Kolegij
Studiji
PsihologijaPovijest
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
157453ECTS
3
Ciljevi predmeta: steći znanja o osnovnim teorijskim pristupima u
obiteljskoj terapiji kao i osnovna znanja o metode i tehnikama vođenja
obitelji u psihoterapijskom procesu.
Sadržaj predmeta: Osnovne značajke i povijesni razvoj obiteljskih
terapija. Karakteristike nekih psihoterapijskih pristupa unutar
obiteljske terapije. Relacijski obiteljski model i relacijska dinamika.
Specifične intervencije i značajke rada na sistemskoj, interpersonalnoj i
intrapsihičkoj razini u obiteljskoj terapiji. Liječenje traume i
zlostavljanja u obiteljskoj terapiji.
Opisati osnovne terapijske principe i uvjete rada u obiteljskoj terapiji.
Procijeniti prikladnost obiteljske terapije za određenog klijenta.
Analizirati osnovne relacijske fenomene unutar obiteljske terapije.
Planirati sistemske intervencije u slučajevima traume i zlostavljanja
unutar obitelji.
Gostečnik, C. (2017). Relational family therapy: The systemic,
interpersonal,
and intrapsychic experience. New York: Routledge.
Goldenberg, H., & Goldenberg, I. (2008). Family therapy: An overview.
Pacific Grove, CA: Brooks Cole.
Dallos, R., & Draper, R. (2010). An introduction to family therapy:
Systemic
theory and practice (3rd ed.). Maidenhead: Open University Press.
Repič, S. T., Gostečnik, C., & Cvetek, R. (2012). Trauma of sexual abuse
and the family. In Y. Spiteri & E. M. Galea (Eds.), Psychology of neglect (pp.
29–
46). New York, NY: Nova Science.
Cvetek, R., Kompan Erzar, K., Erzar, T., & Gostečnik, C. (2006).
Relational
family therapy. In J. S. Scharff & D. E. Scharff (Eds.), New paradigms
for
treating relationships (pp. 51–61). New York, NY: Jason Aronson.
Bitter, J. R. (2014). Theory and practice of family therapy and
counseling
(2nd ed.). Belmont, CA: Brooks/Cole, Cengage Learning.
Carlson, J., & Sperry, L. (Eds.). (2010). Recovering intimacy in love
relationships: A clinician’s guide. New York, NY: Routledge.
Hecker, L. L., & Wetchler, J. K. (2013). An introduction to marriage
and
family therapy. New York, NY: Routledge.
Sexton, T. L., Weeks, G. R., & Robbins, M. S. (Eds.). (2003). Handbook
of
family therapy: The science and practice of working with families and
couples. New York, NY: Brunner-Routledge.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova tijekom nastave
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti -70 %
kolokvij – 50%
Vježbe – 20%
Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.36 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 50 |
Ukupno tijekom nastave | 2.46 | 70 |
Završni ispit | 0.54 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta: steći znanja o osnovnim teorijskim pristupima u
obiteljskoj terapiji kao i osnovna znanja o metode i tehnikama vođenja
obitelji u psihoterapijskom procesu.
Sadržaj predmeta: Osnovne značajke i povijesni razvoj obiteljskih
terapija. Karakteristike nekih psihoterapijskih pristupa unutar
obiteljske terapije. Relacijski obiteljski model i relacijska dinamika.
Specifične intervencije i značajke rada na sistemskoj, interpersonalnoj i
intrapsihičkoj razini u obiteljskoj terapiji. Liječenje traume i
zlostavljanja u obiteljskoj terapiji.
Opisati osnovne terapijske principe i uvjete rada u obiteljskoj terapiji.
Procijeniti prikladnost obiteljske terapije za određenog klijenta.
Analizirati osnovne relacijske fenomene unutar obiteljske terapije.
Planirati sistemske intervencije u slučajevima traume i zlostavljanja
unutar obitelji.
Gostečnik, C. (2017). Relational family therapy: The systemic,
interpersonal,
and intrapsychic experience. New York: Routledge.
Goldenberg, H., & Goldenberg, I. (2008). Family therapy: An overview.
Pacific Grove, CA: Brooks Cole.
Dallos, R., & Draper, R. (2010). An introduction to family therapy:
Systemic
theory and practice (3rd ed.). Maidenhead: Open University Press.
Repič, S. T., Gostečnik, C., & Cvetek, R. (2012). Trauma of sexual abuse
and the family. In Y. Spiteri & E. M. Galea (Eds.), Psychology of neglect (pp.
29–
46). New York, NY: Nova Science.
Cvetek, R., Kompan Erzar, K., Erzar, T., & Gostečnik, C. (2006).
Relational
family therapy. In J. S. Scharff & D. E. Scharff (Eds.), New paradigms
for
treating relationships (pp. 51–61). New York, NY: Jason Aronson.
Bitter, J. R. (2014). Theory and practice of family therapy and
counseling
(2nd ed.). Belmont, CA: Brooks/Cole, Cengage Learning.
Carlson, J., & Sperry, L. (Eds.). (2010). Recovering intimacy in love
relationships: A clinician’s guide. New York, NY: Routledge.
Hecker, L. L., & Wetchler, J. K. (2013). An introduction to marriage
and
family therapy. New York, NY: Routledge.
Sexton, T. L., Weeks, G. R., & Robbins, M. S. (Eds.). (2003). Handbook
of
family therapy: The science and practice of working with families and
couples. New York, NY: Brunner-Routledge.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova tijekom nastave
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti -70 %
kolokvij – 50%
Vježbe – 20%
Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.36 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 50 |
Ukupno tijekom nastave | 2.46 | 70 |
Završni ispit | 0.54 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta: steći znanja o osnovnim teorijskim pristupima u
obiteljskoj terapiji kao i osnovna znanja o metode i tehnikama vođenja
obitelji u psihoterapijskom procesu.
Sadržaj predmeta: Osnovne značajke i povijesni razvoj obiteljskih
terapija. Karakteristike nekih psihoterapijskih pristupa unutar
obiteljske terapije. Relacijski obiteljski model i relacijska dinamika.
Specifične intervencije i značajke rada na sistemskoj, interpersonalnoj i
intrapsihičkoj razini u obiteljskoj terapiji. Liječenje traume i
zlostavljanja u obiteljskoj terapiji.
Opisati osnovne terapijske principe i uvjete rada u obiteljskoj terapiji.
Procijeniti prikladnost obiteljske terapije za određenog klijenta.
Analizirati osnovne relacijske fenomene unutar obiteljske terapije.
Planirati sistemske intervencije u slučajevima traume i zlostavljanja
unutar obitelji.
Gostečnik, C. (2017). Relational family therapy: The systemic,
interpersonal,
and intrapsychic experience. New York: Routledge.
Goldenberg, H., & Goldenberg, I. (2008). Family therapy: An overview.
Pacific Grove, CA: Brooks Cole.
Dallos, R., & Draper, R. (2010). An introduction to family therapy:
Systemic
theory and practice (3rd ed.). Maidenhead: Open University Press.
Repič, S. T., Gostečnik, C., & Cvetek, R. (2012). Trauma of sexual abuse
and the family. In Y. Spiteri & E. M. Galea (Eds.), Psychology of neglect (pp.
29–
46). New York, NY: Nova Science.
Cvetek, R., Kompan Erzar, K., Erzar, T., & Gostečnik, C. (2006).
Relational
family therapy. In J. S. Scharff & D. E. Scharff (Eds.), New paradigms
for
treating relationships (pp. 51–61). New York, NY: Jason Aronson.
Bitter, J. R. (2014). Theory and practice of family therapy and
counseling
(2nd ed.). Belmont, CA: Brooks/Cole, Cengage Learning.
Carlson, J., & Sperry, L. (Eds.). (2010). Recovering intimacy in love
relationships: A clinician’s guide. New York, NY: Routledge.
Hecker, L. L., & Wetchler, J. K. (2013). An introduction to marriage
and
family therapy. New York, NY: Routledge.
Sexton, T. L., Weeks, G. R., & Robbins, M. S. (Eds.). (2003). Handbook
of
family therapy: The science and practice of working with families and
couples. New York, NY: Brunner-Routledge.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova tijekom nastave
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti -70 %
kolokvij – 50%
Vježbe – 20%
Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.36 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 50 |
Ukupno tijekom nastave | 2.46 | 70 |
Završni ispit | 0.54 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |