim oštećenjima. Povezati rezultate inicijalne psihološke procjene, psiholoških procjena tijekom rehabilitacije te završne psihološke procjene na kraju rehabilitacijskog postupka. Pridržavati se etičkih principa u radu s ranjivim skupinama u procesu rehabilitacije
Nastavni tekstovi.
Havelka Meštrović, A., Havelka, M. (2020). Psihologija rehabilitacije. U: Havelka Meštrović, A., Havelka, M. Zdravstvena psihologija. Psihosocijalne osnove zdravlja. Jastrebarsko: Naklada Slap
Kennedy, P. (2012). The Oxford Handbook of Rehabilitation Psychology. New York: Oxford University Press.
Vash, C.L., Crewe, N.M. (2010). Psihologija invaliditeta.Jastrebarsko: Naklada Slap.
Frank, R., Elliot, T. (2000). Handbook of rehabilitation psychology.Washington DC:APA Press.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova tijekom nastave (kolokvij, seminari)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1.kolokvij – 25%
2.kolokvij – 25%
Seminar – 20%
2, završni ispit 30 %
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi UDIO OCJENE (%)
Pohađanje nastave 1.2 0
Seminarsko izlaganje 0.56 20
Kolokvij-međuispit 1.4 50
Ukupno tijekom nastave 3.16 70
Završni ispit 0.84 30
UKUPNO BODOVA 4 100
Akademska godina | |
---|---|
2024/2025 | Download |