Kolegij
Studiji
PsihologijaPovijest
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
157446ECTS
3
Ciljevi predmeta: Usavršavanje vještine samostalnog planiranja i izradbe preventivnih programa. Razvijanje sposobnosti vrednovanja preventivnih programa.
Sadržaj predmeta:Definiranje prevencije.Odabir teorijske perspektive. Zaštitni čimbenici i jačanje pozitivnih ponašanja.Etika u prevenciji.Određivanje problema. Definiranje cilja programa. Analiza mogućih pristupa specifičnom problemu.Odabir primjerenog pristupa.Definiranje preventivnog programa.Metodološki nacrt izvođenja programa. Odabir ciljne skupine.Odabir načina vrednovanja programa.Analiza odnosa uloga i dobiti.Definiranje održivosti postignuća nakon provedbe prevencije.Analiziranje podataka i unaprjeđenje programa.
Razlikovati modele prevencije. Kritički prosuđivati različite metodološke nacrte u evaluaciji preventivnih programa. Planirati korake u izradbi preventivnih programa. Kreirati vlastiti preventivni program u grupnom radu. Kreirati plan vrjednovanja vlastitog preventivnog programa u grupnom radu. Planirati unaprjeđenje programa i održivosti postignuća nakon provedbe preventivnog programa
- Conyne, R.K. (2010). Prevention program development andevaluation: Anincidencereduction, culturallyrelevantapproach. London: SAGE Publications, Inc.
- Conyne, R.K., Horne, A.M. i Raczynski, K. (2013). Preventioninpsychology: Anintroduction to thepreventionpractice kit. London: SAGE Publications, Inc.
- Romano, J.L. (2015). Preventionpsychology: Enhancing personal andsocialwell-being. Washington: American PsychologicalAssociation.
- Vera, E.M. (2012). TheOxfordhandbookofpreventionincounselingpsychology. Oxford: Oxford University Press.
- McCord, J. i Tremblay, R.E. (ur.) (1992). Preventingantisocialbehavior: Interventionsfrombirththroughadolescence. New York: TheGuilford Press.
- Rathvon, N. (2008). Effectiveschoolinterventions: Evidence-basedstrategies for improving student outcomes (2. iz.). New York: TheGuilford Press.
- Umbreit, J., Ferro, J.B., Liaupsin, C.J. i Lane, K.L. (2007). Functionalbehavioralassessmentandfunction-basedintervention: Aneffective, practicalapproach. New York: Pearson.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova tijekom nastave
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
- Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1.Nastavne aktivnosti – 70%:
- Seminar – 40%
- Seminarsko izlaganje – 10%
- Zadaća – 20%
2.Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarski rad | 0.7 | 40 |
Seminarsko izlaganje | 0.2 | 10 |
Domaća zadaća | 0.4 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 2.5 | 70 |
Završni ispit | 0.5 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta: Usavršavanje vještine samostalnog planiranja i izradbe preventivnih programa. Razvijanje sposobnosti vrednovanja preventivnih programa.
Sadržaj predmeta:Definiranje prevencije.Odabir teorijske perspektive. Zaštitni čimbenici i jačanje pozitivnih ponašanja.Etika u prevenciji.Određivanje problema. Definiranje cilja programa. Analiza mogućih pristupa specifičnom problemu.Odabir primjerenog pristupa.Definiranje preventivnog programa.Metodološki nacrt izvođenja programa. Odabir ciljne skupine.Odabir načina vrednovanja programa.Analiza odnosa uloga i dobiti.Definiranje održivosti postignuća nakon provedbe prevencije.Analiziranje podataka i unaprjeđenje programa.
Razlikovati modele prevencije. Kritički prosuđivati različite metodološke nacrte u evaluaciji preventivnih programa. Planirati korake u izradbi preventivnih programa. Kreirati vlastiti preventivni program u grupnom radu. Kreirati plan vrjednovanja vlastitog preventivnog programa u grupnom radu. Planirati unaprjeđenje programa i održivosti postignuća nakon provedbe preventivnog programa
- Conyne, R.K. (2010). Prevention program development andevaluation: Anincidencereduction, culturallyrelevantapproach. London: SAGE Publications, Inc.
- Conyne, R.K., Horne, A.M. i Raczynski, K. (2013). Preventioninpsychology: Anintroduction to thepreventionpractice kit. London: SAGE Publications, Inc.
- Romano, J.L. (2015). Preventionpsychology: Enhancing personal andsocialwell-being. Washington: American PsychologicalAssociation.
- Vera, E.M. (2012). TheOxfordhandbookofpreventionincounselingpsychology. Oxford: Oxford University Press.
- McCord, J. i Tremblay, R.E. (ur.) (1992). Preventingantisocialbehavior: Interventionsfrombirththroughadolescence. New York: TheGuilford Press.
- Rathvon, N. (2008). Effectiveschoolinterventions: Evidence-basedstrategies for improving student outcomes (2. iz.). New York: TheGuilford Press.
- Umbreit, J., Ferro, J.B., Liaupsin, C.J. i Lane, K.L. (2007). Functionalbehavioralassessmentandfunction-basedintervention: Aneffective, practicalapproach. New York: Pearson.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova tijekom nastave
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
- Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1.Nastavne aktivnosti – 70%:
- Seminar – 40%
- Seminarsko izlaganje – 10%
- Zadaća – 20%
2.Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarski rad | 0.7 | 40 |
Seminarsko izlaganje | 0.2 | 10 |
Domaća zadaća | 0.4 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 2.5 | 70 |
Završni ispit | 0.5 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta: Usavršavanje vještine samostalnog planiranja i izradbe preventivnih programa. Razvijanje sposobnosti vrednovanja preventivnih programa.
Sadržaj predmeta:Definiranje prevencije.Odabir teorijske perspektive. Zaštitni čimbenici i jačanje pozitivnih ponašanja.Etika u prevenciji.Određivanje problema. Definiranje cilja programa. Analiza mogućih pristupa specifičnom problemu.Odabir primjerenog pristupa.Definiranje preventivnog programa.Metodološki nacrt izvođenja programa. Odabir ciljne skupine.Odabir načina vrednovanja programa.Analiza odnosa uloga i dobiti.Definiranje održivosti postignuća nakon provedbe prevencije.Analiziranje podataka i unaprjeđenje programa.
Razlikovati modele prevencije. Kritički prosuđivati različite metodološke nacrte u evaluaciji preventivnih programa. Planirati korake u izradbi preventivnih programa. Kreirati vlastiti preventivni program u grupnom radu. Kreirati plan vrjednovanja vlastitog preventivnog programa u grupnom radu. Planirati unaprjeđenje programa i održivosti postignuća nakon provedbe preventivnog programa
- Conyne, R.K. (2010). Prevention program development andevaluation: Anincidencereduction, culturallyrelevantapproach. London: SAGE Publications, Inc.
- Conyne, R.K., Horne, A.M. i Raczynski, K. (2013). Preventioninpsychology: Anintroduction to thepreventionpractice kit. London: SAGE Publications, Inc.
- Romano, J.L. (2015). Preventionpsychology: Enhancing personal andsocialwell-being. Washington: American PsychologicalAssociation.
- Vera, E.M. (2012). TheOxfordhandbookofpreventionincounselingpsychology. Oxford: Oxford University Press.
- McCord, J. i Tremblay, R.E. (ur.) (1992). Preventingantisocialbehavior: Interventionsfrombirththroughadolescence. New York: TheGuilford Press.
- Rathvon, N. (2008). Effectiveschoolinterventions: Evidence-basedstrategies for improving student outcomes (2. iz.). New York: TheGuilford Press.
- Umbreit, J., Ferro, J.B., Liaupsin, C.J. i Lane, K.L. (2007). Functionalbehavioralassessmentandfunction-basedintervention: Aneffective, practicalapproach. New York: Pearson.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova tijekom nastave
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
- Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1.Nastavne aktivnosti – 70%:
- Seminar – 40%
- Seminarsko izlaganje – 10%
- Zadaća – 20%
2.Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarski rad | 0.7 | 40 |
Seminarsko izlaganje | 0.2 | 10 |
Domaća zadaća | 0.4 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 2.5 | 70 |
Završni ispit | 0.5 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |