Kolegij
Studiji
PovijestPovijest (dvopredmetni)
Sociologija (dvopredmetni)
Studijska godina
1ISVU ID
198049ECTS
3
Cilj je predmeta upoznati studente s temeljnim značajkama problematike akademskoga pisanja te s istraživanjima društvenih i humanističkih pojava, odnosno s metodologijom pripreme i izrade stručnih, znanstvenih i akademskih radova. Studenti se, osim što se upoznaju s elementima znanstvene pismenosti, u praktičnome radu pobliže susreću s metodama te tehnikama pisanja i oblikovanja različitih vrsta radova. Studente se također nastoji usmjeriti na pravilnu primjenu standardnojezične norme.
1. Navesti temeljne pojmove, značajke i osobitosti akademskoga pisma. 2. Ovladati metodama, tehnikama i uzusima akademskoga pisma. 3. Osmisliti funkcionalni uvod za zadanu temu. 4. Razlučiti elemente pojedinih stilova citiranja 5. Primijeniti standardnojezičnu normu u pisanoj i govornoj komunikaciji. 6. Organizirati strukturu znanstvenog rada. 7. Razviti odgovornost, samostalnost i etičnost u radu.
D. Oraić Tolić, Akademsko pismo. Strategije i tehnike znanstvenoga rada, Zagreb 2011. (odabrana poglavlja); J. Dorotić, Vodič za pisanje akademskog eseja. Zagreb 2018. (httpss://issuu.com/jdorotic/docs/vodic_za_pisanje_akademskog_eseja_2)
Z. Nikolić Jakus, Uvod u studij povijesti. Historiografski praktikum, Zagreb 2012. (odabrana poglavlja); M. Ormuš, M. Matijević, Intelektualni rad: metode i tehnike, 2. neizmijenjeno izdanje, Zagreb 1981; J. Silić, Funkcionalni stilovi hrvatskog jezika. Zagreb 2006.; A. Tkalac Verčič, D. Sinčić Ćorić i N. Pološki Vokić, Priručnik za metodologiju istraživačkog rada: kako osmisliti, provesti i opisati znanstveno ili stručno istraživanje, Zagreb 2010.; R. Zelenika, Metodologija i tehnika izrade znanstvenog i stručnog rada, Rijeka 2000.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskomu programu i izvedbenomu nastavnomu planu;
2. Uredno izvršene nastavne aktivnosti – seminarske obveze i zadaće;
3. Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35 % tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – ostvareno kumulativno
Nastavne aktivnosti: 70% ocjene: seminarske obveze i zadaće.
Završni ispit: 30% ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita) – pismeni ispit.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
nedovoljan (1) – 0 do 49,9%
dovoljan (2) – 50 do 64,9%
dobar (3) – 65 do 79,9%
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9%
izvrstan (5) – 90 do 100%
Način stjecanja ocjene:
- a) Nastavne aktivnosti – 70 % ocjene
1) seminarski rad – 20 %
2) 1. zadaća –25 %
3) 2. zadaća – 25 %
- b) Završni ispit – 30% ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50%
ispita)
pismeni ispit – 30 %
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Seminarski rad | 0.4 | 20 |
Domaća zadaća | 0.5 | 25 |
Domaća zadaća | 0.5 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 0.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Cilj je predmeta upoznati studente s temeljnim značajkama problematike akademskoga pisanja te s istraživanjima društvenih i humanističkih pojava, odnosno s metodologijom pripreme i izrade stručnih, znanstvenih i akademskih radova. Studenti se, osim što se upoznaju s elementima znanstvene pismenosti, u praktičnome radu pobliže susreću s metodama te tehnikama pisanja i oblikovanja različitih vrsta radova. Studente se također nastoji usmjeriti na pravilnu primjenu standardnojezične norme.
1. Navesti temeljne pojmove, značajke i osobitosti akademskoga pisma. 2. Ovladati metodama, tehnikama i uzusima akademskoga pisma. 3. Osmisliti funkcionalni uvod za zadanu temu. 4. Razlučiti elemente pojedinih stilova citiranja 5. Primijeniti standardnojezičnu normu u pisanoj i govornoj komunikaciji. 6. Organizirati strukturu znanstvenog rada. 7. Razviti odgovornost, samostalnost i etičnost u radu.
D. Oraić Tolić, Akademsko pismo. Strategije i tehnike znanstvenoga rada, Zagreb 2011. (odabrana poglavlja); J. Dorotić, Vodič za pisanje akademskog eseja. Zagreb 2018. (httpss://issuu.com/jdorotic/docs/vodic_za_pisanje_akademskog_eseja_2)
Z. Nikolić Jakus, Uvod u studij povijesti. Historiografski praktikum, Zagreb 2012. (odabrana poglavlja); M. Ormuš, M. Matijević, Intelektualni rad: metode i tehnike, 2. neizmijenjeno izdanje, Zagreb 1981; J. Silić, Funkcionalni stilovi hrvatskog jezika. Zagreb 2006.; A. Tkalac Verčič, D. Sinčić Ćorić i N. Pološki Vokić, Priručnik za metodologiju istraživačkog rada: kako osmisliti, provesti i opisati znanstveno ili stručno istraživanje, Zagreb 2010.; R. Zelenika, Metodologija i tehnika izrade znanstvenog i stručnog rada, Rijeka 2000.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskomu programu i izvedbenomu nastavnomu planu;
2. Uredno izvršene nastavne aktivnosti – seminarske obveze i zadaće;
3. Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35 % tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – ostvareno kumulativno
Nastavne aktivnosti: 70% ocjene: seminarske obveze i zadaće.
Završni ispit: 30% ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita) – pismeni ispit.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
nedovoljan (1) – 0 do 49,9%
dovoljan (2) – 50 do 64,9%
dobar (3) – 65 do 79,9%
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9%
izvrstan (5) – 90 do 100%
Način stjecanja ocjene:
- a) Nastavne aktivnosti – 70 % ocjene
1) seminarski rad – 20 %
2) 1. zadaća –25 %
3) 2. zadaća – 25 %
- b) Završni ispit – 30% ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50%
ispita)
pismeni ispit – 30 %
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Seminarski rad | 0.4 | 20 |
Domaća zadaća | 0.5 | 25 |
Domaća zadaća | 0.5 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 0.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Cilj je predmeta upoznati studente s temeljnim značajkama problematike akademskoga pisanja te s istraživanjima društvenih i humanističkih pojava, odnosno s metodologijom pripreme i izrade stručnih, znanstvenih i akademskih radova. Studenti se, osim što se upoznaju s elementima znanstvene pismenosti, u praktičnome radu pobliže susreću s metodama te tehnikama pisanja i oblikovanja različitih vrsta radova. Studente se također nastoji usmjeriti na pravilnu primjenu standardnojezične norme.
1. Navesti temeljne pojmove, značajke i osobitosti akademskoga pisma. 2. Ovladati metodama, tehnikama i uzusima akademskoga pisma. 3. Osmisliti funkcionalni uvod za zadanu temu. 4. Razlučiti elemente pojedinih stilova citiranja 5. Primijeniti standardnojezičnu normu u pisanoj i govornoj komunikaciji. 6. Organizirati strukturu znanstvenog rada. 7. Razviti odgovornost, samostalnost i etičnost u radu.
D. Oraić Tolić, Akademsko pismo. Strategije i tehnike znanstvenoga rada, Zagreb 2011. (odabrana poglavlja); J. Dorotić, Vodič za pisanje akademskog eseja. Zagreb 2018. (httpss://issuu.com/jdorotic/docs/vodic_za_pisanje_akademskog_eseja_2)
Z. Nikolić Jakus, Uvod u studij povijesti. Historiografski praktikum, Zagreb 2012. (odabrana poglavlja); M. Ormuš, M. Matijević, Intelektualni rad: metode i tehnike, 2. neizmijenjeno izdanje, Zagreb 1981; J. Silić, Funkcionalni stilovi hrvatskog jezika. Zagreb 2006.; A. Tkalac Verčič, D. Sinčić Ćorić i N. Pološki Vokić, Priručnik za metodologiju istraživačkog rada: kako osmisliti, provesti i opisati znanstveno ili stručno istraživanje, Zagreb 2010.; R. Zelenika, Metodologija i tehnika izrade znanstvenog i stručnog rada, Rijeka 2000.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskomu programu i izvedbenomu nastavnomu planu;
2. Uredno izvršene nastavne aktivnosti – seminarske obveze i zadaće;
3. Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35 % tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – ostvareno kumulativno
Nastavne aktivnosti: 70% ocjene: seminarske obveze i zadaće.
Završni ispit: 30% ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita) – pismeni ispit.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
nedovoljan (1) – 0 do 49,9%
dovoljan (2) – 50 do 64,9%
dobar (3) – 65 do 79,9%
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9%
izvrstan (5) – 90 do 100%
Način stjecanja ocjene:
- a) Nastavne aktivnosti – 70 % ocjene
1) seminarski rad – 20 %
2) 1. zadaća –25 %
3) 2. zadaća – 25 %
- b) Završni ispit – 30% ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50%
ispita)
pismeni ispit – 30 %
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Seminarski rad | 0.4 | 20 |
Domaća zadaća | 0.5 | 25 |
Domaća zadaća | 0.5 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 0.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |