Kolegij
Studiji
PsihologijaPovijest
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
209398ECTS
3
Cilj predmeta: Upoznavanje sa značajkama patologije slušanja i govora u djece i odraslih te važnosti psihološke procjene na planiranje rehabilitacijskog procesa Sadržaj predmeta: Povezanost slušanja i govora; Važnost ranog prepoznavanja slušno govornog deficita kod djeteta; Uloga psihologa u dijagnosticiranju oštećenja; Instrumenti procjene slušno govornog statusa djeteta; Vrste slušnih i govornih oštećenja u djece i odraslih; Karakteristike govora djece s oštećenim sluhom i/ili govorom; Upoznavanje s vrstama slušnih pomagala; Suradnja s odgojno obrazovnim ustanovama u koje je dijete uključeno u cilju što boljeg svladavanja zahtjeva s obzirom na djetetove mogućnosti; Dometi rehabilitacije slušanja i govora s obzirom na vrstu oštećenja |
- objasniti povezanost slušanja i govora
- objasniti važnost ranog prepoznavanja slušno govornog deficita kod djeteta
- objasniti važnost psihologa u dijagnostičkom timu
- opisati instrumente procjene slušno govornog statusa djeteta
- prepoznati vrste slušnih i govornih oštećenja u djece i odraslih
- opisati karakteristike govora djece s oštećenim sluhom i/ili govorom
- prepoznati vrste slušnih pomagala
- objasniti važnost suradnje rehabilitatora sa stručnim timovima odgojno obrazovnimh ustanova u koje je dijete uključeno
- objasniti domete rehabilitacije slušno govornih poremećaja
Guberina, P. (2010). Govor i čovjek; verbotonalni pristup, Editor: Claude Roberge Zagreb: ArTresor
Borković, LJ. (2004). Neurofiziološka osnova slušanja mišljenja i govora, Zagreb: Hrvatska verbotonalna udruga
Dulčić, A. i sur. (2013). Verbotonalni pristup djeci s teškoćama sluha, slušanja i govora,
Zagreb: ArTresor
Rulenkova, L. (2015). Kako malo gluho dijete naučiti slušati i govoriti primjenom VT metode, Zagreb: Poliklinika Suvag
Bakota, K. i sur. (2015). Čujete li razliku?Priručnik za edukaciju odgojno-obrazovnih djelatnika za rad s djecom oštećena sluha i/ili govora,Zagreb, OŠ Davorina Trstenjaka
Dulčić, A. i sur. (2013). Od teškoća do kaleidoskopa mogućnosti, Zagreb: ArTresor
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave).
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova tijekom nastave)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti.
Završni pismeni ispit (minimun za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
vježbe – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
•izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
•vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
•dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
•dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
•nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
Akademska godina | |
---|---|
2024/2025 | Download |